💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Мільйонер у 14. Міжнародний маркетинговий холдинг на 250 осіб у 20. Як компанія Bads киянина Дмитра Макарова об'єднує відомі бренди та відомих блогерів по всьому світу

Коли почалася війна з росією, багато українських бізнесменів підтримували ЗСУ грошима. Були й дуже нестандартні засоби підтримки. Наприклад, через продаж NFT.

Залишити коментар
Мільйонер у 14. Міжнародний маркетинговий холдинг на 250 осіб у 20. Як компанія Bads киянина Дмитра Макарова об'єднує відомі бренди та відомих блогерів по всьому світу

Коли почалася війна з росією, багато українських бізнесменів підтримували ЗСУ грошима. Були й дуже нестандартні засоби підтримки. Наприклад, через продаж NFT.

Креативники, які підтримують Україну, випустили величезну кількість NFТшок, унікальних цифрових картинок, які продавалися на аукціонах, а гроші від їхнього продажу перераховувалися на рахунки благодійних фондів. Але переважна більшість, як правило, виявлялося нікому не потрібним цифровим сміттям, яке не приваблювало жодних інвесторів.

Були й винятки. Наприклад, у квітні стало відомо про продаж на торгах мема Coffin Dance у вигляді гіфки за 327 ETH ($1 млн). Його купила дубайська компанія 3FMusic, що колекціонує NFT. Чверть виторгу з цього аукціону, тобто близько $250 000, пішло на підтримку ЗСУ у фонд «Повернись живим».

Coffin Dance — це в буквальному сенсі танець з труною, яку виконують гробоносці Nana Otafrija з Гани, у чорних костюмах та чорних пілотках. Такі ритуальні послуги заведено замовляти у деяких регіонах Африки. Це свого роду хореографічне шоу, за допомогою якого померлого проводжають в останній шлях.

Композиція Coffin Dance за участю гробоносців Nana Otafrija під сингл Astronomia має 395 млн переглядів на YouTube. Вона завірусилася у 2020 році. Тому ексклюзивний токен із їхнім танцем на тлі такої популярності виконавців — цінний актив серед колекціонерів.

Багатий покупець з ОАЕ, дансери з Гани… Але ж де зв’язка з Україною?

Як з’ясувала редакція dev.ua, проведенням аукціону займалася українська компанія Bads, засновником якої є двадцятирічний киянин Дмитро Макаров.

Як все починалося

Дмитро створив бізнес, який об'єднує блогерів та бренди по всьому світу. При цьому він є одним із наймолодших успішних бізнесменів в Україні, який заробив свій перший мільйон у 14 років на кіберспорті.

Ми з ним зв’язалися і довідалися, як хлопець розвиває своє діджитал агентство Bads.

Дмитро розпочав свій бізнес у 12 років. Через соцмережу він познайомився з хлопцем, якого звали Олександр Довженко, на той момент — студент Національної академії внутрішніх справ. Партнер йому був потрібен насамперед для того, щоб ходити на зустрічі та укладати угоди, оскільки Дмитро був неповнолітнім.

«Бувало, я приходив на зустрічі замість Діми. Якщо ж ми приходили вдвох, то перші п’ять хвилин із клієнтом говорив лише я. Коли в розмову вступав Діма, люди розкривали рота від подиву: ніхто не очікував, що цей 12-річний хлопчик настільки добре в усьому розуміється», — розповідав про свого ділового партнера Олександр.

Олександр Довженко та Дмитро Макаров

У свої 14 уже винайняв у Києві квартиру та почав жити окремо. Так йому було зручніше працювати. Школа у графік не вкладалася. Тож у дев’ятому класі довелося з неї піти. Батьки, звичайна київська сім’я, ухвалили рішення сина.

Перші проєкти

Перший бізнес Дмитра — управління кіберспортивною організацією PRIES Gaming. Він знаходив команди та спонсорів, думали, як правильно їх з'єднати.

 16-річним хлопець відкрив маркетингове агентство Zlodei. Йому вдалося отримати великі контракти в Україні. Одними з перших клієнтів агентства були «Київстар» та Pari Match. Для мобільного оператора хлопці запустили інтернет-серіал «Гадженуті». Серед українських клієнтів агентства Дмитра були такі компанії як ДТЕК, BMW, «Цитрус».

Що зараз

Коли почалася війна, бізнес Дмитра Макарова не дуже постраждав, тому що на країни з регіону СНД припадало лише близько 30% бізнесу. З росією співробітництво припинилося. Хоча, як каже Дмитро, там було лише кілька клієнтів.

Макаров переорієнтувався на інші країни. Його нове агентство Bads, орієнтоване вже на міжнародний ринок, дуже непогано почувається в Індії та Бразилії.

В Індії співпраця налагоджується із зірками Боллівуду та крикету. У Бразилії — футболу.

Центральний офіс агентства розташований у Києві, в бізнес-центрі «Парус». Хоча з початком бойових дій співробітники агентства працюють із безпечних місць.

Як каже Дмитро, в інших країнах компанія працює як провайдер маркетингових послуг і так само об'єднує блогерів з брендами. Блогерів, до речі, в пулі у компанії вже близько 150 000. Обсяг виторгу бізнесмен не розкриває, але зазначає, що найбільші контракти досягають $700 000. 

Дмитро на телешоу

Агентство активно працює з клієнтами з гемблінгу та криптоіндустрії. Наприклад, може через блогерів розкручувати нові криптопроєкти. Серед клієнтів — KuCoin, Binomo, ForexClub, Drops, Vulkan Verse.

У його компанії зараз працює 250 осіб, а до кінця року у планах Дмитра довести їхню кількість до 400.

Про життя

Дмитро — власник вже досить великого бізнесу, але веде скромний спосіб життя, палаців не будує, особняків не купує. У розмові з dev.ua зізнався, що минулого року придбав Mercedes S-класу і може витратитися на дорогий годинник. Але основна стаття витрат — подорожі та емоції. Наприклад, якось організував тусовку для своїх на Ібіці.

Початок війни застав Дмитра на Кіпрі. Наразі він тимчасово живе в Європі, але планує повернутися до Києва, як тільки ситуація нормалізується. Каже, був у багатьох європейських містах, але Київ поки що виграє за рівнем комфорту. До того ж це сучасне місто.

У найближчому майбутньому Діма все-таки хоче отримати бізнес-освіту, що стане в пригоді йому для управління бізнесом. Але він розглядає для цього закордонні ВНЗ, не українські.

Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.