💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Марія БровінськаСтартап
12 липня 2023, 12:34
2023-07-12
Айтішник витратив $10 000 на україномовний застосунок для малюків, аби розвивати власних дітей. Ось, як працює Graumi й де його завантажити свідомим батькам
Український software developer Ігор Копанєв створив застосунок для розвитку і розваги малюків Graumi. Розповідаємо, як це працює.
«Граумі» — це інноваційна платформа, спеціально розроблена для розвитку та розваги малюків віком від 1 року. Застосунок допомагає дітям весело проводити час, одночасно розвиваючи їхні навички рахування, читання, запам’ятовування. Наразі «Граумі» доступний лише для Android, але iOS-версія вже на підході.
Застосунок складається з різних мініігор — складання пазлів, розмальовки, знайди пару, та інші. Творці застосунку навіть написали й записали власну колискову, щоб батькам було простіше вкладати дітей спати. «Наразі в нас є сім мініігор у застосунку, але ми працюємо над оновленнями, для збільшення кількості контенту й ігор», — розповідає Ігор.
Ідея створення сервісу
Як розповів dev.ua Ігор, декілька років тому у нього з дружиною постало питання дошкільного навчання дітей. «І ми зіткнулися з проблемою відсутності нормального контенту українською мовою. Як виявилося згодом, цю проблему розділяє доволі багато батьків. Так в нас народилась ідея створення застосунку для наших дітей», — каже він.
Сама ідея, каже Ігор, не є унікальною, особливо враховуючи продукти англійською мовою, але дослідження ринку показало, що є певна потреба в застосунку рідною мовою для багатьох країн, бо подібні продукти зазвичай фокусуються на більших мовних групах, оминаючи не дуже великі.
Під час розроблення продукту автори робили акцент на утримання фокуса дитини, і на результативності програми навчання читання. Також продумано функціонал обмеження скрін-тайму для дітей з мотивацією робити якісь корисні речі, наприклад чистити зуби, або збиратися на прогулянку тощо. «Програму читання розробляли, консультуючись з дитячим педагогом, а також враховували підходи до навчання з інших додатків. Наша мета — це розвиток дітей та більше вільного часу для їх батьків», — каже Ігор.
Команда
За словами Ігоря, команда проєкту невеличка — є художник, програміст, і бренд-войс. «Усім іншим поки що займаюсь я», — каже він.
Усі в команді експерти у своїх сферах і всі батьки, тому тут точно знають, що і для кого роблять.
«Поки що всі зайняті на парт-тайм, але я сподіваюсь що в майбутньому зможу перевести частину команди на фул-тайм. Насамперед це повʼязано з фінансуванням, бо застосунок повністю розробляється на мої кошти, ми не залучали державних грантів, або інших зовнішніх інвестицій», — розповідає Ігор.
На розробку, за його словами, вже витрачено трохи більше ніж $10 000.
«Основні затрати були на програміста і художників, яких було декілька перед тим, як знайшли того, кого потрібно. Але попереду нас чекає найбільш затратна активність — маркетинг. Поки що є план з безбюджетного маркетингу, але на такому думаю далеко не поїдеш, тому під це заплановані також власні інвестиції», — ділиться айтішник.
Також Ігор наголошує, що планує ще шукати професійного маркетолога в команду, який зможе зробити наш застосунок впізнаваним серед нашої аудиторії.
Плани й перспективи
Наразі розробники запускаються для українського ринку, але в майбутньому планують виходити також на інші ринки центральної й східної Європи, в першу чергу на польський.
Автори сервісу планують випускати доповнення та оновлювати застосунок кожні 2–3 тижні — це допоможе дітям не втрачати інтерес.