Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Приведи друга: як можна добре заробити на особистих зв'язках в IT

Залишити коментар
Приведи друга: як можна добре заробити на особистих зв'язках в IT

Інформація для тих, хто не в курсі: в IT-компаніях платять за те, що ви приводите на роботу друзів. Такі реферальні бонуси — відмінна можливість заробити додаткові кілька тисяч доларів до вашої зарплати. Така ось своєрідна акція «Приведи друга — отримай бонус». Виплати досягають $2000 за одного фахівця.

Зокрема, як розповіла dev.ua Ольга Гераськова, TAM SSC Manager Luxoft Ukraine, фахівець компанії може порадити кандидата на ту чи іншу посаду і отримати бонус $400-1200. «Кількість рекомендацій зазвичай зростає, коли ми проводимо різноманітні акції з додатковими призами та подарунками серед тих, хто їх надсилає», — каже вона. Відсоток співробітників, які підійшли за рекомендацією, тут не розкривають, але відзначають, що за останній рік динаміка за кількістю найму за рекомендаціями зростає.

А Україна — одна з найбільш активних локацій Luxoft за кількістю рекомендацій і кількості найнятих по них фахівців.

Аналогічна система існує і в ЕРАМ. За словами фахівця з комунікацій ЕРАМ Ярослава Кутового, розміри таких виплат більш ніж привабливі і часто переглядаються. При цьому розголошувати цифри Кутовий відмовився через конфіденційність такої інформації.

Для таких виплат компанія має окрему статтю витрат, і нерідко цей бюджет в дефіциті — коштів на реферальні бонуси не вистачає.

«Рекомендації друзів/знайомих/колишніх колег в EPAM користуються великою популярністю серед фахівців компанії. А це значить, що колеги задоволені співпрацею з компанією, готові рекомендувати нам фахівців зі свого оточення», — пояснює Кутовий.

Крім фінансової винагороди ЕРАМ нараховує співробітникам за підходящих кандидатів і віртуальні бали, які можна обміняти на приємні і часто цінні призи. В середньому від чверті до третини фахівців, які приєднуються до компанії, до неї прийшли саме завдяки рекомендаціям. «Фахівці, яких рекомендують, отримують оффер від нас приблизно в 1,5 рази частіше, ніж ті, які подалися на загальних засадах», — додає Кутовий.

Дарина Горницька, Director of Global Delivery Operations в компанії Astound Commerce, розповідає, що велика частина нових фахівців приходить в компанію саме за рекомендацією членів команди.

«У нас діє реферальна програма, і в разі потреби ми проводимо Hot Referral Week, щоб звернути увагу наших фахівців на найгарячіші позиції експертів, яких потребує компанія», — говорить вона.

За словами Горницької, реферальная програма добре працює, якщо компанія розвивається і росте в звичайному темпі. Але якщо плани по найму різко зростають, з’являється дефіцит інженерів, тоді варто вже додатково підключати інші канали і способи пошуку кандидатів.

Бонуси по реферального програмі для фахівців в Ciklum починаються від $ 700, максимальна сума коливається з урахуванням терміновості вакансії, її рівня і затребуваності технології. У компанії також є закріплений за такою програмою бюджет, є і додаткові програми, які затверджуються в залежності від рівня попиту за окремими технологіями.

«Рекомендації колег — один з головних джерел кандидатів для Ciklum. Не менш п’ятої частини нових фахівців в нашій команді приходять від внутрішніх рефералів. Крім того, відсоток відмови таким кандидатам також відчутно нижче: Сіклумери добре знають специфіку проектів, дають своїм рефералам достатню кількість інформації, а також розуміють, наскільки навички кандидата відповідають високим вимогам компанії», — відзначають в Ciklum.

Сіклумери охоче беруть участь в реферальной програмі. «Непоодинокі випадки, коли особливу активність виявляють кілька людей. Тому нещодавно ми навіть вручили спеціальний бонус одному з колег, який привів в Ciklum декількох Java-фахівців», — розповідає піар-фахівець компанії Станіслав Соколов.

Слоган програми рекомендацій на відкриті вакансії в компанії Intellias — «You Share — We Care». За кожну успішну рекомендацію, коли кандидат прийняв офер і приєднався до Intellias, діє бонус від $50$ до $2000.

Крім того, працівники Intellias, які роблять рекомендації, отримують певну кількість «смартів» незалежно від того, чи приєднається рекомендований спеціаліст до команди Intellias.

Смарти — це корпоративна віртуальна валюта, які  можна обміняти на брендовану сувенірну продукцію: електроніку, сумки та рюкзаки, книги, товари для спорту та багато іншого. 

Додатково для заохочення рекомендацій на нішеві вакансії тут практикують розіграші призів — гаджети, наприклад, крутий квадрокоптер чи телескоп, і навіть подорожі. 

Близько третини нових спеціалістів приходять в Intellias саме з рекомендацій. 

А які бонусі віплачують вам? Пишіть нам на dev.ua
Про конкуренцію, ейджизм, працевлаштування, фейки та навчання.

«Стас IT-глаз» з черговою гарячею темою ІТ-курси в Україні.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
Зібрали для вас думки потенційних студентів IT-шкіл.
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.