Ребрендинг: DOM.RIA українізувався — маркетплейс змінив неймінг і логотип
Український маркетплейс із придбання, продажу та оренди нерухомості DOM.RIA офіційно став DIM.RIA. Продукт змінив неймінг і логотип.
Український маркетплейс із придбання, продажу та оренди нерухомості DOM.RIA офіційно став DIM.RIA. Продукт змінив неймінг і логотип.
«Від початку повномасштабної війни ми тримали економічний фронт. Головними нашими задачами була необхідність продовжувати надавати робочі місця, сплачувати податки, донатити і підтримувати українських військових. І ще тоді ми запустили процес щодо зміни назви продукту, аби вкотре підкреслити, що наш продукт український і створений українцями. Після закріплення усіх юридичних моментів, пов’язаних зі зміною торгової марки, що зайняло тривалий час, готові офіційно заявити, що DOM.RIA відтепер DIM.RIA», — коментує маркетинг-директор і член правління компанії RIA.com Сергій Молдаховський.
Усі функції маркетплейсу, профілі користувачів, історії спілкувань та інше — лишились незмінними.
DIM.RIA — продукт української ІТ-компанії RIA.com, що створена і функціонує у Вінниці. У 2014 році продукт було повністю перезапущено. У 2017 році DIM.RIA презентував застосунок для пристроїв на базі iOS та Android. У 2021 році було встановлено українськомовний інтерфейс за замовчуванням на сайті, а 2022 року — видалено російську мову з мобільного застосунку. Також у 2022 році на DІM.RIA з’явилася можливість авторизації в особистому кабінеті через «Дію» — за допомогою «Дія.Підпису».
Також зазначимо, що певний час вебсайт DIM.RIA працюватиме на обох доменах: dom.ria.com та dim.ria.com. Мобільний застосунок буде повністю оновлено.