Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DRESSX

У липні онлайн-магазин цифрового одягу DRESSX оголосив про залучення $2 млн венчурних інвестицій в seed раунді. Співзасновниці DRESSX Дарія Шаповалова та Наталія Моденова запустили свій проєкт з віртуальними нарядами в серпні 2020 року. А буквально учора, 17 серпня, стартував додаток для мобільних телефонів в AppStore. 

Залишити коментар
Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DRESSX

У липні онлайн-магазин цифрового одягу DRESSX оголосив про залучення $2 млн венчурних інвестицій в seed раунді. Співзасновниці DRESSX Дарія Шаповалова та Наталія Моденова запустили свій проєкт з віртуальними нарядами в серпні 2020 року. А буквально учора, 17 серпня, стартував додаток для мобільних телефонів в AppStore. 

Журналіст dev.ua випадково зустрів у коворкінгу Наталю і команду, з перших вуст дізнався про продукт і навіть приміряв віртуальні наряди.

Як з’явився стартап

До DRESSX його засновниці були зайняті в традиційній фешн-індустрії — керували власними шоурумами в Парижі, а до цього в Україні вони розвивали тиждень моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. «Це давало можливість дизайнерам з усієї України побудувати бренд в Україні й на міжнародному рівні», — говорить Наталія.

Потім партнери побудували інший проєкт для дизайнерів — шоурум More Dash в Парижі. «Це був wholesale шоурум, куди до нас приходили представники магазинів і оптом замовляли дизайнерський одяг. Тобто дизайнери мали можливість монетизувати свій талант», — розповідає Наталія.

Але підприємниці побачили, що майбутнє індустрії —  на перетині з технологіями, і те бачення, яке у них на той час сформувалося, вирішили втілити в життя вже у Каліфорнії — серці інновацій і технологій. «Новий підхід має розв’язати проблему перевиробництва і переспоживання, повернення покупок. За даними Barclays Bank близько 9% одягу купується для фото і повертається, і це при обсязі ринку в $1,3 трлн на рік», — розповідає Наталія.

Дівчата подумали, якщо замінять хоча б 1% з цих 9%, це буде вагомий внесок у розв’язання проблеми переспоживання і перевиробництва, що тягне за собою забруднення планети й нераціональне використання ресурсів.

Хто купує такий одяг

Віртуальний одяг купують ті люди, для яких присутність онлайн важлива так само, як і на офлайн-заходах, каже Наталія. «Наш продукт розрахований на всіх, хто працює і спілкується онлайн. І неважливо,  ви — фешн-інфлюенсер або психолог, військовий експерт або кухар. Якщо для вас інструментом просування бізнесу, створення особистого бренду, нетворку, хобі є інтернет чи соцмережі, то DRESSX дає вам можливість не витрачати гроші на фізичний одяг, а урізноманітнити ваш контент за допомогою віртуального гардеробу, цифрового одягу», — говорить Наталія. Одяг, за її словами, завжди був візуальною мовою спілкування, за допомогою одягу люди спілкуються незалежно від того, з якої вони країни.

Вона порівнює цифровий одяг з друкованим текстом на тлі ручної писемності.

«Раніше все писали чорнилом або ручкою, а тепер набирають тексти на клавіатурі. Те ж саме і з одягом — раніше стояли в чергах на розпродажах або купували гори одягу в бутіках, тепер вже можна купити віртуальне плаття або костюм просто у своєму телефоні з будь-якої точки світу, і тут же побачити себе в ньому на екрані», — говорить співзасновниця DRESSX.

Так серед клієнтів DRESSX — цифровий одяг на платформі українок купують співробітники NASA, музиканти, айті-експерти та модники, серед клієнтів є і відомі українці.

Продукт і команда

Зараз на сервісі є понад 2000 товарів, створених 3D-дизайнерами. У проєкті є штатні 3D-дизайнери, але DRESSX, будучи маркетплейсом, надає платформу і для інших кріейторов.

Ціна речей в додатку коливається від $25 до $110, і так само можна купити одразу повний комплект приблизно за $200. Крім одягу, в DRESSX є і взуття та аксесуари від $1 до $75.

Усього в команді стартапу близько 20 осіб, І понад сотню 3D- дизайнерів працюють з платформою по моделі revenue share.

Співзасновниці DRESSX Наталія і Дарія, а також продакт-менеджер працюють з США. В Україні ж знаходяться ключові менеджери й розробники.

Інвестиції

Частину із залучених $2 млн інвестицій було вкладено в запуск програми.

«Ми даємо кожній людині будувати свій цифровий гардероб, він зберігається в додатку. Наша мета — одягнути в цифровий одяг мільярд людей за п’ять років. Але це трапиться швидше», — говорить Наталія.

Мета підприємниць — дати можливість кожному бренду запустити категорію цифрового одягу. Зараз стартап наймає інженерів з машинного навчання, а також планує продавати одяг як NFT.

Нові опції та перспективи

Запуск програми DRESSX дає клієнтам можливість вдягати речі за технологією AR — тобто переодягатися в режимі реального часу.

Віртуальний одяг вже носять користувачі Instagram, LinkedIn, Snapchat. Контент з модними образами виробляється на платформі DRESSX, але далі ним можна поділитися в соціальних мережах.

Цифровий одяг DRESSX вже використовує блогер Саша Спілберг, інфлюенсер Тетяна Кодзаєва, ютубер і підприємець Марина Могилко, співачка ONUKA, американський дует Sofi Tukker і багато інших.

Про конкуренцію, ейджизм, працевлаштування, фейки та навчання.

«Стас IT-глаз» з черговою гарячею темою ІТ-курси в Україні.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив
Український застосунок Fairo з контролю приватних фінансів залучив €2 млн інвестицій від Raiffeisen Bank
Український застосунок Fairo з контролю приватних фінансів залучив €2 млн інвестицій від Raiffeisen Bank
Український застосунок Fairo з контролю приватних фінансів залучив €2 млн інвестицій від Raiffeisen Bank
Forbes опублікував свіжий список 30 до 30. Які IT- та технопідприємці у списку?
Forbes опублікував свіжий список 30 до 30. Які IT- та технопідприємці у списку?
Forbes опублікував свіжий список 30 до 30. Які IT- та технопідприємці у списку?
У свіжому рейтингу 30 до 30 від Forbes шестеро IT- та технопідприємців. Розповідаємо, хто вони.
1 коментар
«Хочемо стати єдинорогом. Це дуже реально в нашому випадку». Як стартап Choice позбавить ресторани необхідності занурюватися в нудне IT
«Хочемо стати єдинорогом. Це дуже реально в нашому випадку». Як стартап Choice позбавить ресторани необхідності занурюватися в нудне IT
«Хочемо стати єдинорогом. Це дуже реально в нашому випадку». Як стартап Choice позбавить ресторани необхідності занурюватися в нудне IT
Choice — це стартап, який розробляє софт за підпискою (SAAS B2B) для ресторанів, барів і готелів. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.