Український стартап Drill, що вчить стріляти, вийшов на ринок Південної Америки
Команда стартапу має амбітні плани на подальшу експансію світового ринку.
Команда стартапу має амбітні плани на подальшу експансію світового ринку.
Команда стартапу має амбітні плани на подальшу експансію світового ринку.
У серпні відбувся реліз українського застосунку Drill у Південній Америці.
Drill — це застосунок із віртуальними тренуваннями на пістолеті та карабіні, який розробили українці. До команди стартапу входять військові, спортсмени та інструктори зі стрільби.
Протягом першого місяця роботи Drill на ринку Південної Америки зареєструвалося 20 000 користувачів. Зараз у застосунку доступно шість мов, і найближчим часом їхня кількість планують збільшити.
Загалом, у застосунку зареєстровано понад 80 000 користувачів, середнє перебування — 35 хв на день.
У травні цього року стартап відкрив компанію в США. Також планують розширити функціонал застосунку та створити версію для українських військових.