Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Марія БровінськаСтартап
23 червня 2025, 10:40
2025-06-23
Послідовники Грети Тунберг. Столичні школярі створили застосунок, що привчає користувачів жити екологічно: як працює EcoReminder
Команда учнів столичної школи № 53 під керівництвом вчителя інформатики створили застосунок, що мотивує робити користувачів корисні для екології вчинки. Розповідаємо, як з’явився та чим корисний EcoReminder.
Команда учнів столичної школи № 53 під керівництвом вчителя інформатики створили застосунок, що мотивує робити користувачів корисні для екології вчинки. Розповідаємо, як з’явився та чим корисний EcoReminder.
Київські школярі — 15-річний Денис Кульбич і 16-річна Юлія Василенко — в межах хакатону Infomatrix в Бухаресті за 24 години розробили основу для вебзастосунку EcoReminder, що вчить користувачів екологічним вчинкам. Денис відповідає за розробку, Юлія — за дизайн і користувацький інтерфейс.
Керівником команди є вчитель інформатики школи Сергій Храмов.
«Наша ідея виникла через актуальність проблеми з екологією у світі. Глобальне потепління, забруднення океанів та, звісно, наслідки війн ведуть планету до загибелі. Отримавши досить широкий набір тем на хакатоні, які давала поле до творчих можливостей, ми вирішили вмотивувати людей боротися за екологію», — розповіли dev.ua школярі.
Як працює сервіс
Ідея досить проста: створити вебзастосунок, де користувач може встановити нагадування зробити щось корисне для екології, і додати мотиваційний функціонал. Спершу проходить реєстрація користувача з підтвердженням пошти через шестизначний код. Після реєстрації користувач одразу потрапляє на головну сторінку, де може створити нове нагадування. Також він має змогу переглянути три останні або ті, що заплановані на поточний тиждень.
Після того, як користувач виконав завдання, яке сам встановив, він підтверджує це та отримує винагороду у вигляді краплі води. За них можна вирощувати власні віртуальні рослини й підніматися в рейтингу серед інших користувачів.
Виклики розробки
Найпростішим етапом у розробці було створення дизайну та верстка сайту, зізнаються стартапери. «Проте були деякі проблеми з написанням backend-частини, яку також треба було встигнути представити, хоча б на початкових стадіях, за 24 години розробки. Працювати довелось всю ніч і майже без перерв», — каже Денис.
Для публікації вебсайту школярам довелося орендувати й налаштувати Linux-сервер, з чим нам допоміг троюрідний брат Дениса, також Fullstack developer.
«Був цікавий момент, коли я витратив майже дві години на пошук проблеми з відправкою нагадувань, а проблема виявилася в часовому поясі сервера, що знаходиться в Нідерландах. Іноді і таке трапляється», — каже хлопець.
На момент представлення прототипу в Бухаресті цей проєкт мав недороблений функціонал, зокрема механіку з винагородами. Проте, до Юлії та Дениса приєдналися учасники та судді Infomatrix та допомогли протестувати застосунок, давши корисні поради.
Плани й амбіції
У дітей великі плани на подальший розвиток проєкту. «Ми вже запросили до команди інших розробників, які зможуть приєднатись до нас з вересня. А зараз, ми об'єдналися з командою Дмитра Паламарчука та Івана Тищенка, авторами стартапу Firselp, з якими ми тренувалися та поїхали разом від Київській малій академії наук (КМАН) в Бухарест. До кінця літа ми працюватимемо разом над їхнім проєктом, поки наші нові учасники команди готуються долучитись до нас», — розповідає Денис.
Учитель інформатики з Києва разом з учнями створив гру про війну Ukrainians: Our battle. Реліз незабаром, а поки розробники збирають бажаючих пограти на сторінці гри у Steam