💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Embracer заявила, що почне використовувати ШІ для покращення розробки відеоігор

Нещодавно реструктуризований шведський конгломерат Embracer Group, до якого все ще входить українська 4A Games,  використовуватиме моделі штучного інтелекту, щоб створювати «захопливіші ігри».

Залишити коментар
Embracer заявила, що почне використовувати ШІ для покращення розробки відеоігор

Нещодавно реструктуризований шведський конгломерат Embracer Group, до якого все ще входить українська 4A Games,  використовуватиме моделі штучного інтелекту, щоб створювати «захопливіші ігри».

Як повідомляє Game Developer, компанія прийняла новий пакет політик у сфері ШІ, який, як вона стверджує, може «значно покращити» її виробничий процес, «підвищивши ефективність використання ресурсів, додавши інтелектуальну поведінку, персоналізацію та оптимізацію» в геймплей.

Embracer стверджує, що завдяки використанню штучного інтелекту вона зможе створювати захопливіші та імерсивніші ігри, які забезпечать кожному гравцеві «унікальний, динамічний та персоналізований досвід».

«Ми також бачимо великі можливості для ШІ у швидкості розробки ігор, логістиці та плануванні. Embracer Group також розуміє потенційні ризики, пов’язані з використанням ШІ», — говорять в компанії. Там додали, що ШІ також може використовуватися в таких сферах, як логістика або управління персоналом, для поліпшення планування, прийняття рішень, підтримки залучення талантів і поліпшення досвіду співробітників або їх утримання.

В Embracer вважають, що відмова від використання ШІ для «відповідних завдань» призведе до того, що її «випередять конкуренти». Компанія визнає, що впровадження моделей штучного інтелекту не позбавлене ризику, але стверджує, що ця політика «розширить можливості» працівників, які допоможуть створювати «більш потужний досвід за той самий час».

«Компанії Embracer Group, які використовують ШІ у своїй діяльності, підпадають під дію як загальних, так і спеціальних законів і вимог, які впливають на розробку і використання ШІ. Ці вимоги є всеосяжними через природу застосувань ШІ й вимагають, серед іншого, ведення документації, оцінки ризиків, а також постійного оновлення», — йдеться в оцінці ризиків, проведеній компанією.

При цьому Embracer визнає, що ШІ також може давати неетичні, упереджені, дискримінаційні або зовсім неправильні результати, якщо «він не був належним чином навчений, проінструктований або використаний». Також згадаються ризики пов’язані з авторським правом на контент, створений ШІ.

Як впровадження ШІ вплине на робочі місця в Embracer Group

Компанія заявляє, що не хоче замінювати людей штучним інтелектом і застосовує «людиноцентричний підхід» до технології. Вона стверджує, що це навіть може відкрити двері для нових працівників.

«Справа не лише в тому, що ШІ дозволяє нашим розробникам робити ще більше і ставати більш ефективними у виконанні певних завдань, він також відкриє доступ до кодування для ширшої групи розробників. Вхід у галузь може бути простішим для людей з обмеженими можливостями, які, наприклад, не можуть користуватися клавіатурою так само легко, як інші», — сказав керівник відділу конфіденційності та управління штучним інтелектом Embracer Томас Хедман (Tomas Hedman).

Хедман каже, що «підхід з урахуванням ризиків» компанії означає усвідомлення підводних каменів, пов’язаних з моделями штучного інтелекту. Саме тому, за його словами, Embracer повинна «діяти свідомо».

ШІ в розробці ігор

«ШІ навчається на історичних даних, які схиляються в певному напрямку. В результаті ви можете отримати незбалансоване автоматизоване прийняття рішень. Припустимо, ви будуєте село. Якщо ви використовуєте для цього штучний інтелект, то залежно від того, як він навчений і які рішення приймає, ви можете отримати село з демографією, яка демонструє певний дисбаланс», — вважає Хедман.

«Оскільки моделі штучного інтелекту стають більш потужними, ми можемо використовувати їхні можливості й у творчому процесі, наприклад, виявляючи невідповідності в сценаріях і розповідях. Це матиме величезні переваги для наших творчих команд у написанні сценаріїв, створенні образів, генерації ідей, контролі якості тощо. А оскільки моделі стануть більш схожими на людей, взаємодія між гравцями та функціями, що підтримуються штучним інтелектом, буде набагато динамічнішою. Якщо в ігровому сценарії ви торгуєтеся, ШІ може запам’ятати це наступного разу. Це робить ігровий процес набагато цікавішим і реалістичнішим».

Embracer — не перша компанія, яка підтримує потенціал ШІ. Раніше цього року керівник EA Ендрю Вілсон заявив, що 60 відсотків процесів розробки видавництва незабаром можуть бути охоплені генеративним ШІ. Інші компанії, включаючи Sony, Square Enix, Ubisoft та інші, також почали експериментувати з цією технологією. 

Нагадаємо, що у квітні 2024 року шведська холдингова компанія Embracer Group анонсувала трансформацію в три окремі компанії: Asmodee Group, Coffee Stain & Friends та Middle-earth Enterprises & Friends. До останньої входить й українська 4A Games, яку раніше збиралася викупити компанія Saber, що має російське коріння.

Раніше стало відомо, що Embracer припиняє свою діяльність в росії й продає Saber за $247 млн. Embracer Group придбала Saber Interactive у лютому 2020 року в рамках угоди вартістю $525 млн. У серпні 2020 року Saber Interactive за $35 млн придбала українську 4A Games, відому за серією ігор Metro.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Embracer за рік звільнила понад 4500 співробітників і закрила 80 проєктів
Embracer за рік звільнила понад 4500 співробітників і закрила 80 проєктів
По темi
Embracer за рік звільнила понад 4500 співробітників і закрила 80 проєктів
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
По темi
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Embracer звільнила розробників і скасувала нову частину Deus Ex. Утім схоже що це було не довгоочікуване продовження історії Адама Дженсена
Embracer звільнила розробників і скасувала нову частину Deus Ex. Утім, схоже, що це було не довгоочікуване продовження історії Адама Дженсена
По темi
Embracer звільнила розробників і скасувала нову частину Deus Ex. Утім, схоже, що це було не довгоочікуване продовження історії Адама Дженсена
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.