Федоров анонсував голосового помічника, якому можна буде поскаржитися на неякісні державні послуги
«Зворотній зв’язок потрібен кожному чиновнику, щоб вони жили в одній реальності з громадянами», — вважає міністр цифрової трансформації.
«Зворотній зв’язок потрібен кожному чиновнику, щоб вони жили в одній реальності з громадянами», — вважає міністр цифрової трансформації.
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував впровадження голосового помічника, якому можна буде поскаржитися на неякісні державні послуги.
«Ми думаємо про таку послугу, коли, скажімо, громадяни зможуть потрусити телефон — з’являється голосовий помічник і ти можеш надиктувати, де ти перебуваєш (в якій черзі за держпослугами — ред.) і яка проблема тебе бісить», — розповів міністр.
Завдяки штучному інтелекту така проблема потрапляє до певної категорії певного міністерства. Після цього міністр або працівники міністерства отримують push-сповіщення через «Дія.Офіс», що саме в цьому напрямку існує певна проблема, з якою стикається громадянин.
«Ідеально потім робити рейтинг державних органів на основі фідбеку громадян. Такий зворотний зв’язок потрібен кожному чиновнику, щоб вони жили в одній реальності з громадянами, які отримують послуги. Така послуга може бути додана в «Дію», — підсумував міністр.
Нагадаємо, що в грудні 2023 року стало відомо, що Кабінет міністрів ухвалив постанову, яка дозволяє запустити сервіс «Дія.Офіс» для посадовців. На перших етапах сервіс планують використовувати як інструмент для авторизації чиновників та засіб комунікації з громадянами. У майбутньому «Дія.Офіс» матиме дані про цілі кожного міністерства та уряду загалом. Також Мінцифри, яка займається новим проєктом, планує запустити на основі застосунку сервіс, де буде оцінка ефективності та КРІ можновладців.