🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоСтартап
24 квітня 2024, 12:37
2024-04-24
GetOrder допомагає автоматизовувати замовлення доставки їжі: шлях українського стартапу від ідеї до 1300 локацій на декількох континентах
Стартап GetOrder інтегрує платформи доставки їжі з POS-системами в 9 країнах декількох контентів. Цього місяця представляв нашу країну у складі української делегації на одній із найбільших балтійських технологічних конференцій TechChill, де знайшов партнера в Латвії. dev.ua поспілкувався з СЕО GetOrder Сергієм Чайкою, який розповів про шлях стартапу: від виникнення ідеї у 2014 до 1300 локацій у 2024.
Стартап GetOrder інтегрує платформи доставки їжі з POS-системами в 9 країнах декількох контентів. Цього місяця представляв нашу країну у складі української делегації на одній із найбільших балтійських технологічних конференцій TechChill, де знайшов партнера в Латвії. dev.ua поспілкувався з СЕО GetOrder Сергієм Чайкою, який розповів про шлях стартапу: від виникнення ідеї у 2014 до 1300 локацій у 2024.
GetOrder
Стартап автоматизує процес передачі замовлення від платформ доставки їжі прямо в POS-систему, виключаючи ручний фактор на 100%, тому і ймовірність помилок знижується до 0.
Клієнти стартапу — це мережі ресторанів, які користуються Glovo, Bolt Food, Uber Eats, Wolt та інші.
На глобальному ринку є декілька конкурентів, але ключова перевага GetOrder — це архітектура та швидкість. Платформа ідеально підходить для мереж ресторанів та «темних кухонь» (dark kitchen), які готують їжу тільки на доставку. Платформа дає змогу запустити інтеграцію за 5 хвилин, в той час, як конкуренти мають архітектуру заточену під один заклад і для запуску їм треба декілька тижнів.
Як з’явилась ідея
У 2014 році Сергій потрапив в ресторану індустрію і став SMO мережі київських ресторанів. Побачивши, як виглядає робота колцентрів всередині (фото зверху), зрозумів, що в процесі обробки замовлення виникає багато проблем, особливо в час пік.
Процес відбувався так: замовлення приходило на планшет, а далі менеджер натискав кнопку, щоб прийняти та перенести його до POS-системи, і кухня могла побачити, що готувати. Але інколи замовлення не переносилося в систему, або взагалі не натиснули кнопку прийняти, і замовлення автоматично скасовувалось. То ж тоді з’явилася ідея автоматизувати цей процес.
GetOrder запустили 14 вересня 2021 році. Саме того дня було інтегроване перше замовлення.
Платформу повністю розробляв співзасновник стартапу — Full Stack Developer — Макс Лоік.
«Ми з Максом познайомилися в тому ж 2014 році, коли я шукав фрилансера, щоб зв’язати сайт на Joomla з POS. З того часу ми плідно працюємо вже 10 років. Я запропонував йому стати кофаундером і розробити SaaS. І до цього часу Макс пише все сам», — розповідає Сергій про свого партнера.
Загалом команда складається з 10 людей, до якої входять технічна підтримка, акаунт-менеджер, бухгалтер, UX дизайнер та Front End Developer. Частина команди — фрилансери.
СЕО GetOrder Сергій Чайка
Деколи отримую фідбек про свій стартап типу: «що тут такого, зв’язав декілька API та й все». Але насправді, щоб отримати доступ до API платформи доставки, треба не один місяць потанцювати танці з бубнами. Наприклад, ми чекали доступ до API Bolt Food півтора року. Зараз ми вже понад року комунікуємо з Just Eat, Door Dash, Talabat, щоб отримати доступ до API. Але поки немає розуміння, коли це може статися, тому що це надзвичайно бюрократичний процес.
Про вартість розробки та інвестиції
«Мені пощастило з кофаундером, який самостійно написав продукт, тому ми не витрачали власні кошти, крім власного часу. Згодом почали монетизувати наш продукт і зароблені кошти реінвестували у розширення команди», — каже Сергій.
У жовтні 2022 року стартап отримав ангельські інвестиції від Олександра Ремінного, директора українського офісу UiPath.
«Це дало нам розуміння, що ми на правильному шляху», — каже Сергій про перші інвестиції. — «Наразі ми рейзимо $250 000 для масштабування на ринок східної та північної Європи».
Зараз у платформу інтегровано 1300 локацій в 9 країнах.
Переважна більшість клієнтів стартапу з України, також з Грузії, Казахстані, Польщі, Кіпру, Латвії, Молдови та США.
«Насправді ми маємо дуже багато запитів з усього світу (Канада, Мексика, Австралія, ОАЄ, Саудівська Аравія, Індія), але нам вже не вистачає ресурсів, щоб приєднати усіх», — зазначає СЕО стартапу.
Під час балтійської технологічної конференції TechChill, яка проходила нещодавно в Ризі, стартап зустрівся онлайн з одним із POS-провайдерів Латвії, який буде дилером GetOrder в країні. Який саме провайдер, Сергій поки не називає.
Які плани
«Ми рейзимо $250k, щоб зростати швидше. В першу чергу нам треба масштабувати команду, оптимізувати процес розробки. Крім інтеграцій ми готуємо до релізу різні корисні продукти», — говорить Сергій про плани.
У планах додати QR меню, оплату столика, збір відгуків. Також збираються створити потужний департамент продажу. Наразі стартап працює без відділу продажів, але при цьому зросли в 3 рази продовж року.