💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Наталя ХандусенкоСтартап
23 квітня 2024, 12:53
2024-04-23
«Щось середнє між Tinder для пошуку роботи та Netflix для найму». Як працює ШІ-технологія українсько-британського HR-стартапу JobCannon?
Українсько-британський HR-стартап JobCannon використовує технологію штучного інтелекту, щоб аналізувати великі обсяги даних про кандидатів та вакансії. Це дозволяє швидко та точно підбирати людей, які ідеально відповідають потребам того чи іншого роботодавця.
У своїй технології JobCannon використовує ШІ, що дозволяє спростити як пошук роботи для кандидатів, так і найм нових працівників для компаній. У самій команді проєкт вважають чимось середнім між Tinder для пошуку роботи та Netflix для найму. Про це стартап розповів «Економічній правді».
У випадку роботодавця сервіс пропонуватиме для компанії найбільш відповідного кандидата, як це робить Netflix із фільмами. Натомість для людини, яка шукає роботу, стартап показуватиме релевантні для неї вакансії. Саме на основі оброблених даних нейронна мережа і відбирає найбільш релевантних кандидатів для кожної окремої вакансії.
Рекрутер бачить не просто відсоток того наскільки підходить той чи інший кандидат, а отримує розширене пояснення, яке включатиме попередній досвід людини, її навички, суміжні компанії (в яких працювала людина) та потенціал на новому місці роботи. Кожний такий аналіз значно скорочує процес найму, адже переважна більшість необхідної інформації, як про роботодавця, так і про кандидата, збирається та обробляться технологією, а не людиною.
JobCannon як платформа намагається уніфікувати всю інформацію про компанію та кандидата технічно, оскільки досить часто рекрутери та шукачі роботи говорять «різними мовами».
Сама реєстрація на платформі доволі проста. У команді запевняють: щоб створити вакансію чи власний профіль кандидата достатньо просто надіслати документ з базовою інформацією у PDF-форматі. Після цього відбувається процес уточнення необхідних даних.
На прикладі створення профілю кандидата, людина отримує певний перелік запитань, який допоможе краще розкрити її сильні сторони. Самі ж питання не мають прямо вказувати на інформацію, яку намагаються про неї дізнатись.
Крім того, компанії на платформі можуть отримувати додаткову інформацію про те, наскільки великий попит на фахівця, якого вони шукають. Також система може підказати рекрутеру про те, що з вибором кандидата можна не спішити, оскільки варіантів багато. Крім того, відстежує, з якою швидкістю закриваються ті чи інші вакансії, і так само може сигналізувати про це компанії.
Ці показники дозволяють рекрутеру розуміти як краще себе поводити при кожному пошуку працівника, адже тепер матиме набагато ширшу картинку того, що відбувається на ринку праці, наприклад в ІТ.
Які плани щодо розширення функціонала платформи
У наступних кроках розширення платформи планується запровадити верифікацію резюме кандидатів через власний ассесмент soft skills та тесту на hard навички. Для перевірки навичок написання коду програмістом команда вже працює над певними форматами інтерфейсу. Головне завдання — це мати точки контролю того, що саме цей кандидат в цей момент часу його проходить, наголошує Чередніченко.
Також команда працює над додатковими функціями по покращеному пошуку, чи функції, які допоможуть кандидату покращити свої навички для збільшення зарплатних очікувань і карʼєрного зростання.
На чому заробляють
Наразі основним способом монетизації стартапу є оплата за отримання контактів конкретного кандидата. Коли рекрутер отримав список найбільш відповідних спеціалістів і прочитав, чому саме вони підходять для його вакансії, він може заплатити, щоб отримати контакти.
Формування ціни за одного кандидата залежить від багатьох факторів і визначити її допомагає теж ШІ. На те заплатить рекрутер $1 або $100 не впливає професійний рівень спеціаліста. Все залежить від того, скільки таких кандидатів і вакансій, та наскільки вони збігються.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі