🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоШІ
8 березня 2024, 11:06
2024-03-08
Google оновлює алгоритми, щоб зменшити спам й ШІ-контент у пошуковій видачі на 40%
Google впроваджує кілька нових змін до своїх систем ранжування, які мають збільшити кількість оригінального контенту в пошуку й зменшити некорисні результати. Це стосується як звичайного SEO-контенту, так і роботи генеративних інструментів штучного інтелекту.
Google впроваджує кілька нових змін до своїх систем ранжування, які мають збільшити кількість оригінального контенту в пошуку й зменшити некорисні результати. Це стосується як звичайного SEO-контенту, так і роботи генеративних інструментів штучного інтелекту.
Компанія Google також постійно вносить зміни до своїх алгоритмів ранжування, намагаючись покращити результати пошуку. Більшість з них зазвичай непомітні для користувачів, пише The Verge.
«Ви бачите лише ті, які, так би мовити, вислизнули з-під контролю. На жаль, це не ті речі, яких можна просто позбутися», — каже Панду Наяк, віце-президент Google з питань пошуку.
Те, що Google оголосив про зміни, які він робить, свідчить про дві речі. По-перше, це великі зміни, які можуть суттєво змінити досвід пошуку. За словами Наяка, розрахунки Google показують скорочення «некорисного контенту» на 40%. А по-друге, Google надсилає чітке повідомлення людям, які намагаються перехитрити пошукові алгоритми й просувати у видачі низькоякісний контент.
Наяк наводить три приклади того, що Google тепер вважає спам-поведінкою і за що понижуватиме у видачі:
«Масштабний контент»: сайти, які створюють тисячі низькоякісних статей на день за допомогою низькооплачуваних підрядників або генераторів штучного інтелекту, і націлюють цей контент на результати пошуку.
«Зловживання репутацією сайту»: коли респектабельний сайт здає в оренду частину свого сайту для спамерської нісенітниці.
«Зловживання простроченим доменом»: коли хтось купує покинутий, але високорейтинговий домен і наповнює його трешовим контентом, який потім вискакує на вершину пошуку.
Наяк попередив, що Google дає сайтам, які зловживають репутацією, 60 днів на те, щоб припинити це, перш ніж вносити зміни в ранжування. Решта вступають в силу вже зараз. Google має проблему зі спамом, він знає про це і намагається її вирішити.
«Здорова, якісна екосистема — це саме та, яка страждає, коли спамери та постачальники неякісної інформації отримують контроль над ранжуванням», — каже Наяк.
The Verge зазначає, що контент згенерований ШІ, завдає Google чимало головного болю — компанія намагається зробити його доступним для всіх, і водночас не дати низькоякісному ШІ-контенту захопити інтернет.
Тим часом повідомляється, що OpenAI працює над власним «вебпошуковим продуктом». За словами інсайдерів, цей сервіс частково працюватиме на базі Bing від Microsoft й може скласти конкуренцію основному бізнесу Google.