Новий алгоритм Google видалив понад 170 млн фальшивих відгуків з «Карт» і «Пошуку»
Минулого року технологічний гігант Google запустив новий алгоритм машинного навчання, який виявляє неправдиві відгуки від користувачів.
Минулого року технологічний гігант Google запустив новий алгоритм машинного навчання, який виявляє неправдиві відгуки від користувачів.
Минулого року технологічний гігант Google запустив новий алгоритм машинного навчання, який виявляє неправдиві відгуки від користувачів.
Ден Прітчетт, головний інженер програмного забезпечення Google Maps, написав, що відгуки проходять сувору перевірку системами модерації Google перед їх публікацією. Системи також відстежують підозрілу активність у контенті протягом тривалого часу, за допомогою нового алгоритму машинного навчання, запущеного минулого року.
Прітчетт пояснює, що алгоритм виявляє сумнівні шаблони перегляду ще швидше, перевіряючи довготривалі сигнали щодня. Деякі приклади підозрілої активності включають те, що рецензент залишає той самий відгук про кілька компаній або якщо компанія отримує раптовий сплеск відгуків з 1 зіркою (бомбардування відгуків) або 5 зірок.
Алгоритм також розроблено для боротьби з проблемою шахраїв, які «накручують» відгуки компаніям за певну плату. Після виявлення шаблонів, наприклад категорій бізнесу, на які спрямовані дії, алгоритми вдосконалюються, щоб захистити ці підприємства від шахраїв. Google каже, що лише за кілька тижнів виявив понад п’ять мільйонів спроб фальшивих перевірок, пов’язаних з одним конкретним шахрайством.
Минулого року у Google було видалено понад 170 млн відгуків за порушення політики компанії, що на 45% більше, ніж у 2022 році. Також було виявлено та видалено 12 млн підроблених бізнес-профілів. Крім того, у 2023 році було видалено 14 млн відео, що порушують політику, що вдвічі більше, ніж роком раніше, а власники бізнесу були захищені від понад 2 млн спроб шахраїв, які намагалися претендувати на бізнес-профілі, які їм не належали.