🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

Катастрофа для Facebook. Google змінює налаштування приватності слідом за Apple: як це буде і на що вплине

Google оголосив, що впроваджує в ОС Android налаштування приватності, схожі на введені Apple в iOS  минулого року.

З блогу Google випливає, що компанія разом з галуззю шукає заміну рекламному ідентифікатору Android (advertising ID), який зараз присвоюється кожному пристрою на її ОС і дозволяє таргетувати рекламу. 

Залишити коментар
Катастрофа для Facebook. Google змінює налаштування приватності слідом за Apple: як це буде і на що вплине

Google оголосив, що впроваджує в ОС Android налаштування приватності, схожі на введені Apple в iOS  минулого року.

З блогу Google випливає, що компанія разом з галуззю шукає заміну рекламному ідентифікатору Android (advertising ID), який зараз присвоюється кожному пристрою на її ОС і дозволяє таргетувати рекламу. 

Як це буде працювати

Новий механізм «покликаний обмежити передачу даних про Користувача третім сторонам і виключити передачу ідентифікатора між додатками», — пише Google.

Нова система від Google виглядає м’якше, ніж у Apple, а її розробка розрахована на кілька років. «Ми розуміємо, що інші платформи вибрали інший підхід до приватності в області таргетованої реклами, ввівши суцільну заборону на технології, які використовує галузь. Впевнені, що без виразної альтернативи такий підхід може бути неефективний і погіршити становище і з захистом особистих даних, і з розробкою додатків», — йдеться в блозі.

Відомо, що тепер система Android при першому запуску програми буде питати, чи готовий Користувач ділитися своїми приватними даними.

Мета Google — обмежити передачу інформації стороннім компаніям, а також зменшити витік даних через рекламні модулі.

Існуючі рекламні рішення підтримуватимуться ще два роки.

Apple впровадила схожу систему з виходом нової версії своєї iOS 14.5 навесні 2021 року. У ній користувач може в явному вигляді дозволяти або забороняти окремим додаткам збір своїх даних, пише The Bell Дозволяють таргетування (opt-in) меншість — близько чверті користувачів. Це означає, що рекламні платформи втрачають релевантність і детальність таргетування. Перша звітність Meta, що показала втрати виторгу від реклами в $10 млрд, обвалила її котирування на 24%.

Що це означає

Плани Google наближають кінець більш ніж десятирічної епохи реклами на смартфонах, коли компанії, включаючи Facebook від Meta, вбудовували свій код в сотні тисяч додатків, щоб відстежувати поведінку користувачів, повідомляє The Wall Street Journal. З іншого боку, два роки — це вічність для техсектора. «Тобто Google фактично має на увазі, що протягом цього часу можна особливо не турбуватися», — сказав виданню колишній співробітник Google, співзасновник рекламної платформи Beeswax АРІ Папаро.

Нова політика Apple перетрусила весь ринок онлайн-реклами обсягом $400 млрд, зазначає Financial Times. Однак якщо виробник iPhone, який продає в основному «залізо», міг собі це дозволити, то Google, який заробляє більше на цифровій рекламі, не може не діяти набагато обережніше.

Google хоче позбутися найбільш одіозних аспектів таргетування, залишивши рекламу ефективною, пише The Verge. З огляду на численні антимонопольні позови, компанія не скасовуватиме таргетування, оскільки це означатиме зниження ефективності реклами для сторонніх компаній — і нові позови. Поки рекламні платформи (включаючи Meta) висловлюють обережну підтримку новій політиці.

Google YouTube и Facebook должны модерироваться из Украины”. Петиция к Зеленскому набрала 25 000 подписей
«Google, YouTube і Facebook повинні модеруватися з України». Петиція до Зеленського набрала 25 000 підписів
По темі
«Google, YouTube і Facebook повинні модеруватися з України». Петиція до Зеленського набрала 25 000 підписів
Google ведет сверхсекретную кампанию давления на сотрудников чтобы не пускать их в профсоюзы
Google веде надсекретну кампанію тиску на співробітників, щоб не пускати їх у профспілки
По темі
Google веде надсекретну кампанію тиску на співробітників, щоб не пускати їх у профспілки
Читайте главные IТ-новости страны в нашем телеграме
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Apple показала нові AirPods Pro. Що про них відомо
Apple показала нові AirPods Pro. Що про них відомо
Apple показала нові AirPods Pro. Що про них відомо
Apple Watch Series 8 та Apple Watch: що відомо про нові гаджети, які щойно показала компанія Apple
Apple Watch Series 8 та Apple Watch: що відомо про нові гаджети, які щойно показала компанія Apple
Apple Watch Series 8 та Apple Watch: що відомо про нові гаджети, які щойно показала компанія Apple
Як можуть виглядати нові Apple Watch, які ви побачите сьогодні ввечері. Є інсайд
Як можуть виглядати нові Apple Watch, які ви побачите сьогодні ввечері. Є інсайд
Як можуть виглядати нові Apple Watch, які ви побачите сьогодні ввечері. Є інсайд
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.