«Кажуть, вони коштують 33 млрд. Але я не дав би за них і ламаного гроша». Олег Горохівський – про сервіс Revolut
Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на якість сервісу Revolut.
Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на якість сервісу Revolut.
»… вони 4 рази просили у мене джерела походження, три рази актуалізували документи й зараз уже два тижні рахунок із залишком 1900€ заблокований і триває чергова перевірка вже навіть не розумію чого», — написав Гороховський у своєму TG-каналі.
Як він зазначає, сервісом практично не користувався. А за весь час користування залишок на рахунку не перевищував 15 000 Євро.
«Коли я їм пишу в чат з цікавості, чисто поцікавитися, коли вони його розблокують, після того бота підключається співробітник, дізнається що мене цікавить, обіцяє швидко розібратися, перемикає на наступного, той на наступного — і вони пропадають… Це дуже забавно. Кажуть, вони коштують 33 млрд. Але я не дав би за них і ламаного гроша», — міркує Гороховський.
Revolut після поста Гороховського розблокував рахунок та зарахував йому «соррі-бонус» — 135 Євро.
«Не все в них втрачено… Молодці!», — написав Олег Гороховський.