«Кажуть, вони коштують 33 млрд. Але я не дав би за них і ламаного гроша». Олег Горохівський – про сервіс Revolut
Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на якість сервісу Revolut.
Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на якість сервісу Revolut.
Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на якість сервісу Revolut.
»… вони 4 рази просили у мене джерела походження, три рази актуалізували документи й зараз уже два тижні рахунок із залишком 1900€ заблокований і триває чергова перевірка вже навіть не розумію чого», — написав Гороховський у своєму TG-каналі.
Як він зазначає, сервісом практично не користувався. А за весь час користування залишок на рахунку не перевищував 15 000 Євро.
«Коли я їм пишу в чат з цікавості, чисто поцікавитися, коли вони його розблокують, після того бота підключається співробітник, дізнається що мене цікавить, обіцяє швидко розібратися, перемикає на наступного, той на наступного — і вони пропадають… Це дуже забавно. Кажуть, вони коштують 33 млрд. Але я не дав би за них і ламаного гроша», — міркує Гороховський.
Revolut після поста Гороховського розблокував рахунок та зарахував йому «соррі-бонус» — 135 Євро.
«Не все в них втрачено… Молодці!», — написав Олег Гороховський.