Grammarly купує Superhuman — американського розробника email-додатка на основі ШІ. Яка мета такого придбання?
Grammarly придбала стартап Superhuman із річним доходом близько $35 млн.
Grammarly придбала стартап Superhuman із річним доходом близько $35 млн.
Grammarly придбала стартап Superhuman із річним доходом близько $35 млн.
Grammarly придбала Superhuman після нещодавнього фінансування в розмірі $1 млрд від General Catalyst. Компанія не розкриває фінансові умови угоди, пише Reuters.
«Цей крок пришвидшує трансформацію Grammarly у ШІ-платформу для підвищення продуктивності та зміцнює стратегічний курс на створення мультипродуктової компанії із сотнями ШІ-агентів для різних завдань. Електронна пошта при цьому є ідеальним середовищем для одночасної взаємодії з багатьма агентами: фахівці проводять у своїх поштових застосунках понад три години щодня, і вони залишаються ядром будь-якого набору інструментів для продуктивної роботи», — говориться у пресрелізі компанії.
У 2021 році Superhuman, який розробляє ШІ-інструмент для електронної пошти, оцінювали у $825 млн. Стартап отримав понад $110 млн інвестиції, зокрема від IVP та Andreessen Horowitz.
«Електронна пошта продовжує залишатися домінантним інструментом комунікації у світі. Фахівці проводять близько трьох годин на день у своїх поштових скриньках. Це, безумовно, найпопулярніший робочий додаток, основа будь-якого пакета продуктивності», — сказав CEO Grammarly Шишир Меротра. «Superhuman є очевидним провідним новатором у цій галузі».
CEO Superhuman Рахул Вохра приєднається до Grammarly в рамках угоди разом із понад 100 співробітниками Superhuman.
«Продукт, команда та бренд Superhuman продовжать свою діяльність», — додав Меротра.
Вохра сказав, що угода надасть Superhuman доступ до «значно більших ресурсів» та дасть змогу стартапу більше інвестувати в штучний інтелект, а також розширюватися в календарі, завдання й інструменти для співпраці.
Меротра та Вохра бачать можливість інтегрувати агенти Grammarly на основі штучного інтелекту безпосередньо в Superhuman та створювати інструменти для корпоративних клієнтів. Мета полягає в тому, щоб користувачі мали доступ до мережі спеціалізованих агентів, які збирають дані з усіх своїх цифрових робочих процесів, таких як електронні листи та документи, що скоротить час, витрачений на пошук інформації або написання відповідей. Компанія також виходить на переповнений простір інструментів для продуктивності на основі штучного інтелекту, конкуруючи з такими технологічними гігантами, як Salesforce, і хвилею стартапів.