Український стартап, що допомагає писати тексти красиво та грамотно. Grammarly оцінили $13 млрд

Компанія Grammarly, яка розробляє онлайн-платформу для допомоги в ефективній комунікації англійською мовою, повідомила про залучення нового раунду інвестицій у розмірі понад $200 млн за його результатами оцінка компанії досягла $13 млрд.

Залишити коментар
Український стартап, що допомагає писати тексти красиво та грамотно. Grammarly оцінили $13 млрд

Компанія Grammarly, яка розробляє онлайн-платформу для допомоги в ефективній комунікації англійською мовою, повідомила про залучення нового раунду інвестицій у розмірі понад $200 млн за його результатами оцінка компанії досягла $13 млрд.

Серед інших до поточного раунду приєдналися і нові інвестори — компанії Baillie Gifford, а також фонди й рахунки під управлінням компанії BlackRock. Залучені інвестиції допоможуть Grammarly прискорити зростання команди та розвиток інноваційних рішень для продуктів компанії, які щодня допомагають 30 мільйонам людей ефективніше спілкуватися англійською мовою.

Нагадаємо, Макс Литвин, Алекс Шевченко та Дмитро Лідер заснували Grammarly у 2009 році.

«Останні інвестиції в компанію та нова оцінка Grammarly підкреслюють важливість нашої місії та потребу в підтримці ефективної комунікації. Нова цифрова реальність все більше впливає на те, як і де ми спілкуємося. Сьогодні Grammarly допомагає створювати ефективні тексти в додатках і на вебсайтах, загальна кількість яких понад 500 тисяч. І ми продовжуємо працювати над розширенням покриття нашого сервісу — щоб підтримувати користувачів Grammarly скрізь, де може відбуватися їх спілкування англійською мовою», — зазначив СЕО компанії Бред Хувер. 

Завдяки запуску нового десктоп-продукту для Windows і Mac, платформи Grammarly for Developers і початку стратегічного партнерства з компанією Samsung, Grammarly активно розширює охоплення свого продукту. А також вона продовжує вдосконалювати свої технології для обробки природної мови та машинного навчання, щоб поглиблювати рекомендації, які сервіс надає своїм користувачам.

Поради Grammarly вийшли за межі тільки орфографії або граматики й охоплюють складніші аспекти спілкування — чіткість, лаконічність, послідовність викладу, різноманітність словникового запасу, використання інклюзивної мови, поради щодо тону та ін. 

«У диджиталізованому світі люди спілкуються більше, ніж будь-коли, але цей процес ніколи ще не був таким складним. Grammarly — один з небагатьох бізнесів у світі, який фокусується на вирішенні цієї проблеми», — прокоментував Пітер Сінглхерст, глава департаменту по роботі з приватними компаніями в Baillie Gifford. 

Пріоритетним напрямком для компанії залишається і продукт для бізнес-клієнтів — Grammarly Business. 

«Тільки за останній рік кількість корпоративних клієнтів Grammarly з великими контрактами збільшилася на більш ніж 250%. Сьогодні понад 30 000 команд бізнес-клієнтів використовують сервіс. Серед них — такі провідні бренди, як Zoom, Сіѕсо, Expedia та інші», — зазначив Максим Литвин, один зі співзасновників і Head of Revenue компанії Grammarly. 

З моменту другого інвестиційного раунду в жовтні 2019 року компанія Grammarly істотно розширила можливості своєї онлайн-платформи.

Зокрема Grammarly представила нові функції для документів Google, новий редактор Grammarly для iPad, інтегрувала популярний детектор тону в мобільні клавіатури для iOS і Android, а також оновила браузерне розширення Grammarly. Для сервісу Grammarly Business компанія представила функцію сніпетів, налаштування тону бренду, кастомізовані Style Guides, а також розширену аналітику.

У 2020 році компанія також запустила безкоштовну пропозицію для неурядових та некомерційних організацій, якою на сьогодні користуються понад 6000 організацій у всьому світі (серед них — понад 150 в Україні). А раніше цього року компанія повідомила про відкриття API Grammarly для розробників і запуск платформи Grammarly for Developers, а також анонсувала стратегічне партнерство з компанією Samsung. 

З 2019 року компанія збільшила свою команду в Україні, США і Канаді в більш ніж три рази. Сьогодні в Grammarly працюють понад 600 членів команди (понад 270 з них — в Україні) і компанія продовжує зростати. 

«Наступного року тільки в Україні ми плануємо збільшити команду на 50%. Завдяки переходу на віддалену роботу в гібридному форматі ми змогли розширити географію найму. Тепер наші колеги можуть працювати віддалено з будь-якого міста України й приїжджати до Києва тільки на квартальні зустрічі з командою», — зазначив Анатолій Вісікірський, менеджер команди People Operations і керівник Київського хабу Grammarly.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Читайте також

Засновники Grammarly стали багатшими за Ахметова
Засновники Grammarly стали багатшими за Ахметова
Засновники Grammarly стали багатшими за Ахметова
«Потенціал на майбутнє – увійти в інші мови». Перше інтерв'ю із співзасновником Grammarly після угоди
«Потенціал на майбутнє – увійти в інші мови». Перше інтерв'ю із співзасновником Grammarly після угоди
«Потенціал на майбутнє – увійти в інші мови». Перше інтерв'ю із співзасновником Grammarly після угоди
Сьогодні вся Україна обговорює угоду, яку з кількома інвестфондами уклав український стартап Grammarly. Проєкт українців тепер оцінюють у $13 млрд.  dev.ua поспілкувався зі співзасновником та Head of Revenue компанії Grammarly Максимом Литвином. У першому після угоди інтерв’ю  він розповів про те, як наразі розподіляються ролі між трьома засновниками стартапу, перспективи розвитку компанії та емоції від угоди.
Grammarly коштує втричі дорожче, ніж МХП Косюка, «Кернел» Веревського і Ferexpo Жеваго разом узяті. Як так вийшло?
Grammarly коштує втричі дорожче, ніж МХП Косюка, «Кернел» Веревського і Ferexpo Жеваго разом узяті. Як так вийшло?
Grammarly коштує втричі дорожче, ніж МХП Косюка, «Кернел» Веревського і Ferexpo Жеваго разом узяті. Як так вийшло?
Останні 2-3 роки стали для української стартап-спільноти бумом розвитку. По-перше, українці генерують тисячі ідей для стартапів, по-друге, кількість угод і успішно закритих раундів інвестицій після ковід-кризового затишшя стрімко зростає. dev.ua з’ясовував, чому інвестиції в українські IT течуть рікою, і коли цей грошовий потік може вичерпатися. 
Українську Grammarly оцінили в $13 млрд. Тепер вона – декакорн. 10 фактів про компанію і її новий статус
Українську Grammarly оцінили в $13 млрд. Тепер вона – декакорн. 10 фактів про компанію і її новий статус
Українську Grammarly оцінили в $13 млрд. Тепер вона – декакорн. 10 фактів про компанію і її новий статус
Сьогодні стало відомо, що українська компанія Grammarly отримає $200 млн від Baillie Gifford, Gerenal Catalyst та інших фондів під управлінням BlackRock. Гроші підуть на розвиток продуктів та розширення команди. Оцінка компанії зросла в шість разів, і тепер становить $13 млрд. Ми зібрали 10 фактів про першого українського декакорна.

Обговорення

Коментарів поки немає.