Rockstar Games встановила новий фінансовий рекорд в ігровій індустрії — розробка GTA VI обійшлася дорожче, ніж будівництво найвищої будівлі у світі.
За даними інсайдерів, за 7 років виробництва на проєкт витратили близько $2 млрд, тоді як на зведення 828-метрового хмарочоса Бурдж-Халіфа в Дубаї знадобилося всього $1,5 млрд за 6 років.
Величезні витрати пояснюються безпрецедентним масштабом проєкту. GTA VI обіцяє стати найбільш деталізованою грою в історії — з гігантською мапою, що включає вигаданий аналог Майамі та навколишні території, революційною фізикою і штучним інтелектом персонажів. Особливі кошти пішли на створення гіперреалістичної графіки та ліцензування сотень музичних треків.
Аналітики зазначають, що навіть такий бюджет окупиться швидко — попередня частина серії, GTA V, принесла розробникам понад $7,7 млрд за 10 років. Очікується, що реліз GTA VI у травні 2026 року стане найбільшою культурною подією десятиліття в ігровій індустрії.
Rockstar Games традиційно не коментує фінансові питання, але очевидно, що компанія ставить нові стандарти бюджетування для AAA-проектів.
Нагадаємо, реліз шостої частини гри перенесли на травень 2026 року.
Тим часом глава Take-Two Штраус Зельник прокоментував перенесення релізу GTA 6. За словами Зельника, рішення пов’язане з бажанням зберегти високий стандарт якості, встановлений компанією: «Ми повністю підтримуємо Rockstar у прагненні реалізувати своє творче бачення. Ми завжди серйозно ставимося до перенесення дат релізів, але залишаємося віддані досконалості».
Він зазначив, що Take-Two розуміє масштаби очікувань з боку гравців по всьому світу, але підкреслює: штучно прискорений випуск не відповідає філософії компанії. У результаті перенесення дає змогу зберегти цілісність проєкту і репутацію бренду.
Ніхто зі співробітників Rockstar не вірив, що Grand Theft Auto 6 вийде восени 2025 року, стверджує журналіст видання Bloomberg Джейсон Шрайер. За його словами, команда давно зрозуміла, що настільки амбітній грі треба більше часу.
У GTA 6, пише Шрайер, було два варіанти: або перенесення на 2026 рік, або довгий період роботи понаднормово. У підсумку керівництво Rockstar обрало перший варіант.
«Занадто багато роботи, занадто мало часу, і, схоже, у керівництва дійсно є бажання уникнути жорсткого кранча», — зазначив журналіст.
Попередня частина Grand Theft Auto V побила рекорди продажів в ігровій індустрії та стала найшвидше продаваним розважальним продуктом в історії, заробивши $800 млн за перший день і $1 млрд протягом перших трьох днів. Більшість геймдев аналітиків очікують, що цей рекорд поб'є нова частина GTA, а сам продукт стане першою грою з цінником в $100 за базову версію.
Зазначимо, що Grand Theft Auto VI стане першої грою Rockstar Games в серії за останні 12 років.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.