Комік в минулому, ТОП Intellias зараз. Відео-інтерв’ю 🔥

Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio

Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.

Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.

Залишити коментар
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio

Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.

Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.

Зміст

Хто такий Unity Developer 

Unity Developer — це програміст-розробник відеоігор, який використовує Unity як платформу для своєї роботи.

Я би ні в якому разі не назвав Unity програміста кодером (як і будь-якого іншого ігрового програміста). Слово «інженер» чи не найкраще підходить для опису цієї професії. Інженер — це людина, яка знаходить рішення технічних проблем, які їй ставлять. Вирішення проблем — це і є основна задача Unity розробника.

Генерувати ці «проблеми», або ж простіше «задачі» будуть різні люди, починаючи від геймдизайнерів, закінчуючи технічними художниками. Мета розробника — втілювати всі їхні побажання в реальність, яку можна пощупати, побачити, пограти. Цими задачами можуть бути написання ігрової логіки, механік, виправлення «багів» (помилок), створення інструментів для прискорення розробки чи тестування, автоматизація довгих чи складних процесів.

Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio

Але так можна сказати, напевно, про більшість програмістів. Ігрових програмістів вирізняє те, що вони працюють в ігрових рушіях, як Unity, як Unreal тощо. Не буду вдаватись в деталі що це таке, адже всі люди, які стикалися якимось чином з іграми, мають уявлення про їхню роботу і для чого вони потрібні. Я краще опишу особливості роботи з ними, а більш конкретно з Unity.

Є таке поняття, яке називається ігровий сценарій, або простіше скрипт. Я би його описав, як одиницю ігрової логіки. Скрипт може відповідати за будь-що: рух персонажа, відтворення звуку, полосу HP на екрані тощо. В Unity такі скрипти називаються компонентами (component). Набором таких компонент називається сутність, або ігровий об’єкт (game object). Набором сутностей називається сцена (scene) або ж ігровий світ.

Для прикладу ігровими об’єктами можуть бути: головний герой, вороги, земля, грибочки. На головному герої будуть «навішані» компоненти, які будуть відповідати за рух персонажа і за зчитування «інпутів» з ігрового контролера. Вороги похожі на головного героя: на них буде той же компонент, який відповідає за рух, але ми ними не управляємо напряму — ними управляє система штучного інтелекту, за що буде відповідати окремий компонент. Земля не рухається, але вона не дає нам проходити крізь неї, тому на ній буде відповідний компонент, який буде казати системі фізики, що тут тверда земля. А грибочок, наприклад, можна підібрати нашим персонажем, щоб відновити своє здоров’я — тоді відповідна ігрова логіка має бути «навішана» на цей грибочок.

Це «навішування» відбувається через ігровий редактор. Проста drag-and-drop операція на ігровий об’єкт. Взагалі ігровий рушій спрощує дуже багато речей в розробці ігор, що іноді це нагадує конструктор Lego.

Задача Unity розробника спроєктувати і реалізувати ці компоненти, та ще й зробити це максимально гнучким чином, щоб геймдизайнер міг потім, наприклад, «навішати» скрипт ворога на грибочок і створити рівень з грибами-людожерами. І якщо він це зробив без допомоги програміста — значить, спроєктована гра успішно. Програмісти не займаються створенням ігор — вони створюють інструменти, що допомагають геймдизайнерам створювати ігри.

Hearthstone: Heroes of Warcraft написана на Unity

Які навички потрібні, аби стати  Unity Developer? 

Найперше — потрібно знати або активно займатись вивченням англійської мови. Без цього вам просто нічого робити в розробці. Майже всі ресурси для навчання, форуми, документація, спільнота — все англійською. Якщо вас цікавить кар’єра у ігровій індустрії — то мову знати обов’язково. Можливо це звучить як «ґейткіпінґ», але це моя стійка позиція.

Для Unity потрібно знати мову програмування C# для написання скриптів. Часто Unity розробники нехтують вивченням C# і знають його лише на поверхневому рівні, що потім призводить до проблем з пам’яттю в грі, поганої оптимізації, багів тощо. Тому раджу серйозно поставитись до цього. Можна обійтись виключно C#, але я би рекомендував освоїти хоча б на базовому рівні C++ оскільки це основна мова геймдеву, і вона дасть більш глибше розуміння «низького рівня».

Може стати в нагоді знання Java та Objective-C, якщо цільова платформа ігри буде Android та iOS відповідно. Я би не сказав, що це необхідно, але стане дуже великим плюсом на співбесіді, якщо ви писали нативні плагіни під ці платформи.

Потрібно мати добре розуміння ООП, адже це зараз основна парадигма розробки в Unity.

Можете не вчити зразу всі шаблони проєктування, їх багато, і ще й потім половину забудете, або й гірше — погано запам’ятаєте. Почніть з принципів SOLID, але серйозно на них сконцентруйтесь. Тільки не заучуванню термінів, а на практичному їх застосуванню в Unity.

Звісно, потрібно вміти працювати в Unity. Зрозуміло, що там тьма непроглядна різних систем, що і всі не вивчиш навіть будучи вже сіньйором. Але глибокого вивчення всього ніхто і не вимагає. Достатньо просто розуміти що системи роблять поверхнево. А більш глибоко їх можна вивчити, коли безпосередньо з ними починаєш працювати. Якщо відповідати на питання скільки всього треба вивчити? То відповідь буде банальна, але від того не менш правдива: чим більше — тим краще.

Кажуть, що програмістам не потрібна математика. Загалом це так, але не в геймдеві. Математики буде багато і знати її треба. Але й дуже складних концептів знати не потрібно. Взагалі на знаннях лінійної алгебри і геометрії першого курсу можна доплисти досить далеко. Це включає в себе знання векторів, матриць, тригонометрії. З геометрії все, що зв’язано з трикутником, пригодиться. Статистика, комбінаторика, теорія ймовірностей — базових знань для початку буде вистачати.

Алгоритми і структури даних потрібно знати і розуміти. Звісно, не треба вивчати нескінченні алгоритми сортування. В реальних робочих умовах ви все знайдете в інтернеті, але без розуміння ви навіть не будете знати, де і що шукати.

Обов’язково потрібно освоїти системи контролю версії. В геймдеві використовується далеко не тільки git, але для початку з нього можна почати, а про інші — можна поверхнево почитати в інтернеті. Потренуйтесь робити коміти, створювати вітки, мерджити їх, вирішувати конфлікти, та робити мердж реквести. В робочих умовах це все вивчати буде великим стресом, адже ніхто не хоче зламати проєкт по необачності.

Якщо хочете лайфхак як отримати велику перевагу на співбесідах? Почніть вивчати шейдери. Це дуже велика тема, навіть не буду в неї тут заглиблюватись, але Unity розробник, що їх вміє писати, вартує багато. І це не так складно, як може здатися на перший погляд.

Де вчитись на  Unity Developer

Cities Skylines написана на Unity

Варто, насправді, тут поговорити про «elephant in the room». А саме про навчання в університеті. Дивіться, чи достатньо буде закінчити університет, щоб з отриманими знаннями стати Unity розробником? Абсолютно ні. Чи необхідно закінчувати університет, щоб отримати роботу Unity розробника? Ні. Знаю багато людей, які побудували успішну геймдев кар’єру і ні разу не ходили на пари. Чи вважаю я, що варто поступити в університет? Я вважаю, що так. Університет дасть вам наукову базу, яку вам важко буде отримати в інших місцях, а соціальний його аспект прокачає ваші софт скіли, і підготує вас до командної роботи на робочих проєктах.

Якщо ви вирішили все-таки вступати в університет, то рекомендую на спеціальність «комп’ютерні науки» — вона найбільш наближена до тих знань, які необхідні розробнику ігор. Якщо все ж ні — то раджу хоча б пройти курс комп’ютерних наук в інтернеті.

Що читати

Ось деякі книги, які б я рекомендував прочитати.

Для вивчення C# я використовував книгу Ендрю Троелсен — «Мова програмування C# та платформа .NET». Автор проходиться по всім базовим і не тільки фічам C#, а також деяким основним фреймворкам. Особливу увагу приділіть багатопотоковості, та делегатам з подіями. Я дуже рекомендую вчити C# у відриві від Unity спочатку. Адже навчання по туторіалам може нав’язати вам погані практики, які можуть зіграти з вами злий жарт пізніше, коли ви цього менше всього будете очікувати. А також це поглибить ваше розуміння C#. Ваша перша гра повинна бути реалізована в командному рядку.

По C++ раджу почитати Роберта Лафоре «Об’єктно Орієнтоване Програмування в С++». Ця книжка допоможе вам зрозуміти ООП в загальному. Автор пояснює максимально просто на пальцях — ви зможете на все життя запам’ятати, що таке Клас, що таке Об’єкт, що таке Інкапсуляція та Наслідування з Поліморфізмом.

Для вивчення Unity немає ресурсу кращого, ніж Unity Manual. От серйозно, що їх мануали, що документація зроблені дуже якісно, я навіть не знаю, де краще, а як хтось скаже — то не повірю.

Відкриваєте з першої сторінки і від А до Я перечитуєте два-три рази. Це дасть вам дуже широке розуміння, що Unity може, і навіть якщо ви не все зрозуміли, ви будете знати, де цю інформацію знайти, якщо прийдеться в чомусь розібратись поглиблено.

Серед YouTube каналів рекомендую глянути на Brackeys, Jason Weimann, Infallible Code. В них є дуже багато туторіалів для новачків. А також переглядайте лекції від GDC час від часу на теми, які вас особисто цікавлять. Ви можете не до кінця все розуміти на початку, але це і не важливо, ці лекції будуть стимулювати ваші нейронні зв’язки і налаштовувати їх на девелоперський лад мислення.

А також не можна не відмітити платформу Unity Learn. Це Udemy від Unity — тільки зручніше, краще і безоплатно. Взагалі безплатного, а головне, якісного контенту в інтернеті по навчанню на Unity дуже багато, тому обов’язково щось знайдеться під ваш рівень розуміння.

Як навчання починати?

Хочу зразу наголосити, що не варто починати робити «гру своєї мрії» з перших днів навчання. Ви тільки розчаруєтесь і кинете це діло. До таких проєктів треба готуватись роками.

Почніть з простого, навіть нічого не вигадуючи, просто копіюйте уже готові старі ігри. Зробіть хрестики-нолики, шахи, морський бій, Тетріс тощо. Це, по-перше, буде дуже цікаво й пізнавально розбиратись, як воно працює зсередини, по-друге, ви з цим будете справлятись відносно швидко, що дасть вам буст впевненості на початку, що надзвичайно важливо.

Старайтеся тільки не копіювати все з туторіалів, весь код порядково. Краще переглянути раз-другий і спробувати це зробити самому по пам’яті. Так у вашій голові це все краще відкладеться.

Kerbal Space Program створено на Unity

Як виглядає типовий день Unity Developer 

Все дуже різниться від компанії до компанії і від проєкту до проєкту. Але можна виділити деякі спільні риси, або ті, які зустрічаються найчастіше.

Для розробників на проєкті регулярно відбуваються мітинги. В Pingle Game Studio вони можуть проводитися як щоденно, так і декілька раз на тиждень. Зазвичай на них присутня вся команда: тестувальники, розробники, геймдизайнери і всі інші люди, залучені до проєкту. На цих мітингах кожен по черзі розповідає, над чим він в даний момент працює, з якими проблемами стикається тощо.

Головна мета цих мітингів — не контроль над кожним, а саме виявлення завчасно проблем, які обов’язково будуть виникати під час розробки. Триватимуть вони від 15 хвилин до 30 хвилин, а й деколи більше. Взагалі чим вони коротші, тим краще. 

Тому зазвичай розробники обмежуються парою слів, щоб не затримувати всіх інших.

Завдання програмістам ставляться зазвичай через Jira — це так званий «Issue Tracker» на якому дуже зручно відслідковувати свої завдання, а також завдання інших людей на проєкті. Саме завдання називають по різному — «тікет», «баг», «таска», «задача».

Початок виконання завдання починається з його естімації — тобто програміст оцінює, скільки приблизно часу в нього може піти на завдання. Якщо видно, що задача складна, і на неї може піти багато часу, її розбивають на підзадачі і роздають різним програмістам.

Сама розробка продукту ділиться на декілька етапів: Vertical Slice, Alpha, Beta, Release. Ці етапи ще діляться на так звані «майлстоуни», які зазвичай можуть тривати місяць-два. В кінці майлстоуна команда повинна надати клієнту готову частину продукту, що зазначено в контракті. Це може бути реалізований набір механік, оптимізація гри, підключення зовнішніх сервісів тощо. Розробка триває від майлстоуна до майлстоуна, допоки не завершиться і гра не вийде в реліз.

Хочу сказати, що мати «реліз» — це теж особлива риса в геймдеві. Програмісти в інших сферах часто працюють над безкінечними сервісами, підтримкою продуктів, яким десятки років, що може досить швидко набриднути.  В ігровій розробці ми зробили, здали і забули — перейшли на новий проєкт.

Звісно, і тут бувають проєкти, які підтримуються довгий час. Про те, на який проєкт ви попадете, можна запитати на співбесіді.

Перед тим, як приступити до виконання завдання, потрібно уважно перечитати ТЗ і задати всі питання, які виникають, людині, що цю задачу поставила. Часто при написанні ТЗ деякі моменти можуть бути недостатньо описані чи взагалі пропущені, тому краще про це поговорити на початку, ніж потім в кінці все переробляти.

Запам’ятайте, що не буває «тупих» питань. Краще всі питання задати на початку, хоч би якими недоцільними вони не здавались. Бо потім це питання доведеться все одно задати, але буде змарнований дорогоцінний час на пошуки того, що вам могли б розповісти за пару секунд.

Subnautica створено на Unity

Після того, як всі суперечливі моменти будуть узгоджені, програміст приступає до виконання завдання.

Взагалі, більшу частину часу ігровий програміст будете займатись не написанням коду, а роздумами, як цей код написати. Щоб було гарно, зрозуміло, гнучко, оптимізовано і без помилок.

Unity програмісти також займаються роботою в рушії. Тому деякі завдання можуть виконуватись і без написання коду взагалі. А лише налаштуванням ігрової сцени, чи ігрових об’єктів в редакторі.

Впродовж дня програміст тісно взаємодіє з командою. Як і з іншими програмістами, так і з тестувальниками і геймдизайнерами, чи художниками. Часто до нас підходять люди з питанням «а чи можемо ми зробити ту чи іншу фічу, наскільки це буде легко чи важко?». Тому інструментарій свій потрібно знати, щоб могти відповідати на них.

Програміст також часто може не знати всю гру, тому що працює в своїй окремій частині довгий час, наприклад. І тому дізнаватися, що і як працює, теж потрібно в команди у геймдизайнера чи тестувальників.

Часто програміст може проводити більшу частину дня не в ігровому редакторі чи середовищі написання коду, а в інтернет-браузері. Все знати чи пам’ятати неможливо, тому форуми по типу Stack Overflow чи Unity Answers є спасінням для програміста.

Нерідко Unity програмісти працюють з новими фічами рушію, які перебувають в постійній розробці, тому нудно ніколи не буває. Постійно з’являються якісь нові технології, нові підходи, переосмислення якихось старих речей, тому потрібно активно слідкувати за ком’юніті, щоб не випасти з теми.

Чим різняться базові задачі джуніора, мідла і сенйора? 

Насправді, по великому рахунку, всі вони виконують одні і ті самі задачі з подібною приблизно складністю. Просто від кожного будуть різні очікування.

Джуніор виконає задачу за тиждень, але йому потрібно буде при цьому постійно допомагати. Мідл виконає цю саму задачу за 2 дні, і зазвичай самостійно, просто проконсультується із лідом то тут, то там. А сеньйор подивиться на задачу і скаже, що її краще зробити по-іншому, ніж написано в ТЗ, і за ті ж 2 дня зробить більш надійніше.

Є стереотип, що джуніори виконують тільки прості і нудні задачі, які всі інші виконувати не хочуть. Але якщо так робити, то як людям рости? Тому з першого дня, як джуніор прийшов на роботу, йому поступово будуть давати все складніші і складніші задачі.

Не буде так, що людина працює вже рік, а може лише верстати графічний інтерфейс. Задача ліда — максимально швидко розвинути джуніора, щоб він почав виконувати серйозні задачі, і почав брати на себе відповідальність.

Якщо до джуніорів через недосвідченість можуть бути поблажки, то мідли виконують задачі будь-якої складності, можуть самостійно проєктувати системи. В них все ще є лід, чи ментор, який їм може підказувати в деяких нюансах, але вони самостійно можуть приймати рішення і в них має бути впевненість в цих рішеннях, яка базується на уже накопиченому досвіді.

Сеньйор крім того, що виконує складні задачі, активно займається менторством людей, та може вести цілий проєкт, або окремий напрям в проєкті. Також займається написанням технічних завдань, та бере участь в оцінці задач, чи проєктів. І не менш активно залучається до проведення співбесід, перегляду тестових завдань кандидатів та надання фідбека.

Скільки часу потрібно для того, щоб стати мідлом чи сеньйором? Залежить, насправді, від людини. Хтось за 3 роки стане мідлом, а хтось за ці ж 3 роки початковим сеньйором.

Cities Skylines створено на Unity

Яким може бути кар’єрне зростання? 

Що стосується вертикального росту, то тут все просто — джуніор, мідл, сеньйор. Далі можна за бажанням стати тімлідом чи техлідом.

На рахунок того, чим відрізняється tech lead від team lead, є написана не одна стаття, і, насправді, це різниться від компанії до компанії, але загалом так:

Team Lead — людина, яка управляє командою, дає фідбеки, активно співпрацює з проєктним менеджером, занурюється в бізнес аспект і може спілкуватись з замовником. Через нього проходить комунікація між різними відділами в команді. Це більше менеджерський напрямок розвитку, і він менше часу проводить за написанням коду.

Tech Lead, з іншого боку, людина, яка дуже обізнана в технічному плані, яка активно займається побудовою архітектури проєкту, дизайном складних систем, менторить і допомагає людям на проєкті в технічному плані, та не менш активно займається написанням коду.

Якщо за час свого зростання ви бачите, що написання коду перестало викликати задоволення, і починаєте перегорати в цьому плані — то обираєте напрямок Тім Ліда, а якщо ви навпаки стали більше любити код — то Тех Ліда.

З горизонтальним ростом все складніше. Зазвичай він є тільки в більших компаніях і великих командах. Бо зазвичай Unity програміст це такий фулл стек програміст широкого профілю, який може і має робити все: від програмування звуку до графіки.

Можу виділити деякі головні напрямки, в яких можна розвиватись:

Gameplay Programmer — програміст ігрової логіки. Це людина, яка реалізує ігрові механіки, поведінку персонажів. Найбільше співпрацює з геймдизайнерами і разом з ними вони роблять ігри веселими.

AI Programmer — програмісти штучного інтелекту. Вкрай важливий напрям для сучасних ігор. Їх задача зробити в грі ворогів не тільки розумними, а й такими, щоб з ними було цікаво боротись.

UI Programmer — програміст, який займається версткою і програмуванням фронтенд частини графічного інтерфейсу. Співпрацюють разом з UI/UX художниками для того, щоб інтерфейс був плавний і зручний для користування.

Tools Programmer — програміст, роботу якого не видно в кінцевому продукті, але без якого неможливо обійтись. Вони займаються програмуванням інструментів як і для геймдизайнерів, тестувальників, художників, так і для інших програмістів. Рекомендую цей напрям людям, які люблять займатись автоматизацією.

Graphics Programmer — програміст, який займається написанням шейдерів і ефектів для гри. Шейдери потрібні для того, щоб гра виглядала реалістично, або унікально стилізовано. Працюють разом з технічними художниками над візуальним виглядом ігри, щоб захопити дух гравців з перших секунд геймплею.

Всі ці напрямки не унікальні для Unity програмістів, — але в Unity є свої особливості на кожному з них.

З яких професій можна перейти на Unity? 

Якщо ви програмуєте ігри на інших рушіях, як, наприклад, Unreal, то ви зможете без особливих зусиль перейти на Unity. Принципи і підходи дуже схожі, тому лишається лише вивчити новий інструментарій.

Технічні художники та 3D художники, якщо переходять на програмування, то, зазвичай, обирають Unreal через їхню систему візуального програмування. В Unity є подібні системи, і не одна навіть, але вони не такі вживані, і документації на них не так багато. Тому тут я б не радив шукати легких шляхів, а починати вивчати мову програмування. Сюди можна так само віднести і геймдизайнерів.

Також часто можна побачити ігрових тестувальників, які переходять на позиції програмістів. Оскільки вони часто взаємодіють з програмістами, то вони більш-менш розуміють логіку побудови програм, лишається тільки почати вивчати мову програмування, щоб закріпити ці знання.

Із не геймдевовських професій, .NET девелоперам буде не так тяжко перейти на Unity, оскільки у них уже в досконалості освоєна мова програмування C#. Лишається лише освоїти редактор, що насправді не так складно.

В які професії можна перейти з Unity? 

Найлегше всього — це освоїти інший ігровий рушій Unreal, чи Godot наприклад. І піти програмістом на нього. Unity розробник без особливих зусиль зможе освоїти Unreal. А якщо він розуміє С++, що я рекомендую, то це буде відносно просто.

Чи буде легко програмісту перейти в інші геймдев професії? Зазвичай креативом нам займатись не сильно вдається, звісно, різниться від людини до людини, але термін «Programmers art» виник не спроста, тому для того, щоб стати художником чи геймдизайнером, треба багато працювати, і вміння кодити може й не допомогти.

Зазвичай, коли програмістами стають, ними і залишаються. Але часто переходять між сферами. Можна перейти в .NET, але це буде не так просто. Я би сказав, що .NET програмісту перейти в Unity буде простіше, ніж Unity деву перейти в .NET. За умови, якщо Unity програміст, крім Unity, нічого не вчив.

Тому я рекомендую завжди при вивченні мови C# абстрагуватись від юніті на перших порах. А ще мати в запасі 2-3 вивчені мови програмування, які можна вивчати в свій час — C++, Python, Java чудові мови програмування, які мають практичне застосування в Unity.

Знання зайвими не бувають, та і ніколи не знаєш, чи закортить тобі в майбутньому «свічнутись» на іншу професію.

Cuphead писали на Unity

В які ігри грати, що читати та дивитися для розширення власного світогляду і успіху в професії 

Після проходження тої чи іншої гри я зазвичай оразу йду на YouTube шукати відео по типу «History of …», щоб дізнаватись цікавинки про розробку гри, яку тільки-но пройшов. А також йду на GDC, чи немає там якоїсь лекції від розробника цієї гри. Коли отримуєш емоційну прив’язку до гри, такі лекції дають додаткову мотивацію і натхнення, ніж коли дивишся лекцію про щось абстрактне.

На рахунок самих ігор старайтесь для розширення світогляду грати в різноманітні жанри, відкривайте для себе ігрові консолі — як і нові, так і старі.

Дуже рекомендую прикупити собі Switch, якщо ви цікавитесь іграми. На ньому можна пограти і в старі ігри на емуляторах NES, SNES та N64.

Мені дуже до вподоби проходити ігри «одного розробника». Серед улюблених — це A Short Hike, Thomas Was Alone, Undertale, Papers Please, The Witness. Проходження таких ігор мені приносить особливу радість, ніби я веду діалог напряму з автором.

А щодо Unity ще рекомендую дивитись BEST OF MADE WITH UNITY від GameDevHQ на YouTube. Автор показує, що нового люди зробили за тиждень на Unity — як ігри, техно-демки та дуже багато всього цікавого.

Unity — чудовий вибір, якщо ви хочете стати ігровим програмістом. Серед ігор, які розроблялись на ньому, можна назвати такі відомі проєкти як: Cuphead, Hollow Knight, Hearthstone, Ori and the Blind Forest, Pokemon GO, Genshin Impact та багато-багато інших.

Ще одна причина вибрати Unity — в Україні на сьогоднішній день це найбільш вживаний рушій для створення ігор та інших інтерактивних розваг.

Можна попрацювати над мобільними іграми на Android та iOS, віртуальною та доповненою реальністю (VR & AR), іграми на нові консолі PS5, Xbox Series X, Switch та іграми на PC.

На кінець хочу сказати, що хоча геймдев — це не легко, але це неймовірно цікаво. Тут є безліч крутих проєктів, де кожна задача — це новий виклик, величезний простір для саморозвитку, робота з новими технологіями, які не стоять на місці, та величезне ком’юніті чудових людей. А перший раз побачити себе в титрах до гри — це незабутнє відчуття.

Професії в геймдеві. Хто такий UI/UX-дизайнер і як ним стати?
Професії в геймдеві. Хто такий UI/UX-дизайнер і як ним стати?
По темi
Професії в геймдеві. Хто такий UI/UX-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
По темi
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Понад половина геймерів страждають на напади неконтрольованого гніву. Які причини агресії та яка консоль дратує найсильніше
Понад половина геймерів страждають на напади неконтрольованого гніву. Які причини агресії та яка консоль дратує найсильніше
Понад половина геймерів страждають на напади неконтрольованого гніву. Які причини агресії та яка консоль дратує найсильніше
Реалістичні та захопливі ефекти у відеоіграх стають причиною глибокого розчарування, коли гравці не можуть пройти боса або побити свій рекорд, ідеться у статті Daily Mail.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.