💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Микита КазимировGameDev
31 серпня 2022, 18:48
2022-08-31
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер ігрової студії 2К Девід МакГріві поділився новими концепт-артами скасованої Half-Life 3 та деяких інших ігор, які Valve у підсумку не випустила. За ними можна дізнатися деякі деталі найочікуванішої гри у світі, яка, мабуть, ніколи так і не вийде.
МакГріві займається продюсуванням ігор у 2К на провідній позиції. Але він також дуже великий фанат творчості Valve. Саме тому у вільний час він збирає все, що пов’язане із іграми студії. А його залучення до ігрової індустрії дозволило заручитися зв’язками з колишніми та нинішніми співробітниками Valve, які й забезпечують МакГріві всім необхідним.
Декілька місяців тому Девід отримав величезну колекцію концепт-артів від одного з колишніх співробітників Valve. МакГріві витратив деякий час на сканування всіх матеріалів і врешті-решт вирішив поділитися ними з виданням Kotaku.
На одному з найпримітніших артів зображено величезного хробака. Це мутував Уоллес Брін, один із головних лиходіїв Half-Life 2. Саме в такій формі гравці мали побачити його у третій частині. Про таку долю Бріна йшлося у злитому сценарії Half-Life 3.
На іншому арті видно одну з локацій скасованої гри.
З інших цікавих моментів: на парочці артів засвітився скасований спін-офф серії Half-Life. Він мав розповісти про пригоди дівчини Алікс та її напарника — робота Пса.
Додатково МакГріві поділився артами скасованої гри Valve, яка не пов’язана із всесвітом Half-Life. Вона називалася Stars of Blood і мала розповісти про пригоди космічних піратів. У неї навіть жанр невідомий.
Враховуючи, що інформації про розробку Half-Life 3 немає вже дуже давно, подібні крихти інформації — єдине, чим доводиться задовольнятися фанатам.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.