🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

В YouTube розповіли, як фільтрують дезінформацію в рекомендованому контенті

VP of Engineering YouTube Крістос Гудроу розповів про алгоритми роботи рекомендацій сервісу. У компанії є спеціальна платформа, яка фільтрує дезінформацію.

Залишити коментар
В YouTube розповіли, як фільтрують дезінформацію в рекомендованому контенті

VP of Engineering YouTube Крістос Гудроу розповів про алгоритми роботи рекомендацій сервісу. У компанії є спеціальна платформа, яка фільтрує дезінформацію.

VP of Engineering YouTube Крістос Гудроу розповів про алгоритми роботи рекомендацій сервісу. У компанії є спеціальна платформа, яка фільтрує дезінформацію.

«Хтось може повідомити, що вони дуже задоволені відео, які стверджують, що „Земля пласка“, але це не означає, що ми хочемо рекомендувати такий тип неякісного вмісту», — розповів Крістос Гудроу, VP of Engineering YouTube в інтерв’ю каналу Creator Insider. 

За його словами, в останні роки YouTube активно використовують як платформу для поширення дезінформації. З метою запобігання цьому розробники розширили можливості системи рекомендацій. Вони навчили її виключати зі списку рекомендацій явну дезінформацію та матеріали прикордонного вмісту — тобто вмісту, який близький, але не зовсім порушує правила. Наприклад теорії змови або відео, які стверджують, що апельсиновий сік лікує рак. 

За допомогою класифікаторів визначають чи є відео «авторитетним» або «прикордонним». Ці класифікатори спираються на оцінювачів, які оцінюють якість інформації в кожному каналі чи відео. Оцінювачі з усього світу навчаються за допомогою детальних, загальнодоступних рекомендацій щодо рейтингу. 

В процесі оцінки вони відповідають на такі питання:

  • Чи вміст виконує свої обіцянки, чи досягає своєї мети?
  • Які знання необхідні для досягнення мети відео?
  • Яка репутація спікера у відео та каналу, на якому він виступає?
  • Яка основна тема відео (наприклад, новини, спорт, історія, наука тощо)?
  • Чи вміст насамперед має бути сатирою?

Чим вищий бал, тим більше дане відео потрапляє до рекомендацій.

Щоб визначити прикордонний вміст, оцінювачі відмічають такі чинники відео: 

  • неточне та оманливе;
  •  нетерпиме або образливе;
  •  шкідливе або потенційно шкідливе. 

Результати об’єднують, щоб оцінити, наскільки ймовірно, що відео містить шкідливу дезінформацію. Будь-яке відео, класифіковане як прикордонне, спускається в рекомендаціях.

«Це не означає, що ми розв’язали проблеми — це просто означає, що нам потрібно продовжувати вдосконалювати та інвестувати в наші системи. Наша мета — отримати обсяг переглядів прикордонного вмісту з рекомендаціями нижче 0,5% від загальних переглядів на YouTube», — ділиться Крістос Гудроу

Він вважає, що система рекомендацій побудована на простому принципі — допомогти людям знайти відео, яке вони хочуть подивитися. Таким чином вони стимулюють значну частину кількості глядачів платформи до перегляду. Система порівнює звички користувачів, які мають схожі уподобання та використовує цю інформацію, щоб запропонувати інший контент, який ви, можливо, захочете подивитися.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Підписуйтеся на наш канал, щоби нічого не пропустити.
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.