У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
YouTube запустив власну сторінку подкастів наприкінці липня, але вона ще перебуває в процесі розгортання. І доступ до неї має лише США, як пише The Verge.
YouTube запустив власну сторінку подкастів наприкінці липня, але вона ще перебуває в процесі розгортання. І доступ до неї має лише США, як пише The Verge.
Нова сторінка містить популярні шоу та канали, які вже мають мільйони підписників, як-от The H3 Podcast або подкаст Логана Пола, але в іншому випадку не демонструє багато кураторів.
Попри поки обмежений доступ і доволі простий інтерфейс, сторінка може вже скласти конкуренцію Spotify й Apple Podcasts. Дослідження, яке провели Cumulus у травні, показало, що YouTube вже перевершує ці два ресурси завдяки зростанню кількості відеоподкастів і якраз простоті використання.
Apple фактично був першопроходцем серед подкастів, запустивши їх із 2005 року. Spotify ввірвався в індустрію та почав розвивати подкастинг у 2019 році, придбавши студії та технічні компанії, а також уклавши блокбастерські угоди з такими зірками, як Джо Роган та Алекс Купер.
Водночас подкасти на YouTube виникли, як відповідь на природний хід еволюції, коли всі продукти для прослуховування так чи інакше сюди потрапляють.
Але подкастинг — це все ще незначна та необов’язкова частка YouTube. А ця сторінка свідчить про те, що компанія однаково може вкладати в нього більше ресурсів. Крім того, у YouTube не відразу відповіли на запит The Verge щодо коментарів про подальші ініціативи з подкастами.
У 2021 році стример приніс своїй материнській компанії Google $28,8 млрд. Тим часом вся індустрія подкастів минулого року перевищила $1 млрд, згідно з дослідженням Interactive Advertising Bureau.