👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Команди з України увійшли до п'ятірки переможців на змаганнях з програмування — IEEEXtreme 17, в яких взяли участь студенти з 69 країн світу

IEEEXtreme 17.0, проведений цьогоріч, став наймасштабнішим заходом у серії IEEEXtreme. У змаганні взяли участь понад 16 500 учасників: 7091 команда, понад 4000 прокторів, понад 750 студентських відділень. Було 146 секцій із 69 країн світу.

Залишити коментар
Команди з України увійшли до п'ятірки переможців на змаганнях з програмування — IEEEXtreme 17, в яких взяли участь студенти з 69 країн світу

IEEEXtreme 17.0, проведений цьогоріч, став наймасштабнішим заходом у серії IEEEXtreme. У змаганні взяли участь понад 16 500 учасників: 7091 команда, понад 4000 прокторів, понад 750 студентських відділень. Було 146 секцій із 69 країн світу.

IEEEXtreme

Змагання створене 2006 року Марко Делімаром та Рікардо Варелою. Хакатон IEEEXtreme швидко зріс із 44 команд у перший рік до тисяч учасників у подальшому й став одним з найпрестижніших у світі програмування. У змаганнях беруть участь команди з 3 студентів. Вони мають розв’язати набір програмних завдань протягом 24 годин. Оцінюється підхід до вирішення, час виконання й складність задачі.

28 жовтня 2023 року відбулося змагання IEEEXtreme 17 — щорічний хакатон, який об’єднує команди студентів-членів IEEE зі всього світу для демонстрації їхніх талантів і навичок у програмуванні, повідомляє Харківський ІТ-кластер.

У змаганні взяли участь команди українських ЗВО «EnergyIsNotOver» та «KIVI» з Харківського національного університету радіоелектроніки, «0GBRAM» з Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, «AdroitAndroid» і «HighKPI» з Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського».

За результатами перевірки рішень і розгляду апеляцій 3 українські команди потрапили у світовий ТОП-5 змагання

— Команда «EnergyIsNotOver» з Харківського національного університету радіоелектроніки посіла перше місце, «KIVI» — п’яте. 

— Команда «0GBRAM» з Київського національного університету ім. Тараса Шевченка виборола третє місце.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українці створили інструмент що оцифровує кіберспортивні змагання та стріми. Як працює AWERTI яким користуються Amazon Alexa Ubisoft Logitech
Українці створили інструмент, що оцифровує кіберспортивні змагання та стріми. Як працює AWERTI, яким користуються Amazon Alexa, Ubisoft, Logitech
По темi
Українці створили інструмент, що оцифровує кіберспортивні змагання та стріми. Як працює AWERTI, яким користуються Amazon Alexa, Ubisoft, Logitech
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.