Мережа терміналів EasyPay зранку не приймала платежі на картки monobank. Про це стали писати користувачі у Telegram-групах.
Ми звернулися за коментарем в EasyPay. Там підтвердили, що вночі на терміналах проходили технічні роботи, починаючи з 0:00.
«Через те, що у нас дуже багато терміналів і вони всі по-різному підгружаються, неможливо в одну секунду вилити оновлення. Воно всю ніч вантажиться», — розповіли в EasyPay.
«Вже усе горазд. Оновлювали протокол», — повідомили в mono.
Що за техничні роботи? Про це EasyPay пообіцяла розповісти трохи згодом.
UPDATE! Коментар від Олексія Авраменка:
«Так, дійсно сервіс Monobank не працював в терміналах EasyPay 16 березня в період з 00:00 до 06:00. Вночі ми запустили оновлення програмного забезпечення мережі по всій Україні, щоб додати новий функціонал в роботу сервісу ― ми активували NFC-технологію останнього покоління, яка передає дані зі смартфона на термінал EasyPay.
Це значить, що користувач може миттєво авторизуватися в терміналі за допомогою Apple Pay або Google Pay ― достатньо просто вибрати картку Monobank для поповнення та піднести до NFC-зчитувача. Також ми збільшили ліміт поповнення картки Monobank для авторизованих користувачів до 30 000 грн без комісії (згідно чинних вимог НБУ до здійснення платежів і переказу коштів та ідентифікації клієнтів).
Це важливе оновлення і ми спеціально проводили його вночі, щоб зробити максимально комфортним для наших користувачів. Сервіс вже працює в оновленому режимі скрізь, тому немає про що перейматись і можна спокійно поповнювати картку».