😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоШІ
13 березня 2025, 14:30
2025-03-13
Нідерландський розробник створив примітивну онлайн-гру за допомогою ШІ й заробив вже $87 000 на рекламі. Як йому це вдалося
Пітер Левелс, нідерландський розробник, підприємець та цифровий кочівник, який здобув широку популярність у спільноті інді-хакерів завдяки створенню низки онлайн-проєктів, розповів про успіхи своєї ШІ-гри Fly, чий концепт нагадує відомий сайт The Million Dollar Homepage.
Пітер Левелс, нідерландський розробник, підприємець та цифровий кочівник, який здобув широку популярність у спільноті інді-хакерів завдяки створенню низки онлайн-проєктів, розповів про успіхи своєї ШІ-гри Fly, чий концепт нагадує відомий сайт The Million Dollar Homepage.
Як розробник створив гру з допомогою ШІ
Пітер Левелс створив симулятор польоту під назвою Pieter.com Flight Simulator за лічені години завдяки ШІ-редактору Cursor та кількох коротких промптів та уточнень. Він був вражений отриманим досвідом, попри те, що сама гра була відносно простою порівняно з тим, що вже є на ринку.
«Я ніколи раніше не створював ігор, і просто створив свій власний симулятор польоту на 100% за допомогою Cursor за 3 години, просто сказавши йому, що я хочу», — розповів Левелс в X (Twitter).
Спершу він додав повітряні кулі, в які можна стріляти, будівлі, що руйнуються, і зробив симулятор сумісним з мобільними пристроями — все за допомогою Cursor. Потім він додав форсаж і порожній екран у стилі Grand Theft Auto, а також прибрав дублювальні функції за допомогою ChatGPT.
Згодом Левелс увімкнув багатокористувацький режим, але сказав, що не зрозумів, як зробити так, щоб влучання реєструвалися і можна було влаштовувати «повітряні бої» між гравцями. З деякою допомогою інших користувачів X, він створив сервер WebSocket з нуля, використовуючи модель штучного інтелекту Grok-3, від компанії Ілона Маска. На піку своєї популярності сервер обслуговував майже 2000 гравців одночасно.
Генеральний директор xAI та власник X Ілон Маск помітив і прокоментував гру Пітера Левелса, що зробило її помітною для аудиторії 219 млн підписників мільярдера.
«Вау, це круто. Ігри зі штучним інтелектом будуть масовими», — написав Маск. У відповідь Левелс додав у гру Марс, оскільки засновник SpaceX зациклений на тому, щоб висадити людей на цю планету.
Хоча симулятор Левелса демонструє потенціал інструментів штучного інтелекту для створення функціонального ігрового досвіду, Pieter.com Flight Simulator бракує глибини й унікальної механіки. Це цілком зрозуміло, враховуючи інструменти розробки й брак досвіду в розробці ігор у самого розробника, але це не врятувало проєкт від критики.
«Я ніколи не відчував більшої впевненості у своїх перспективах на посаді старшого інженера. Це чудово для швидкого прототипу. Для того, щоб зробити його зручним для багатьох гравців, знадобиться в 100–1000 разів більше зусиль і написати більшу кількість рядків коду», — зазначив senior full-stack розробник Макс Янков.
Як примітивна ШІ-гра принесла розробнику $87 000
Пітер Левелс відомий своїм мінімалістичним підходом до ведення бізнесу, коли одним із засобів розвитку є повна самостійність у створенні й підтримці продуктів. Він активно ділиться своїм досвідом через блог та соціальні мережі, надихаючи багатьох розробників і підприємців працювати над власними проєктами за принципом indie hacking.
Одна з його цілей — стати першим соло-розробником, який досягне $1 млн прибутку на рік виключно зі своїх продуктів, і він уже наближається до цієї мети. Щоб монетизувати й проєкт Fly, Левелс вирішив продавати рекламні місця у своїй грі на кшталт сайту The Million Dollar Homepage.
Скриншот сайту The Million Dollar Homepage
Ц вебсайт, задуманий у 2005 році Алексом Тью, студентом з Вілтширу, Англія, щоб зібрати гроші на навчання в університеті. Головна сторінка складається з мільйона пікселів, розташованих у сітці 1000 × 1000 пікселів; посилання на зображення на ній продавалися по $1 долару за піксель у блоках 10 × 10.
Покупці цих піксельних блоків надавали крихітні зображення для розміщення на них, URL-адресу, на яку посилалися зображення, і слоган, який відображався при наведенні курсора на посилання. Метою вебсайту був продаж усіх пікселів на зображенні, що принесло б його творцеві мільйон доларів доходу.
12 березня Пітер Левелс розповів, що за 17 днів у його гру зіграли 320 000 людей, а прибутки від продажів рекламних банерів сягнули $87 000. Популярності гри сприяли понад 600 000 підписників Левелса в X (Twitter) та увага до проєкту від Ілона Маска, що привернуло рекламодавців.
«Одна погана (або хороша) річ — це те, що цей проєкт почався абсолютно непередбачувано, і це сталося якраз тоді, коли я подорожував з роботодавцем до Франції та Швейцарії. Я не хотів замикатися в кімнаті на цілий день за комп’ютером, тож більшість днів я проводив просто розважаючись з нею (як і належить), а ввечері, коли у мене з’являлася година (як зараз), я збирався і швидко все робив», — розповів Левелс.
За його словами, проєкту б не було, якби він програмував без ШІ, бо це зайняло б надто багато часу і було б у «10–100 разів» довше. Левелс додав, що продовжує використовувати Cursor для роботи над грою та випробовує Claude 3.5 та Claude 3.7 від Anthropic.