💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Промо на dev.ua
27 квітня 2022, 15:57
2022-04-27
Клац, і запустили: як і навіщо команда dev.media запустила контент-агенцію
Ми вже понад 10 років розповідаємо в dev.by (а тепер у dev.ua та Bubble) про техноіндустрію та компанії, кар'єру та життя, про те, що люблять, а що ненавидять люди, які працюють в ІТ. Окрема редакція в dev.media займається спецпроєктами — усіма партнерськими та рекламними матеріалами, які ви бачили на сайтах: тексти, відео, лендинги й інші формати — усе це теж про айтівців і для них.
Редакція спецпроєктів виросла — і вирушила у вільне плавання. Тепер ми — самостійна контент-агенція всередині dev.media — «Клац-Клац».
Ми вже понад 10 років розповідаємо в dev.by (а тепер у dev.ua та Bubble) про техноіндустрію та компанії, кар'єру та життя, про те, що люблять, а що ненавидять люди, які працюють в ІТ. Окрема редакція в dev.media займається спецпроєктами — усіма партнерськими та рекламними матеріалами, які ви бачили на сайтах: тексти, відео, лендинги й інші формати — усе це теж про айтівців і для них.
Редакція спецпроєктів виросла — і вирушила у вільне плавання. Тепер ми — самостійна контент-агенція всередині dev.media — «Клац-Клац».
Чим ми будемо займатися?
Писати тексти, нотатки, колонки; знімати репортажі, фільми, інтерв’ю; записувати подкасти, робити мерч, будувати бренд — тобто створювати контент для компаній з індустрії або суміжних з ІТ і тих, хто вважає айтівців своєю ЦА.
Це можуть бути самостійні проєкти, які партнери публікують у себе на сайті/каналі. Або контент для майданчиків dev.media: dev.by, dev.ua, bbbl.dev, courses.thedev.io.
Мета — допомогти компаніям і брендам правильно розповісти про себе та зустрітися з потрібною цільовою аудиторією.
Що ми вміємо?
Вигадувати, ризикувати, працювати за схемою, робити цукерку та крутити ідеї доти, доки не станеться суперметч між запитом партнера й аудиторією.
Ми знаємо: чим живе промисловість; які завдання та виклики в сервісних, аутсорсних і продуктових бізнесів; що зацікавить СТО стартапу, а що джуна, який шукає чи знайшов першу роботу.
Ми працювали з EPAM, UKLON, Ajax, Samsung, Luxoft, Visa, Wargaming, Mazda й іншими брендами. Реалізували понад 1500 проєктів.
Ось деякі з них:
Відеопроєкт про майбутню платіжну індустрію для Visa Informal Cashless Forum 2021. У героях — Нассім Ніколас Талеб, Девід Берч, Михайло Федоров. Клац.
Як працюють Data Scientist в Uklon. Велике дослідження, як працють з даними у сфері радшейрінг. Клац.
Шлях із солігорської шахти в айтішку. Історія Software Engineer в Intetics. Клац.
З ким працюватимемо?
З усіма, хто цікавиться ІТ-індустрією!
До нас можна прийти з будь-яким запитом:
У мене немає ідей, але я знаю, чого хочу: продати інді-гру, знайти рідкісного програміста на проєкт, запросити айтівців на ретрит, пояснити мамі колеги суть ІТ — що завгодно.
Є ідеї, але не знаю, як їх реалізувати.
Усе готово, залишилося лише знайти майданчик для розміщення.
З усім розберемося. У нас багато ідей та амбіцій, ми знаємо, як вдало запакувати задум у відповідний формат, і зможемо знайти платформу, де проєкт помітять більше потрібних людей.