Прокачайте свій бізнес з інструментами від Київстар 🧑‍💻

Клац, і запустили: як і навіщо команда dev.media запустила контент-агенцію

Ми вже понад 10 років розповідаємо в dev.by (а тепер у dev.ua та Bubble) про техноіндустрію та компанії, кар'єру та життя, про те, що люблять, а що ненавидять люди, які працюють в ІТ. Окрема редакція в dev.media займається спецпроєктами — усіма партнерськими та рекламними матеріалами, які ви бачили на сайтах: тексти, відео, лендинги й інші формати — усе це теж про айтівців і для них.

Редакція спецпроєктів виросла — і вирушила у вільне плавання. Тепер ми — самостійна контент-агенція всередині dev.media — «Клац-Клац».

Залишити коментар
Клац, і запустили: як і навіщо команда dev.media запустила контент-агенцію

Ми вже понад 10 років розповідаємо в dev.by (а тепер у dev.ua та Bubble) про техноіндустрію та компанії, кар'єру та життя, про те, що люблять, а що ненавидять люди, які працюють в ІТ. Окрема редакція в dev.media займається спецпроєктами — усіма партнерськими та рекламними матеріалами, які ви бачили на сайтах: тексти, відео, лендинги й інші формати — усе це теж про айтівців і для них.

Редакція спецпроєктів виросла — і вирушила у вільне плавання. Тепер ми — самостійна контент-агенція всередині dev.media — «Клац-Клац».

Чим ми будемо займатися?

Писати тексти, нотатки, колонки; знімати репортажі, фільми, інтерв’ю; записувати подкасти, робити мерч, будувати бренд — тобто створювати контент для компаній з індустрії або суміжних з ІТ і тих, хто вважає айтівців своєю ЦА.

Це можуть бути самостійні проєкти, які партнери публікують у себе на сайті/каналі. Або контент для майданчиків dev.media: dev.by, dev.ua, bbbl.dev, courses.thedev.io.

Мета — допомогти компаніям і брендам правильно розповісти про себе та зустрітися з потрібною цільовою аудиторією.

Що ми вміємо?

Вигадувати, ризикувати, працювати за схемою, робити цукерку та крутити ідеї доти, доки не станеться суперметч між запитом партнера й аудиторією.

Ми знаємо: чим живе промисловість; які завдання та виклики в сервісних, аутсорсних і продуктових бізнесів; що зацікавить СТО стартапу, а що джуна, який шукає чи знайшов першу роботу.

Ми працювали з EPAM, UKLON, Ajax, Samsung, Luxoft, Visa, Wargaming, Mazda й іншими брендами. Реалізували понад 1500 проєктів.

Ось деякі з них:

  • Відеопроєкт про майбутню платіжну індустрію для Visa Informal Cashless Forum 2021. У героях — Нассім Ніколас Талеб, Девід Берч, Михайло Федоров. Клац.
  • Як працюють Data Scientist в Uklon. Велике дослідження, як працють з даними у сфері радшейрінг. Клац.
  • Будні кіберспортсменів. Клац.
  • Шлях із солігорської шахти в айтішку. Історія Software Engineer в Intetics. Клац.

З ким працюватимемо?

З усіма, хто цікавиться ІТ-індустрією!

До нас можна прийти з будь-яким запитом:

  • У мене немає ідей, але я знаю, чого хочу: продати інді-гру, знайти рідкісного програміста на проєкт, запросити айтівців на ретрит, пояснити мамі колеги суть ІТ — що завгодно.
  • Є ідеї, але не знаю, як їх реалізувати.
  • Усе готово, залишилося лише знайти майданчик для розміщення.

З усім розберемося. У нас багато ідей та амбіцій, ми знаємо, як вдало запакувати задум у відповідний формат, і зможемо знайти платформу, де проєкт помітять більше потрібних людей.

Потрібен контент — пишіть
[email protected]

Усім клац!

Другий сезон проєкту Ukrainian Underdogs.

Що сьогодні відбувається між державою та IT

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.