Марія БровінськаPetTech
19 лютого 2024, 15:25
2024-02-19
У віртуальному фотоальбомі для хвостиків Kormotech Family вже сотні щемливих історій. Хто і навіщо його створив і як додати свого улюбленця?
Вісім років тому в родині креативників Андрія Рапини та Віти Лазоркіної з’явилася Пальма ― собака, яка стала для співзасновників агенції Design Pub одночасно й улюбленицею, і тестувальницею їхніх ідей, і натхненницею в розробці особливого проєкту ― віртуального сімейного альбому Kormotech Family для петперентів.
«Пальма приїхала до нас зі столиці. Біля монастиря її підібрав мій брат ще маленьким цуценям. Через якийсь час вона опинилася у Львові та стала для нас справжньою улюбленицею», ― розповідає Віта. За її словами, тваринка стала для родини розрадою під час пандемії та підтримкою в часи війни. А ще Пальма допомогла креативникам краще зрозуміти власників хвостиків, для яких Віта та Андрій створюють креативні кампанії вже 10 років. «Ми бачимо, наскільки нам допомагають ці стосунки», ― каже Андрій.
З появою в родині Пальми життя Віти й Андрія змінилося: світ буквально закрутився довкола чотирилапої красуні, і коло спілкування родини наповнилося такими ж активними поціновувачами хвостиків. Так засновники Design Pub стали активними петперентами, самі того не очікуючи.
«Ми дуже добре розуміємо, як це — бути батьками тварини. Ми вже багато років живемо у світі людей і тварин. Розуміємо, наскільки вони для них важливі і як люди люблять ділитися історіями про своїх чотирилапих. Історії трапляються різні ― і веселі, і трагічні. І ми хотіли в цьому проєкті закласти ідею об'єднаної України, що сповнена любові до тварин, попри труднощі, що відбуваються в житті українців», ― розповідає Віта. Вона — ідейна натхненниця проєкту.
Андрій же називає себе архітектором мислення та творцем сенсів. «Мріяти, думати, піклуватися ― ці сенси ми закладаємо в кожен свій проєкт із Kormotech. Команда Design Pub працювала над проєктом близько пів року: після кристалізації ідеї вони роздумали дизайн і навігацію майбутнього сайту з урахуванням раніше створеної айдентики для Kormotech.
Самою ж IT-розробкою платформи займалися фахівці WellDo Studio. Наразі кожен зацікавлений петперент може завантажити на сайт Kormotech Family фото чотирилапого улюбленця та поділитися з іншими історією і його життя.
Kormotech об’єднує
Нині на платформі доступно вже понад 500 анкет тваринок. Рекордсменами в можливості розповісти про свого чотирилапого друга стали харків’яни, а ще — жителі столиці та Київської області. Попри те, що на сході України йдуть бойові дії, є у сімейному альбомі є тваринки з Донецької та Луганської областей.
Цікаво, що господарі котиків більш активно розповідають про життя муркотунів, аніж господарі собак. Та, крім псів і котів, трапляються й оригінальні домашні тваринки — наприклад, ворон.
Наразі для користувачів Kormotech Family доступно кілька опцій. Серед них — пошук чотирилапих за інтерактивною мапою України. Тваринок можна фільтрувати за містом чи іменем улюбленця. Також є змога подивитись цілий альбом та ознайомитись із діяльністю Kormotech.
Інформацію збирають тільки для того, щоб оцифрувати кількість петперентів, яких об`єднує спільна цінність — любов до чотирилапих. «У майбутньому можемо залучати їх до опитувань або робити для них персоналізовані пропозиції», ― уточнюють у компанії.
Надалі креативники разом із Kormotech розвиватимуть платформу. «Можливо, це виллється в якусь мінісоцмережу, енциклопедію добрих справ або читанку для підняття настрою для власників тварин. Адже вивчати клички, які господарі дають улюбленцям, справді весело», ― каже Андрій.
Ось кілька історій з альбому Kormotech Family, які нікого не залишать байдужими.