Вікторія ГорбікPetTech
5 лютого 2024, 11:50
2024-02-05
Хвостаті інфлюенсери з екранів телевізорів та на радіо розповідають про спільні сніданки, перехід на здорове харчування та інші кумедні побутові історії з петперентами
Бренд преміального харчування для тварин Club 4 Paws від Kormotech запустив нову комунікаційну кампанію на телебаченні та радіо, яка розповідає про відповідальність та турботу попри щоденну рутину.
Комунікація представляє три короткі відеоролики — розповіді про повсякденні стосунки чотирилапих компаньйонів та їхніх людей, кумедні й зворушливі ситуації, що їх супроводжують.
У діджитал-кампанії Club 4 Paws показує, що це нормально — жити своїм звичайним життям поряд із чотирилапим та ділити із ним свою звичну рутину, з усіма її приємними та дратівливими сторонами. Це не значить, що петперенти люблять своїх хвостиків недостатньо! Бренд визнає, що всі ми — неідеальні, проте відповідальні, адже щиро любимо своїх чотирилапих і робимо все, щоб забезпечити їм усі атрибути здорового та щасливого життя. Часом ми просипаємо ранкову прогулянку, затримуємось на роботі, серфимо смартфон замість активних ігор. Проте, коли мова йде про годування, ми проявляємо відповідальність і турботу: все має бути вчасно, корисно та смачно.
Завдяки цій комунікації, Club 4 Paws стає ближчим до петперентів і показує, що розуміє їх: люблячих, відповідальних, хоча й не ідеальних.
«Ми часто спостерігаємо як люди картають себе і відчувають вину за те, що десь щось „провтикують“ у стосунках з тваринами. Цією комунікацією ми хочемо показати, що це ок бути неідеальним, бо насправді не існує ідеальних людей. Так ми підтримуємо петперентів, нагадуючи, що можна пропустити чи відкласти все, що завгодно, але якщо вони годують свого улюбленця смачним та якісним кормом, то це вже відповідально!» — говорить бренд-менеджерка Club 4 Paws, Галина Цегелик.