Користувач sportbank скаржиться, що той у нього «викрав 1,25 млн грн». Що каже банк
В чому непорозуміння між клієнтом та необанком.
В чому непорозуміння між клієнтом та необанком.
Користувач необанку sportbank, який називає себе Володимир Черкасов, розповів на платформі Minfin, що нібито поклав на рахунок у банку 1,25 млн грн, які отримав від продажу квартири.
«Відкрив у цих пройдисвітів рахунок та депозити на суму 1 250 000 гривень. Попросили пояснення, звідки гроші. Надав їм договір купівлі-продажу квартири», — пише чоловік на форумі.
За його словами, після того, як він надав банку необхідні документи, фінустанова в односторонньому порядку вирішила призупинити ділові відносини та попросила надати реквізити для переказу коштів.
«Реквізити я надав, гроші вони не перевели. Пред’являти якісь докази про переказ грошей відмовляються, у додатку мене заблокували (я не можу ним користуватися). Гроші вкрали та користуються ними без мого дозволу та безплатно. Служба підтримки банку у Telegram морозиться. Не рекомендую зв’язуватися з ними», — написав чоловік.
Володимир обіцяє поскаржитися на sportbank в Національне антикорупційне бюро України та в поліцію.
Ми надіслали запит з проханням пояснити ситуацію до sportbank, але на момент виходу цього матеріалу відповіді не отримали. У переписці з Володимиром на форумі служба підтримки банку зазначає, що sportbank перерахував кошти клієнта на вказаний ним рахунок в іншому банку.
«По вашому рахунку було встановлено обмеження через проведення перевірки відділу фінансового моніторингу. Дана перевірка, а також обмеження рахунку здійснюється керуючись частиною першою статті 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення“ від 06 грудня 2019 року № 361-IX», — зазначили в банку.
Також в sportbank відзначили, що «певно пояснення недостатньо переконливі й тому банк вирішив припинити співпрацю з вами».
«04.10.2023 було успішно переведено весь ваш залишок на ваш інший рахунок, що ви вказали в заяві. На вашу електронну адресу ми надали вам RRN код платежу», — каже служба підтримки банку.
Натомість Володимир стверджує, що «за RRN-кодом monobank перевірив ваше відправлення і написав таке: платіж було повернуто до банку-відправника 10.05.2023».
На це в банку відповіли, що «кошти перераховано на новий рахунок, що вказали у новій заяві». Та пропросили звернутися до банку отримувача задля отримання платежу.