«Київстар» втратив більше мільйона абонентів. Відток клієнтів може продовжиться
Абонентська база найбільшого мобільного оператора «Київстар» втратила більше 1 млн абонентів за другий квартал 2022 року.
Абонентська база найбільшого мобільного оператора «Київстар» втратила більше 1 млн абонентів за другий квартал 2022 року.
Так, станом на кінець другого кварталу, «Київстар» обслуговував 24,8 млн сім-карт. А наприкінці першого кварталу абонентська база нараховувала 26,1 млн сім-карт. А за другий квартал 2022 року у мобільного оператора було 25,9 млн клієнтів.
Все більше біженців, які виїхали з України, починають користуватися місцевими операторами мобільного зв’язку в країнах, де вони перебувають.
Середній чек за місяць з одного абонента (ARPU) трохи знизився: з 93,1 грн в першому кварталі до 89,3 грн у другому.
При цьому дохід компанії у другому кварталі 2022 року у порівнянні з другим кварталом 2021 зріс на 3,9% — до 7,4 млрд грн.
EBITDA зменшилась на 4,8% — до 4,6 млрд грн. Це пов’язано у тому числі і з тим, що на 43% виросли комунальні витрати.
«Оскільки конфлікт продовжується, ми можемо втратити більший відсоток нашої клієнтської бази в Україні. Якщо українські біженці захочуть переїхати назавжди за межі України та переключитися на місцевих провайдерів, це може суттєво вплинути на їх використання та витрати на наші послуги», — йдеться у доповіді компанії VEON (володіє Київстаром) за другий квартал.