😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉

«Київстар» перезапустить сапорт-бота: перша версія нового рішення на основі ШІ вийде весною

«Київстар» працює над перезапуском сапорт-бота, нову версію якого почнуть тестувати вже цієї весни. Це повністю інхаус-рішення на базі генеративного ШІ, яке на високому рівні може розпізнавати природну мову користувача і головне — саме українську, а також допоможе розв’язати різні проблеми користувача тут і зараз. У планах продавати новий продукт іншим компаніям.

Залишити коментар
«Київстар» перезапустить сапорт-бота: перша версія нового рішення на основі ШІ вийде весною

«Київстар» працює над перезапуском сапорт-бота, нову версію якого почнуть тестувати вже цієї весни. Це повністю інхаус-рішення на базі генеративного ШІ, яке на високому рівні може розпізнавати природну мову користувача і головне — саме українську, а також допоможе розв’язати різні проблеми користувача тут і зараз. У планах продавати новий продукт іншим компаніям.

Про це розповів директор із розробки диджитал-продуктів  «Київстар» та Chief Product Officer у Kyivstar.Tech Михайло Нестор в інтерв’ю DOU.

Чатботом займається продуктова команда з 10 людей. Сюди входять продакт-менеджер, аналітики, розробники, тестувальники. Окремо працюють девопси: вони закривають усі інфраструктурні питання, щоб команда могла зосередитися на продукті.

«Це повністю інхаус-рішення, яке не використовує жодних вендорських технологій, крім великих лінгвістичних моделей. Зрозуміло, що компанії в Україні не витрачають $10–20 млрд, як OpenAI, щоб зробити власні LLM», — наголосив Нестор.

Зараз чат-боти передують перед розмовою із живою людиною в чаті. Цей етап зазвичай усі хочуть пропустити. Ця технологія була дуже недосконала, але завдяки ШІ все кардинально змінюється — чат-бот може добре розпізнавати те, що пише людина.

«Згадаймо, як ми спілкуємося з ChatGPT. Технології всього кілька років, це суперсвіжа історія, хоч може здаватися, що користуємося нею давно. Тепер можна на хорошому рівні розпізнавати природну мову, зрозуміти намір (intent recognition), чого хоче людина, — і метчити це з портфоліо продуктів, послугами, даними із FAQ чи бази знань. І не просто давати нормальну відповідь, а й розв’язати проблему користувача тут і зараз», — зазначає Chief Product Officer у Kyivstar.Tech.

До прикладу, чатбот зможе під’єднати чи змінити тариф, під’єднати роумінг, вказати залишки на рахунку. Компанія має повне портфоліо відносин абонента з «Київстаром», що і є основою розробки.

«Загалом моделі OpenAI стають мультимодальними. Це означає, що вони можуть оперувати текстом, зображенням чи мовою. Вони розуміють, коли ми з ними говоримо, і будуть нам відповідати голосом. По суті, уже є клас IVR-систем, які автоматизують підтримку та найчастіші кейси, у яких користувач може впоратися сам і не висіти на лінії колцентру. Думаю, ці системи будуть працювати з голосом і через чат-боти заміняти людей. Ми спілкуємося про це з Microsoft, ключовим партнером OpenAI, які впроваджують величезну кількість подібних рішень по всьому світу», — говорить Нестор.

Першу версію продукту «Київстар» планує тестувати в проді вже цієї весни. А до кінця року сподівається почати продавати його іншим бізнесам — як продукт, який дуже добре працює з українською мовою, який уміє інтегруватися з будь-якими бекендами, який можна вшити в сайт, у мобільний застосунок, у месенджери чи будь-які інші платформи, де люди спілкуються з компаніями.

«Київстар» активно створював команду для M&A. У компанії можуть не обмежитись лише купівлею Uklon і Tabletki.ua
«Київстар» активно створював команду для M&A. У компанії можуть не обмежитись лише купівлею Uklon і Tabletki.ua
По темi
«Київстар» активно створював команду для M&A. У компанії можуть не обмежитись лише купівлею Uklon і Tabletki.ua
«Київстар» отримав дозвіл придбати Uklon
«Київстар» отримав дозвіл придбати Uklon
По темi
«Київстар» отримав дозвіл придбати Uklon
СЕО «Київстар» розповів коли компанія виходить на американську біржу Nasdaq
СЕО «Київстар» розповів, коли компанія виходить на американську біржу Nasdaq
По темi
СЕО «Київстар» розповів, коли компанія виходить на американську біржу Nasdaq
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Mazda
Читайте також
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
Український айтішник створив бот для щоденного нагадування про донати ЗСУ
Український айтішник створив бот для щоденного нагадування про донати ЗСУ
Український айтішник створив бот для щоденного нагадування про донати ЗСУ

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.