🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоГроші
19 грудня 2024, 17:03
2024-12-19
Після підвищення вартості тарифів у«Київстар» та Vodafone десятки тисяч абонентів подали заявки на перехід до lifecell. Це перевантажило Централізовану базу даних
Мобільний оператор lifecell повідомив, що цього тижня зафіксував суттєве зростання кількості охочих перенести до нього свій номер від інших операторів. Їх було так багато, що це значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних, яку адмініструє Український державний центр радіочастот.
Про це йдеться в повідомленні lifecell, яке отримала редакція dev.ua. Що кількість заявок на перенесення номера та кількість відвідувачів в магазинах компанії, які мали намір перенести номер до lifecell, «зросла в рази».
У «Forbes Україна» назвали точніші цифри, скільки саме користувачів захотіли перенести свої номери. За даними видання, це понад 10 000 абонентів «Київстар» та понад 2800 абонентів «Vodafone Україна».
Це перевищило планові пропускні спроможності систем Централізованої бази даних, яка обробляє заявки на перенесення номера. «Це майже в чотири рази перевищило середньодобове навантаження на ЦБД за весь час функціонування Системи», — прокоментували в УДЦ, яка адмініструє цю базу даних.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК), оголосила про позапланове призупинення роботи Центральної бази даних на 6 годин 20 грудня 2024 року для проведення технічних робіт й суттєвого збільшення пропускних спроможностей ЦБД.
«З боку lifecell технічних проблем, пов’язаних із процесом перенесення номерів (MNP), немає. Компанія продовжує приймати заявки з боку абонентів, які планують перенесення номера до оператора. Вони будуть оброблені ЦБД після відновлення роботи. На своєму боці lifecell завжди готовий якнайшвидше опрацювати всі заявки на портацію, аби прийняти до мережі нових абонентів», — запевнили в компанії.
Чому абоненти переходять до lifecell
Вочевидь, цьому сприяли новини про підвищення вартості тарифів в інших мобільних операторів. Натомість lifecell поки не повідомляла про такі наміри. Крім того, компанія має найменший середній чек на свої послуги серед конкурентів.
На початку грудня про підвищення цін на свої тарифи на 25% оголосила компанія «Київстар». У компанії запевнили, що абоненти отримають більше переваг і послуг у тарифі: додаткові хвилини для дзвінків на інші мережі, додаткові гігабайти мобільного інтернету, а також можливість під'єднувати додаткові безлімітні сервіси.
Про подорожчання послуг також оголосила «Укртелеком». Компанія збільшує тарифи на послуги фіксованого телефонного зв’язку та провідного радіо. Так, з 1 січня вартість пакета «Простий» зросте зі 195 до 255 грн на місяць. Тариф «Простий мінімальний» збільшиться зі 195 до 249 грн на місяць.
Днями повідомлення про підвищення вартості тарифів з 24 грудня 2024 року також з’явилися на сайті мобільного оператора Vodafone. Згодом в компанії пояснили, що підвищення тарифів насправді буде відтерміноване у часі на 3 місяці.
За даними НКЕК, у третьому кварталі 2024 року, українські мобільні оператори в середньому отримували 112 грн з одного абонента на місяць.
Середній чек за мобільні послуги серед операторів в Україні у другому півріччі 2024 виглядав наступним чином:
«Київстар» — 123 грн;
«Vodafone Україна» — 122 грн;
lifecell — 110 грн.
«Першопроходець збере весь негатив. Якщо інші правильно цим скористаються, зможуть наростити абонбазу і, можливо, вимагатимуть меншого підвищення», — попереджав керівник аналітичного департаменту Concorde Capital Олександр Паращій в коментарі Forbes.