LinkedIn відкрив безплатний доступ до 10 найпопулярніших курсів для вивчення штучного інтелекту: перелік
Цього тижня LinkedIn Learning зробив 10 найпопулярніших курсів зі штучного інтелекту безплатними до 15 грудня 2023 року.
Цього тижня LinkedIn Learning зробив 10 найпопулярніших курсів зі штучного інтелекту безплатними до 15 грудня 2023 року.
Ці курси доступні для всіх охочих безкоштовно до 15 грудня 2023 року.
Також LinkedIn дає кілька порад для розвитку талантів.
Штучний інтелект змінює те, як кожен виконує свою роботу — не лише у сфері технологій, а й у всіх сферах та галузях. Згідно з нещодавнім звітом LinkedIn «AI at Work», навички, необхідні для багатьох професій, змінилися на 25% з 2015 року, а до 2030 року ця цифра, як очікується, сягне щонайменше 65%, завдяки поширенню нових інструментів і додатків штучного інтелекту.
У цьому середовищі працівники стурбовані тим, щоб залишатися актуальними. Вони хочуть розвивати свої навички, але покладаються на лідерів талантів, які підкажуть, як використовувати ШІ на роботі. І саме L&D-лідери повинні допомогти своїм співробітникам зустріти цей момент і використовувати нові навички штучного інтелекту для розвитку своєї кар'єри.
Як пояснює Дейв Бірс (Dave Birss), викладач найпопулярнішого курсу № 1 у списку, вміння працювати зі штучним інтелектом — це не просто навичка, а стартовий майданчик для кар'єрного зростання.
Фахівці з навчання та розвитку відіграють життєво важливу роль, спрямовуючи працівників у їхньому навчанні ШІ на робочому місці. Найважливіше, що повинні розуміти працівники, — це те, що штучний інтелект не може виконувати їхню роботу замість них. Це інструмент, який допомагає їм виконувати ті частини роботи, які вони вміють робити добре і які їм подобаються. Незалежно від того, пишуть вони код чи виголошують промову, працівники повинні привносити свій власний досвід і судження в процес, щоб отримати максимально корисні результати.
Найпопулярніші курси показують, що деякі співробітники хочуть отримати базові знання про ШІ на таких курсах, як «Що таке генеративний ШІ?», тоді як інші прагнуть відточити більш просунуті технічні навички ШІ, що відповідають їхній ролі або функціям, наприклад, у маркетингу або відділі кадрів. Треті, можливо, хочуть вдосконалити навички машинного навчання або Python.
Оскільки працівники приходять у сферу ШІ з різних точок входу і хочуть використовувати ШІ по-різному, програми навчання та підвищення кваліфікації повинні давати людям можливість навчатися на різних рівнях знань як для поточних, так і для майбутніх ролей.
Футуролог робочої сили доктор Террі Хортон пропонує поради щодо того, як зустрічати співробітників з різних стартових точок, у своєму нещодавно опублікованому навчальному курсі на LinkedIn «Gen AI for HR» («Gen AI для HR»).
Вона пропонує триступеневий процес масштабування знань про генеративний ШІ на різних рівнях і в різних відділах:
Оскільки штучний інтелект проникає в усі сфери бізнесу, важливо, щоб керівники вищої ланки — та інші лідери-початківці — розпочали власну подорож у світ штучного інтелекту, щоб зрозуміти його застосування та наслідки.
Згідно зі звітом LinkedIn «AI at Work», трохи більше половини (51%) американських керівників у захваті від досягнень ШІ, але ще не знають, як вони будуть використовувати інструменти та навички ШІ. А бізнес-лідери «вдвічі більше зацікавлені у використанні ШІ для підвищення продуктивності, ніж для скорочення штату», згідно зі щорічним звітом Microsoft «Індекс робочих тенденцій 2023».
З огляду на це, фахівці в галузі навчання повинні розробити способи навчання лідерів тому, як використовувати ШІ для підвищення ефективності в їхній повсякденній роботі. Керівники також отримають користь від тренінгів для лідерів, які вирішують більш широкі питання, зокрема, як забезпечити відповідальне використання ШІ, що з’являються з появою нових технологій на робочому місці.
ШІ вже спричинив зміни в тому, як ми працюємо: нещодавнє опитування McKinsey показало, що 79% респондентів мали певний досвід роботи з генеративним ШІ, а 22% регулярно використовують його у власній роботі. А оскільки в найближчі роки з’явиться ще більше інструментів штучного інтелекту, L&D команди мають унікальну можливість провести свої організації через зміни: Вони можуть допомогти всім йти в ногу з часом та адаптуватися, а також створити культуру безперервного розвитку навколо штучного інтелекту.
Подумайте про штучний інтелект як про новий інструмент: Поясніть, навіщо він потрібен, і покажіть, як його можна використовувати. Ви також можете подати приклад, впровадивши ШІ для основних функцій L&D і поділившись перевагами (а можливо, і перешкодами) оптимізації та спрощення вашої роботи.
Наприклад, професіонали в галузі навчання вже використовують ШІ для вирішення таких завдань, як виявлення відсутніх або недостатньо розвинених навичок у своїх командах, щоб вони могли створити цільові програми розвитку. Це також допомагає їм створювати плани розвитку співробітників, які враховують прогрес і продуктивність кожного учня.