Виїхавши з України наприкінці січня через загрозу війни, ми разом із сім’єю приїхали до Європи. Тоді я вирішив почати шукати роботу продакт-менеджера в ЄС.
Пошук роботи був важким шляхом. Я знав (як я думав) місця, де можна шукати роботу, але здавалося, що можливостей мало, і рівень відгуків був низьким.
Тоді я зустрів Ніколаса Джеметту (британського підприємця та коуча — ред.). Звернувся до нього на LinkedIn, оскільки я знайшов схожі інтереси, як-от управління продуктами, батьківство та психічне здоров’я. Він запропонував поділитися моєю історією. Я погодився. А потім сталося таке.
Я отримав сотні коментарів, запитів і прямих повідомлень. Люди з усього світу пропонували свою підтримку та допомогу. У тому числі ті, хто працює в Google, Amazon, Meta.
Лише один приклад: хтось із LinkedIn зв’язався та запропонував мені безоплатний преміумдоступ до LinkedIn протягом шести місяців.
Ніхто не пропонував роботу відразу, але публікація відкрила можливості, яких я раніше не бачив. А також зв’язки. Це найцінніше, що в мене ще є. Тільки уявіть: першу публікацію переглянули майже 700 000 людей!
І в мене були співбесіди. Багато інтерв’ю. Інколи було по три співбесіди на день. Нарешті, після годин підготовки до понад 30 співбесід, 5 тестів та однієї скасованої пропозиції, я прийняв пропозицію від португальської компанії.