💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Стас ЮрасовГаряченьке
1 лютого 2023, 09:57
2023-02-01
IT-компанія з Черкас налаштувала чат-бот лідеру телекому США
Американський мобільний оператор, який забезпечує покриття загальнонаціональної мережі 5G та охоплює понад 315 млн американців, звернувся до глобальної IT-компанії з черкаським корінням Master of Code Global для налаштування віртуального помічника у вигляді чат-бота, а також для консультацій щодо розмовного штучного інтелекту.
IT-компанія Master of Code Global, представлена в Україні офісами у Черкасах і Києві, налаштувала чат-бот на сайті та в мобільному застосунку лідера телекому США. Назва телеком-оператора не уточнюється. Але відомо, що найбільшою сотовою компанією США є Verizon.
Загалом у розмови з чат-ботом уже вступили понад 1,1 млн абонентів.
Чат-бот має понад 70 функцій для користувачів. Віртуальний помічник допомагає налаштувати мобільні послуги, керувати мобільним планом, зробити платіж, усунути несправності, оновити пристрій тощо.
Чат-бот дозволив зекономити витрати мобільному оператору. Замість розширення штату інформаційної підтримки для обробки більшої кількості запитів, мобільний оператор інвестував у розмовні рішення з використанням штучного інтелекту та машинного навчання. А поточні експерти-консультанти можуть зосередитися на складніших запитах абонентів.