Microsoft профінансує Signals — стрічку новин, яка створюватиметься за допомогою ChatGPT
Microsoft співпрацює з медіасайтом Semafor у новому проєкті, який використовує ChatGPT для створення новин. Компанія інвестує в це «значну суму».
Microsoft співпрацює з медіасайтом Semafor у новому проєкті, який використовує ChatGPT для створення новин. Компанія інвестує в це «значну суму».
Microsoft співпрацює з медіасайтом Semafor у новому проєкті, який використовує ChatGPT для створення новин. Компанія інвестує в це «значну суму».
Однак точні цифри інвестиції Microsoft в стрічку новин Signals — невідомі, пише Engadget. ЇЇ створить Semafor, співзасновником якої є колишній головний редактор Buzzfeed Бен Сміт.
Стрічка буде висвітлювати останні новини та аналітику, пропонуючи близько десятка публікацій на день. Усі статті будуть повністю написані журналістами, а штучний інтелект стане інструментом для публікацій.
Як повідомляють у Semafor, Signals реагує на «глибокі та постійні зміни в ландшафті цифрових медіа та постсоціальних новин», а також на ризики та можливості, які несе в собі штучний інтелект.
Команда проєкту використовуватиме інструменти штучного інтелекту для швидкого пошуку повідомлень про найважливіші події з інших джерел новин з усього світу на різних мовах, надаючи при цьому інструменти для перекладу. Так, стаття може включати китайські, індійські або інші джерела, а репортери додаватимуть контекст і узагальнюватимуть різні точки зору.
«Журналісти повинні взяти на озброєння ці інструменти, щоб вижити й процвітати для наступного покоління», — сказала в інтерв’ю The Financial Times колишній журналіст AP Норін Гіллеспі, яка зараз працює в Microsoft.
Використання ChatGPT та інших чат-ботів зі штучним інтелектом було неоднозначним у редакціях новин, а такі сайти, як CNET, нещодавно почали використовувати їх для створення цілих статей (хоча й за допомогою редакторів-людей). І це попри те, що ШІ може «галюцинувати» (вигадувати неправдивий контент) і демонструвати інші види дивної поведінки. Редакції намагаються з’ясувати, як використовувати їх для покращення репортажів і потенційно конкурувати з чат-ботами, які видають пачки SEO-оптимізованого контенту.
Наприкінці минулого року The New York Times оголосила, що подає до суду на OpenAI та Microsoft за використання опублікованих новинних статей для навчання своїх чат-ботів без надання компенсації. Цей позов, який потенційно передбачає мільярдні збитки, є першим випадком, коли велика новинна організація хоче засудити розробників ChatGPT за порушення авторських прав.
Нагадаємо, що раніше співзасновники Instagram оголосили про закриття свого новинного проєкту Artifact, який позиціювали як «TikTok для новин». Стартап використовував ШІ для формування стрічки новин, підбиття підсумків та перефразування клікбейтних заголовків.
У січні 2024 року співзасновник проєкту Кевін Сістром оголосив про його закриття після того, як дійшов висновку, що «ринкові можливості недостатньо великі, щоб виправдати подальші інвестиції в такий спосіб».