🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

Сильно не вистачає батарей, а генератори просто крадуть. Або чому у вас зараз часто зникає мобільний зв'язок. Ми дізналися в операторів

50% опитаних користувачів у нашому Telegram-каналі обрали відповідь, що в них дуже погано починає працювати мобільний інтернет, коли в будинку вимикають світло. Ще десь 15 відсотків — що навіть браузити стає неможливо. Проголосувало 1200 осіб. 

Залишити коментар
Сильно не вистачає батарей, а генератори просто крадуть. Або чому у вас зараз часто зникає мобільний зв'язок. Ми дізналися в операторів

50% опитаних користувачів у нашому Telegram-каналі обрали відповідь, що в них дуже погано починає працювати мобільний інтернет, коли в будинку вимикають світло. Ще десь 15 відсотків — що навіть браузити стає неможливо. Проголосувало 1200 осіб. 

Читачі пишуть нам в коментарях, що після відключення світла мобільний інтернет може зникати в них поступово. Тобто спочатку працює 4G, а через декілька годин — тільки EDGE, або ж взагалі нічого. 

Ми вирішили дізнатися у мобільних операторів, чому так відбувається. Адже, на базових станціях, як повідомляють у новинах, є альтернативні джерела живлення, додаткові акумуляторні батареї. То що ж відбувається?  

Ось що нам розповіли в lifecell:

«Навантаження збільшується, так, бо всі пересідають на мобільний інтернет. А коли збільшується навантаження на обладнання — воно споживає більше електроенергії, батареї швидше сідають. Далі — генератор. А він є не всюди. Намагаємось зараз доставляти батареї на сайти та просимо всіх під час блекауту намагатись зменшити споживання мобільного інтернету, щоб батареї могли працювати довше, і люди мали зв’язок у критичних ситуаціях»

У Vodafone Ukraine розповідають, що усі базові станції оснащені резервними джерелами живлення. Це батареї, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. 

«Батареї в середньому можуть забезпечувати роботу протягом 4-5 годин. Тобто, теоретично до 4 годин проблем не має виникати», — каже Вікторія Павловська, прессекретар Vodafone Ukraine. 

Та на практиці, за її словами, усе ускладнюється двома факторами:

  1. При відключенні світла відключається і домашній Wi-Fi, тож усі клієнти, звичайно, одразу переходять на мобільний інтернет. І мобільна мережа зазнає лавиноподібного росту навантаження. 
  2. Повторні відключення протягом дня. Якщо батарея працювала 4 години, їй потрібен час для підзарядки. І це довше, ніж зарядити смартфон з маленькою батарейкою.

Як розповів dev.ua президент компанії «Київстар» Олександр Комаров, заряджатися на повну такі батареї можуть до 24 годин. Тобто, якщо в тебе світло вирубали декілька разів за день, цілком можливо, що з мобільним зв’язком можуть бути проблеми.

Взагалі Олександр Комаров розповів, що на кожен майданчик, де встановлена базова станція, треба мати 10–12 таких батарей. І цього вистачить на 6–7 годин. Але у мережі «Київстар», наприклад, таких майданчиків зараз понад 13 тисяч!

Можна уявити, скільки батарей потрібно на таку мережу Комаров каже, що компанія вже замовила нещодавно 20 000 додаткових батарей і це буде коштувати їй мільйони доларів. Але ж цього вистачить тільки на 2 тисячі майданчиків.

Щодо генераторів, то як казали у lifecell, вони є не на всіх майданчиках. І ми дізналися з власних джерел, що вже було декілька випадків, коли генератори на мобільних майданчиках стільникового зв’язку просто викрадали. 

Окрім цього, генератори потрібно постійно заправляти. А це вимагає від операторів додаткових зусиль — логістика у воєнний час ускладнена. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.