💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Наталя ХандусенкоРобота
26 вересня 2024, 15:33
2024-09-26
В Україні збільшився попит на розробку ботів, тому що компанії намагаються по-максимуму автоматизувати процес. Яких фриланс-спеціалістів наймають найчастіше у 2024 році?
Компанії активно шукають спеціалістів для автоматизації процесів, розширення цифрової присутності та зміцнення маркетингових стратегій. Найбільше збільшився попит на розробку ботів — на 54,3%.
За даними дослідження платформи Freelancehunt, інвестиції у наймання спеціалістів з розробки ботів, Python та векторної графіки зросли на понад 50% у травні-серпні 2024 року, як порівняти з аналогічним періодом торік.
Це свідчить про нову хвилю запитів на технічні й креативні навички, що стають ключовими інструментами для бізнесу в умовах непередбачуваності.
У періоди нестабільності компанії намагаються оптимізувати витрати, автоматизуючи частину процесів за допомогою ботів, які можуть виконувати рутинні завдання, як-от підтримка клієнтів чи управління продажами. Також підприємці більше інвестують у векторну графіку, дизайн упакування та ілюстрації, що особливо важливо для компаній, які працюють в онлайн-середовищі. Дизайнери допомагають брендам адаптуватися до цифрових змін.
«Бізнеси під час кризи шукають спеціалістів, які можуть допомогти знизити витрати та оптимізувати процеси, зокрема через автоматизацію та цифрові рішення», — зазначає засновник Freelancehunt Олег Топчій.
У період нестабільності компанії ще більше зосереджуються на SEO-просуванні та генерації лідів як на основних каналах залучення клієнтів.
Також є спеціалізації, на які попит зменшився. В більшості випадків це пов’язано з тим, що розвиток ШІ трансформує ринок праці та фрилансу і впливає на нього.
Наприклад, на 10,3% зменшився попит на копірайтерів та на 34,3% — на рерайтерів. ШІ, як-от ChatGPT, стає популярним інструментом для автоматичного створення текстів. Це значно знижує попит на фрилансерів, які створюють стандартний контент, але підвищує потребу в унікальних і креативних текстах, де людський фактор незамінний.
Також підприємці стали трохи менше інвестувати в E-mail маркетинг (-26,6%) та роботу спеціалістів з публікації рекламних оголошень (-11,1%).
«Штучний інтелект та автоматизація змінюють ринок праці, витісняючи рутинні завдання та водночас створюючи нові можливості для креативних і стратегічних навичок», — додає засновник Freelancehunt Олег Топчій.