Накладні голосом та AI-хакатон. «Нова пошта» планує застосувати в роботі штучний інтелект
«Нова пошта» вивчає можливість використання технологій штучного інтелекту та створення накладних за допомогою голосу.
«Нова пошта» вивчає можливість використання технологій штучного інтелекту та створення накладних за допомогою голосу.
Про це повідомила пресслужба компанії.
«Ми думали над технологією, яка допоможе клієнту створювати голосом накладну. Але наразі не знайшли правильного рішення, хоча ми провели багато тестів із цією функцією, і поки що голосом створювати накладну довше, ніж у мобільному застосунку чи у відділенні», — розказали в компанії.
У компанії також планують використати штучний інтелект для полегшення отримання внутрішньої інформації для працівників. Так компанія прагне спростити для них використовування бази знань, яка є в компанії, документообіг і доступ до будь-якої інформації, якою вони володіють.
Щоб відпрацювати різні можливості штучного інтелекту, «Нова пошта» проводила відкритий хакатон інновацій. Він зібрав 18 команд розробників, які шукали рішення на базі ШІ для покращення клієнтського сервісу. У результаті хакатону було відібрано п’ять українських команд, із якими компанія розпочала співпрацю в цій галузі.