Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Вікторія ГорбікТаке життя
26 січня 2023, 16:18
2023-01-26
Одеський провайдер Westelecom нахамив потенційний клієнтці, що пожурила його в соцмережі. Тепер погрожує не надавати послуги їй взагалі
Аліса Пивоварчик з Одеси виклала пост-обурення, зі скаргою на місцевого провайдера Westelecom, після того, як протягом більш як 2 місяців її не подключили до мережі. Але дівчина скаржилася насамперед не тільки на це.
Аліса Пивоварчик з Одеси виклала пост-обурення, зі скаргою на місцевого провайдера Westelecom, після того, як протягом більш як 2 місяців її не подключили до мережі. Але дівчина скаржилася насамперед не тільки на це.
Ось подробиці.
Суть справи
За словам Аліси, коли стало питання доступу до інтернету, особливо після періодичних відключень, вони з чоловіком шукали насамперед тих провайдерів, хто зможе провести інтернет в їхній район парка Шевченка, провулок Нахімова, у портову зону в Одесі якнайшвидше.
Переглянули кілька варіантів і зупинились на Westelecom, де пообіцяли, що через 4–5 тижнів буде підключення. У листопаді 2022 року чоловік Аліси Станіслав Маньков (Stanislav Mankov) лишив у провайдера Westelecom заявку. Як говорить Аліса, далі вони терпляче чекали та не шукали іншого постачальника послуг.
Перепитати про підключення пара вирішила лише минулого тижня, коли пройшло вже багато часу від подачі заявки. Відповідь від Westelecom за словами Аліси була така, що нічого конкретного про терміни вони сказати не можуть, бо сформувалася велика черга з заявок і потрібно чекати ще.
Що зробила дівчина
Аліса обурилась, але не тільки фактом затримки, а, за її словами, рекламою провайдера, на яку вона систематично натрапляла в соцмережах, після того, як дізналася про велику чергу з непідключених абонентів, що вже є.
«Це чудово, трохи уявила себе у радянському союзі з тими чергами. Але мене бісить інше. Чому, якщо у вас такий завал, я бачу вашу рекламу про підключення? Якщо ви так захлинаєтеся від напливу клієнтів, навіщо ви продовжуєте давати рекламу? Мене, як клієнта, який змушений чекати — скільки ще місяців? — на ваші послуги, просто шалено бісить, що ви продовжуєте залучати нових клієнтів. Як би їх попередити, що тепер вони будуть чекати підключення до наступної зими?» — написала у своєму пості дівчина.
Скрін з Facebook
8 лютого в Аліси планується іспит на одну з фітнес-сертифікацій. «Якщо він зірветься через відсутність у мене інтернету (бо зі світлом ми вже все вирішили), я буду дуже зла. І напишу ще пару неприємних постів», — заявила дівчина.
Дівчина зазначила, що вона писала коментарі під рекламними постами провайдера з питаннями, коли вона буде підключена, який лишився без відповіді.
Що зробив провайдер
Представники Westelecom відповіли дівчині теж в соцмережах, бо, як вони пояснили, в Аліси були закриті коментарі та можливість написати їй особисте повідомлення. Нагадали про вибір мереж, порадили підключити будь-яку іншу, а також пояснили, що треба зробити, щоб сховати небажану рекламу.
«Медичні заклади, фінансові установи, Об'єкти Міністерства Цифрової Трансформації, поважні підприємства України та „Центри Незламності“ які ми активно підключаємо та наближаємо перемогу разом — довіряють Westelecom, але на жаль, окрім Вас. Ми не дозволимо порочити репутацію обʼєкта критичної інфраструктури Westelecom та збирати негативну темряву у себе в коментарях. Тому, ми негайно видаляємо Ваш запит на підключення та відмовляємось бути Вашим провайдером! Звісно, ми щиро бажаємо Вам скласти іспит та отримати сертифікат, але будь-який ісход та відповідальність цілком та повністю залежить від Вас! Слава Україні!» — відповіли Westelecom. Зараз посилання на пост не працює, можливо він був видалений.
Скрін з Facebook
Замість висновку
Ми звернулися за коментарями до обох сторін цього конфлікту.
Аліса зазначила: «Схоже, що для мене ця ситуація закінчиться позитивно, бо в коментарях мені написали, що є й інші провайдери, які готові нас підключити до мережі. Раніше я про них не знала, нагуглити їх не виходило. Ми будемо обдзвонювати їх, можливо нам запропонують вдалий варіант. Якби нам за три тижні після подання заявки у Westelecom сказали, що вони не встигають, то у нас би ще був час пошукати, це б було чесно і це б залишило хороше враження у мене про них. А тепер вийшла ось така історія».
На наші питання до Westelecom, про їхнє бачення ситуації, та прохання відповісти, наскільки велика черга з підключення нових абонентів, чи комунікують вони зі всіма цими людьми з приводу строків, коли нові абоненти можуть бути підключені, як проходила комунікація саме з Алісою та чи дійсно зараз провайдер відмовить їй у підключенні та анулює її заявку, нам відповіли, що заявка Аліси поки що стоїть у системі в черзі, а на інші питання їм потрібен час, щоб надати відповідь. Вона поки не надходила.
«Це онлайн-війна. Зв’язок має бути завжди». Як українські інтернет-провайдери переживають блеакут та допомагають залишатися українцям на зв’язку: огляд Politico
dev.ua запускає джобборд з акційною пропозицією для IT-роботодавців
«Близько 10 000 абонентів залишаться без інтернету і телефонного зв’язку». Власник виключеного з Реєстру провайдерів NetAssist прокоментував рішення НКРЗІ