Піти в ІТ та заморозити яйцеклітину. Так – це вже реальність в Україні

Піти в ІТ та заморозити яйцеклітину. Так – це вже реальність в Україні

Американська компанія Snap розвиває популярний месенджер SnapChat. Крім цього, вона дивує українських претендентів на співбесідах при прийомі на роботу.

Так, наші співробітники аутсорсингових фірм вже звикли до компенсацій витрат на спорт, освіту, харчування, до медичного обслуговування за страховкою і корпоративах на закордонних курортах. Але Snap Ukraine вдалося змусити сказати «вау!» навіть самих прошаренних.

Нагадаємо, перший офіс в Україні у Snap з’явився після покупки одеського стартапу Looksery в 2015 році за $150 млн. У 2018 році Snap розширився і відкрив другий офіс в Києві — в UNIT.City.

Зараз у двох українських офісах працює понад 200 осіб. І здобувачі, як розповів dev.ua один зі співрозмовників на ринку, отримують допуск до всіх пропозицій розширеного соцобслуговування. Звісно, якщо вони пройдуть випробувальний термін. 

Рекрутери Snap в Україні пропонують своїм співробітникам спеціальний пакет — «Планування сім'ї». Про це повідомив редакції dev.ua співрозмовник, який побажав залишитися неназваним.

У нього входить консультація з репродуктологом, заморозка яйцеклітини і навіть послуги сурогатної матері.

Як уточнив співрозмовник, така практика (і подібні пакети) практикуються в Кремнієвій долині. І тому Snap вирішила ретранслювати цю практику на український офіс.

Послуги сурогатної матері в Україні обходяться в $35 тис. Замороження яйцеклітини — це близько 6 тис. грн за медичну послугу і ще 3 тис. грн потрібно віддавати за зберігання замороженого зразка щороку.

Виникає закономірне питання: а скільки претендентів Snap вже скористалися подібним сервісом? В IT, як правило, працюють молоді люди. Медіана віку, згідно портрету IT фахівця 2020 на dou.ua, — 28 років. Причому, тільки кожна четверта співробітниця української індустрії — жінка. А про репродуктивні проблеми зазвичай замислюються люди після 30-ти років.

Іншими словами, цільова аудиторія у цієї послуги може бути не дуже великою. Але з точки зору PR-кампанії роботодавця — крок хороший.

Редакція dev.ua звернулася в Snap за коментарем. Але відповіді поки не отримала. Як прийде — обов’язково поділимося.

А які ти помітив ексклюзивні складові соцпакетів в компанії, в які коли-небудь влаштовувався? Напиши нам про це на s@dev.ua.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.