Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

«Ми особливо фокусуємось на мотивації користувачів, схильних до прокрастинації». Як працює український EdTech-стартап Pravozno, який допомагає підготуватися до держіспитів

Українська освітня платформа Pravozno стала одним із 12 стартапів, які наприкінці травня отримали 10 000 євро фінансування від ініціативи Seeds of Bravery в категорії Business and Innovation Services.

dev.ua поспілкувався з CEO та Co-founder Pravozno Михайлом Пономаренком і дізнався більше про те, як працює платформа.

Залишити коментар
«Ми особливо фокусуємось на мотивації користувачів, схильних до прокрастинації». Як працює український EdTech-стартап Pravozno, який допомагає підготуватися до держіспитів

Українська освітня платформа Pravozno стала одним із 12 стартапів, які наприкінці травня отримали 10 000 євро фінансування від ініціативи Seeds of Bravery в категорії Business and Innovation Services.

dev.ua поспілкувався з CEO та Co-founder Pravozno Михайлом Пономаренком і дізнався більше про те, як працює платформа.

Pravozno — це онлайн-платформа для підготовки до обов’язкових державних іспитів в Україні, яке «поєднує класичні освітні підходи з сучасними технологіями: персоналізованими траєкторіями навчання, елементами гейміфікації та адаптивною аналітикою». 

За словами Пономаренка, оскільки Pravozno перш за все EdTech продукт, його головний акцент полягає в адаптації освітніх матеріалів для кращого засвоєння користувачем.

«Наша головна гордість — це власноруч розроблене ІТ-рішення — LMS-платформа з масштабованою архітектурою, яке дозволяє швидке розширення на нові продукти та ринки без необхідності додаткової розробки й забезпечує кращий користувацький досвід»

Гендиректор стартапу розповів, що наразі Pravozno охоплює підготовку до іспитів у галузі права, ІТ і логіки, і розробники активно масштабують контентну частину. Продукт уже пройшов MVP-стадію та має десятки тисяч реєстрацій і тисячі підготовлених користувачів. 

Як Pravozno гейміфікує навчання та використовує ШІ

Гейміфікація в Pravozno — це система, що сприяє досягненню поставлених цілей в навчанні, що супроводжується візуальним прогресом, динамічними місіями, а також можливістю змагатися з іншими користувачами в реальному часі.

За словами Михайла Пономаренка, особливу увагу в стартапі приділяють мотивації сегмента користувачів, схильного до прокрастинації — тих, кому «складно навчатись і хто потребує додаткових поштовхів у вигляді челенджів, мініцілей та системи винагород».

«Ми наразі тестуємо використання ШІ для побудови адаптивної траєкторії навчання: система аналізує відповіді користувача, час до іспиту та попередні результати, щоб пріоритезувати теми, у яких студент має прогрес або слабкі місця. Також працюємо над системою визначення ймовірності складання іспиту — на основі поведінкових даних користувача та патернів успішності з минулих років», — пояснює Пономаренко.

Він додав, що в стартапі бачать перспективу використання ШІ-асистента в службі підтримки, щоб оперативно відповідати на запити користувачів. Також в Pravozno вже використовують інструменти ШІ для створення продуктового контенту та для ведення соцмереж.

Про команду, інвестиції та монетизацію Pravozno 

Основна команда складається з 10 досвідчених фахівців: розробників, маркетологів, дизайнерів, викладачів і координаторів освітніх матеріалів. Засновники мають глибоку експертизу у праві, менеджменті, EdTech і розробці.

Основними партнерами компанії є:

  • Михайло Пономаренко — СЕО, засновник платформи та автор матеріалів, адвокат, доктор філософії в галузі права, магістр менеджменту.
  • Ірина Синьоок — СОО, адвокат, 7+ років юридичної практики, автор освітніх матеріалів.
  • Денис Турчак — CTO, провідний розробник із 7+ роками досвіду у створенні масштабованих освітніх платформ. Експерт із хмарних рішень, архітектури ПЗ та впровадження інновацій у сфері EdTech.

«Також ми залучаємо додаткову експертизу по окремих проєктах в разі необхідності. Наприклад, цього року ми залучали аутсорс-команду маркетологів, яка проводила якісне дослідження наших користувачів на предмет тригерів, мотиваторів і чинників, що відштовхують від покупки освітніх продуктів», — відзначає Пономаренко.

Він розповів, що Pravozno почався як друкований збірник матеріалів для підготовки до іспиту з права у 2018 році. Отриманий дохід був використаний для розробки освітньої онлайн-платформи «в первісному вигляді». По суті, це був сайт для проходження тестів, а також ознайомлення з матеріалами по програмі іспиту.

«На сьогодні, Pravozno — це повноцінний EdTech продукт, який вже залучив грантову підтримку на суму €35,000, зокрема від UASEEDs / Seeds of Bravery, які підтримали нас як команду, що розвиває український стартап-ринок в умовах війни»

Продукт монетизуються прямим продажем B2C-продаж курсів і тестів.
Ціна залежить від курсу, і в середньому коливається від 500 до 5000 грн. Незабаром в стартапі планують реліз функції демодоступу до обмеженої кількості матеріалів і тестів для ознайомлення користувачами з форматом навчання. Також тестуються B2B-напрями — співпраця з університетами та студпарламентами.

«Продукт є прибутковим, проте з урахуванням того, що партнери не отримують виплат, а реінвестують кошти в масштабування проєкту», — відзначає Михайло Пономаренко.

Основні користувачі Pravozno — студенти 3–6 курсів, які готуються до вступу в магістратуру або складають обов’язкові фахові іспити. За словами Пономаренка, платформа вже має понад 10 000 зареєстрованих користувачів, а її показник reg to buy конверсії наразі складає близько 30%.

Плани на майбутнє

«Сьогодні ми маємо чітку дорожню карту на найближчі 12–18 місяців, що охоплює як розширення предметного охоплення, так і технологічну еволюцію платформи», — розповів співзасновник Pravozno.

У планах стартапу:

Розширення продуктової лінійки. Робота над запуском курсів підготовки до ЄФВВ і ЄДКІ з інших спеціальностей, а також розширення напрямку ЄВІ. Мета — перетворити Pravozno на «єдину універсальну платформу для підготовки до державних іспитів в Україні».

Технологічне посилення. Впровадження єдиного особистого кабінету, який об’єднує всі продукти та фіксує життєвий цикл користувача в системі. Розробники продовжать розвивати гейміфікацію, впроваджувати нові ШІ-алгоритми персоналізації та вдосконалювати аналітичний блок через Big Data.

Розвиток B2B-напряму. Посилення співпраці з університетами й надання їм «гнучких освітніх продуктів в аутсорсинг-форматі» — від готових курсів до кастомізованих модулів для внутрішнього використання.

«Також нам була б цікавою інтеграція з державними сервісами для спрощення подачі заявок на вступ у ЗВО та, власне, самого проведення іспитів для зменшення бюрократичного навантаження», — зазначив Михайло Пономаренко.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Шведсько-український EdTech-стартап memoryOS залучив фінансування від чотирьох інвестиційних фондів. На що підуть кошти
Шведсько-український EdTech-стартап memoryOS залучив фінансування від чотирьох інвестиційних фондів. На що підуть кошти
По темi
Шведсько-український EdTech-стартап memoryOS залучив фінансування від чотирьох інвестиційних фондів. На що підуть кошти
Більше не доведеться розшифровувати нерозбірливий почерк лікарів. Українські розробники створили ШІ-MedTech стартап що записує медичну інформацію прямо на прийомі. Як працює сервіс Tayra.ai
Більше не доведеться розшифровувати нерозбірливий почерк лікарів. Українські розробники створили ШІ-MedTech стартап, що записує медичну інформацію прямо на прийомі. Як працює сервіс Tayra.ai
По темi
Більше не доведеться розшифровувати нерозбірливий почерк лікарів. Українські розробники створили ШІ-MedTech стартап, що записує медичну інформацію прямо на прийомі. Як працює сервіс Tayra.ai
Крок у підготовці до IPO. Українська EdTech-компанія Headway вперше за 6 років зробила ребрендинг і оновила логотип
Крок у підготовці до IPO. Українська EdTech-компанія Headway вперше за 6 років зробила ребрендинг і оновила логотип
По темi
Крок у підготовці до IPO. Українська EdTech-компанія Headway вперше за 6 років зробила ребрендинг і оновила логотип

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.