🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоСтартап
28 квітня 2025, 12:49
2025-04-28
Крок у підготовці до IPO. Українська EdTech-компанія Headway вперше за 6 років зробила ребрендинг і оновила логотип
Українська Headway змінила назву на Headway Inc, щоб позиціюватися як мультипродуктова компанія, яка розвиває не лише флагманський додаток Headway, а ще чотири інші застосунки з мікронавчання. Також компанія змінила логотип, який буде представлено у скороченому варіанті HI.
Українська Headway змінила назву на Headway Inc, щоб позиціюватися як мультипродуктова компанія, яка розвиває не лише флагманський додаток Headway, а ще чотири інші застосунки з мікронавчання. Також компанія змінила логотип, який буде представлено у скороченому варіанті HI.
«Логіка змін — синхронізувати бренд із поточним станом компанії», — каже засновник Headway Антон Павловський.
Ребрендинг — частина підготовки до IPO. Бути готовим до біржі компанія хоче до кінця 2027-го.
Headway починався з однойменного додатка зі стислими переказами книг. Зараз він має 50 млн завантажень і понад 350 корпоративних клієнтів, серед яких Amazon, Disney, Walmart, Vodafone. У 2021-му до нього доєднався Impulse — застосунок із завданнями для тренування памʼяті, уваги, концентрації (85 млн завантажень). Менш ніж рік тому запустився ще один застосунок Nibble з короткими уроками з мистецтва, математики, особистих фінансів тощо (4 млн завантажень). У R&D-фаз перебувають ще два застосунки: сервіс із персонального і професійного розвитку AddMile та додаток для розвитку соціальних навичок Skillsta. Вони мають по менш ніж 1 млн завантажень.
«Оновлений віжуал містить слово Hi, що є одночасно абревіатурою Headway Inc і теплим «привіт», — каже Павловський.В основі логотипа — ламана лінія, що, за його словами, втілює злети й падіння людського розвитку.
Headway Inc робив ребрендинг власними силами за п’ять місяців. Вартість оновлення може доходити до $200 000, але Павловський не розголошуючи точної цифри.
Головна цільова аудиторія оновлення в Headway Inc — стратегічні партнери, ринки капіталу, преса й кандидати на ринку праці, говорить засновник компанії Павловський. Ефективність мірятимуть рівнем впізнаваності на основних ринках (США, Велика Британія, Канада тощо), нарощенням партнерств та інше.