🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Крок у підготовці до IPO. Українська EdTech-компанія Headway вперше за 6 років зробила ребрендинг і оновила логотип

Українська Headway змінила назву на Headway Inc, щоб позиціюватися як мультипродуктова компанія, яка розвиває не лише флагманський додаток Headway, а ще чотири інші застосунки з мікронавчання. Також компанія змінила логотип, який буде представлено у скороченому варіанті HI.

Залишити коментар
Крок у підготовці до IPO. Українська EdTech-компанія Headway вперше за 6 років зробила ребрендинг і оновила логотип

Українська Headway змінила назву на Headway Inc, щоб позиціюватися як мультипродуктова компанія, яка розвиває не лише флагманський додаток Headway, а ще чотири інші застосунки з мікронавчання. Також компанія змінила логотип, який буде представлено у скороченому варіанті HI.

Про це компанія повідомила Forbes Ukraine.

 «Логіка змін — синхронізувати бренд із поточним станом компанії», — каже засновник Headway  Антон Павловський.

Ребрендинг — частина підготовки до IPO. Бути готовим до біржі компанія хоче до кінця 2027-го.

Headway починався з однойменного додатка зі стислими переказами книг. Зараз він має 50 млн завантажень і понад 350 корпоративних клієнтів, серед яких Amazon, Disney, Walmart, Vodafone. У 2021-му до нього доєднався Impulse — застосунок із завданнями для тренування памʼяті, уваги, концентрації (85 млн завантажень). Менш ніж рік тому запустився ще один застосунок Nibble з короткими уроками з мистецтва, математики, особистих фінансів тощо (4 млн завантажень). У R&D-фаз перебувають ще два застосунки: сервіс із персонального і професійного розвитку AddMile та додаток для розвитку соціальних навичок Skillsta. Вони мають по менш ніж 1 млн завантажень.

«Оновлений віжуал містить слово Hi, що є одночасно абревіатурою Headway Inc і теплим «привіт», — каже Павловський.В основі логотипа — ламана лінія, що, за його словами, втілює злети й падіння людського розвитку.

Headway Inc робив ребрендинг власними силами за п’ять місяців. Вартість оновлення може доходити до $200 000, але Павловський не розголошуючи точної цифри. 

Головна цільова аудиторія оновлення в Headway Inc — стратегічні партнери, ринки капіталу, преса й кандидати на ринку праці, говорить засновник компанії Павловський. Ефективність мірятимуть рівнем впізнаваності на основних ринках (США, Велика Британія, Канада тощо), нарощенням партнерств та інше.

Headway надає українцям безплатний доступ до преміумпідписки застосунку Nibble із короткими уроками на різні теми
Headway надає українцям безплатний доступ до преміумпідписки застосунку Nibble із короткими уроками на різні теми
По темi
Headway надає українцям безплатний доступ до преміумпідписки застосунку Nibble із короткими уроками на різні теми
Нові можливості для розвитку на західних ринках: український Headway відкрив офіс в Іспанії
Нові можливості для розвитку на західних ринках: український Headway відкрив офіс в Іспанії
По темi
Нові можливості для розвитку на західних ринках: український Headway відкрив офіс в Іспанії
Український Headway за допомогою ШІ підвищив ефективність своєї реклами на 40%: CEO стартапу розповів як це вдалося зробити
Український Headway за допомогою ШІ підвищив ефективність своєї реклами на 40%: CEO стартапу розповів, як це вдалося зробити
По темi
Український Headway за допомогою ШІ підвищив ефективність своєї реклами на 40%: CEO стартапу розповів, як це вдалося зробити
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.