Клієнт «ПриватБанку» самостійно перевів майже 100 000 грн шахраям зі своєї картки. Як так трапилося і чи вдалося повернути кошти
Клієнт «ПриватБанку», перебуваючи за кордоном, перевів на картку шахраїв 93 143 грн. Він отримав дзвінок від людини, як назвалася представником агенції 20 найбільших банків України з протидії шахрайству, мета якої була «запобігти шахрайським атакам» на рахунки позивача.
Як йдеться в матеріалах справи, за кордоном потерпілий отримав дзвінок від невідомої особи, яка представилась представником контакт-центру «ПриватБанку», а також об`єднання рядів банків України, в т. ч. державних.
Шахраї наголошували: по картках жертви були спроби зняття великої суми грошей і тому вони попросили потерпілого перевірити наявність своїх коштів на картках «ПриватБанку». Після перевірки рахунків, не виявивши ніяких змін, він повідомив про це співрозмовника. Той своєю чергою тримав його на зв`язку і вмовив поповнити мобільний рахунок із застосунку «Приват24».
Особа, що телефонувала, наголосила, що телефонує з гарячої лінії «ПриватБанку». У зв`язку з тим потерпілий гадав, що діє відповідно до офіційного та належного звернення представника банку. Після здійснення операції, він виявив, що з його карткового рахунку відбувся переказ у сумі 93 142, 94 грн кредитних коштів і стягнуто комісію в розмірі 2 780,51 грн. Кошти були перераховані на картковий рахунок особи, якого він не знає.
Зрозумівши, що його ошукали, потерпілий зателефонував на гарячу лінію банку й повідомив про подію. Того ж дня оформили заявку про шахрайство та блокування картки, а також зареєстрували заяву до Департаменту кіберполіції.
Потерпілий вирішив оскаржити цей випадок у суді — нібито це трапилося не з його провини, і нехай банк визнає операцію недійсною і поверне комісію та відсотки за кредитом.
Банк подав відкликання від позову до суду. Його представник пояснив, що службовою перевіркою встановлено: переказ коштів був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24. «ПриватБанк» діяв у межах своїх повноважень, згідно із законом та інструкціями, отже не є належним відповідачем у справі.
До того ж позивач ігнорував дзвінки від «ПриватБанку» в момент розмови з невстановленою особою, що зафіксовано в протоколі допиту свідка.
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
ПриватБанк і monobank повернулися до ринкового курсу в карткових розрахунках. Чому так сталося та що це означає для клієнтів
ПриватБанк і monobank відсьогодні, 6 липня, різко підвищили курс долара, що застосовується під час розрахунків картками за кордоном. Так фінустанови встановили єдиний курс для клієнтів і валютних операцій. Пояснюємо, на кого вплине така зміна та чому це важливо.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі