Підсвіти ворога! Донать на відстежувальні комплекси 👉

Продуктова студія Railsware інвестує $10 млн у TitanApps — застосунки для управління проєктами

Компанія Railsware інвестує $10 млн власних коштів для створення застосунків, спрямованих на підвищення продуктивності роботи над проєктами. На початковому етапі планують вивести на ринок пʼять продуктів під загальним брендом TitanApps Smart Tools. Перший застосунок у цій лінійці, Smart Checklist for Jira, уже подолав позначку у 2 млн користувачів.

Залишити коментар
Продуктова студія Railsware інвестує $10 млн у TitanApps — застосунки для управління проєктами

Компанія Railsware інвестує $10 млн власних коштів для створення застосунків, спрямованих на підвищення продуктивності роботи над проєктами. На початковому етапі планують вивести на ринок пʼять продуктів під загальним брендом TitanApps Smart Tools. Перший застосунок у цій лінійці, Smart Checklist for Jira, уже подолав позначку у 2 млн користувачів.

Досвід того, як Railsware вирішувала власні виклики щодо оптимізації процесів, допоміг компанії створити низку MVP смартінструментів. Ці продукти акумулюють фреймворки та підходи, напрацьовані та відточені в компанії за роки роботи, і націлені на бізнеси, які прагнуть покращити свою ефективність. Оголошені інвестиції компанія спрямує на їхнє допрацювання та виведення на ринок.

Так, Railsware розвиває успіх свого Smart Checklist — застосунку для популярної платформи управління проєктами Jira. Він виник як відповідь на внутрішню потребу під час міграції компанії з Trello на Jira та необхідність зберегти наявні чеклісти й уже завоював прихильність спільноти Atlassian.

На першому етапі продуктова студія випустить низку смартзастосунків для популярних проджект-менеджмент екосистем (зокрема, Jira та Monday.com). Вони розроблені для професійних задач і мають на меті спростити та поліпшити управління командами та проєктами. Так, продуктами TitanApps зможуть користуватися компанії та команди різного розміру й індустрії. Railsware планує створити до 20 смартзастосунків TitanApps до кінця наступного року.

«Smart Checklist ми створили буквально за три дні як внутрішній інструмент, але його потенціал розкрився нам дещо пізніше. Утім, він показав нам чіткий рецепт успіху: поєднувати власний досвід, виклики, з якими стикаємося, і нашу продуктову й інженерну експертизу. Кожен прототип ми активно використовуємо всередині команди, щоб зважити його користь і цінність, і лише потім пропонуємо спільноті», — каже Ярослав Лазор, CEO Railsware.

Інвестиції в компанії розглядають як крок до експансії на ринку управління проєктами, Railsware планує пропонувати користувачам дедалі ширший спектр різноманітних інструментів. За оцінками KBV Research, ринок проджект-менеджмент продуктів до 2030 року зросте до $17,75 млрд. Тому, переконані в компанії, якісні та надійні рішення, які вирішують нагальні потреби користувачів, швидко знайдуть свою авдиторію та забезпечать високий рівень RoI.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Український маркетплейс для рекрутерів-фрилансерів Teraz Work спрямовує інвестиції від Jooble на експансію польського ринку
Український маркетплейс для рекрутерів-фрилансерів Teraz Work спрямовує інвестиції від Jooble на експансію польського ринку
По темi
Український маркетплейс для рекрутерів-фрилансерів Teraz Work спрямовує інвестиції від Jooble на експансію польського ринку
Платформа зі збору фахового фідбеку RevMyWork яку заснували українці залучила дві ангельські інвестиції на понад $100 000
Платформа зі збору фахового фідбеку RevMyWork, яку заснували українці, залучила дві ангельські інвестиції на понад $100 000
По темi
Платформа зі збору фахового фідбеку RevMyWork, яку заснували українці, залучила дві ангельські інвестиції на понад $100 000
Читайте також
Українська соціальна мережа емоцій Obimy залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Попереду ще раунд на $4 млн
Українська соціальна мережа емоцій Obimy залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Попереду ще раунд на $4 млн
Українська соціальна мережа емоцій Obimy залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Попереду ще раунд на $4 млн
Один із найбільших IT-аутсорсерів України DataArt залучив $75 млн від американської FTV Capital
Один із найбільших IT-аутсорсерів України DataArt залучив $75 млн від американської FTV Capital
Один із найбільших IT-аутсорсерів України DataArt залучив $75 млн від американської FTV Capital
Венчурний фонд SID Venture Partners інвестував у стартапи Liki24.com та datuum.ai
Венчурний фонд SID Venture Partners інвестував у стартапи Liki24.com та datuum.ai
Венчурний фонд SID Venture Partners інвестував у стартапи Liki24.com та datuum.ai
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Зарплата працівників сфери IT в Україні — одна з найвищих.  І саме вони є істотним джерелом допомоги армії та підтримки української економіки. Під час війни айтішники змінюють свої фінансові звички й замість інвестицій та відкладень часто донатять кошти на ЗСУ та волонтерські ініціативи. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують, скільки донатять та чи відкладають на чорний день. Сьогоднішні герої — працівники IT-компаній Universe, Innovecs та PariMatch Tech.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.