Підсвіти ворога! Донать на відстежувальні комплекси 👉
Наталя ХандусенкоНавколо IT
18 грудня 2023, 14:47
2023-12-18
Продуктова студія Railsware інвестує $10 млн у TitanApps — застосунки для управління проєктами
Компанія Railsware інвестує $10 млн власних коштів для створення застосунків, спрямованих на підвищення продуктивності роботи над проєктами. На початковому етапі планують вивести на ринок пʼять продуктів під загальним брендом TitanApps Smart Tools. Перший застосунок у цій лінійці, Smart Checklist for Jira, уже подолав позначку у 2 млн користувачів.
Компанія Railsware інвестує $10 млн власних коштів для створення застосунків, спрямованих на підвищення продуктивності роботи над проєктами. На початковому етапі планують вивести на ринок пʼять продуктів під загальним брендом TitanApps Smart Tools. Перший застосунок у цій лінійці, Smart Checklist for Jira, уже подолав позначку у 2 млн користувачів.
Досвід того, як Railsware вирішувала власні виклики щодо оптимізації процесів, допоміг компанії створити низку MVP смартінструментів. Ці продукти акумулюють фреймворки та підходи, напрацьовані та відточені в компанії за роки роботи, і націлені на бізнеси, які прагнуть покращити свою ефективність. Оголошені інвестиції компанія спрямує на їхнє допрацювання та виведення на ринок.
Так, Railsware розвиває успіх свого Smart Checklist — застосунку для популярної платформи управління проєктами Jira. Він виник як відповідь на внутрішню потребу під час міграції компанії з Trello на Jira та необхідність зберегти наявні чеклісти й уже завоював прихильність спільноти Atlassian.
На першому етапі продуктова студія випустить низку смартзастосунків для популярних проджект-менеджмент екосистем (зокрема, Jira та Monday.com). Вони розроблені для професійних задач і мають на меті спростити та поліпшити управління командами та проєктами. Так, продуктами TitanApps зможуть користуватися компанії та команди різного розміру й індустрії. Railsware планує створити до 20 смартзастосунків TitanApps до кінця наступного року.
«Smart Checklist ми створили буквально за три дні як внутрішній інструмент, але його потенціал розкрився нам дещо пізніше. Утім, він показав нам чіткий рецепт успіху: поєднувати власний досвід, виклики, з якими стикаємося, і нашу продуктову й інженерну експертизу. Кожен прототип ми активно використовуємо всередині команди, щоб зважити його користь і цінність, і лише потім пропонуємо спільноті», — каже Ярослав Лазор, CEO Railsware.
Інвестиції в компанії розглядають як крок до експансії на ринку управління проєктами, Railsware планує пропонувати користувачам дедалі ширший спектр різноманітних інструментів. За оцінками KBV Research, ринок проджект-менеджмент продуктів до 2030 року зросте до $17,75 млрд. Тому, переконані в компанії, якісні та надійні рішення, які вирішують нагальні потреби користувачів, швидко знайдуть свою авдиторію та забезпечать високий рівень RoI.
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Зарплата працівників сфери IT в Україні — одна з найвищих. І саме вони є істотним джерелом допомоги армії та підтримки української економіки. Під час війни айтішники змінюють свої фінансові звички й замість інвестицій та відкладень часто донатять кошти на ЗСУ та волонтерські ініціативи.
dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують, скільки донатять та чи відкладають на чорний день.
Сьогоднішні герої — працівники IT-компаній Universe, Innovecs та PariMatch Tech.