Наталя ХандусенкоСтартап
20 жовтня 2023, 10:22
2023-10-20
Український стартап зібрав 10 млн відгуків та допоміг вирішити 2 млн скарг для своїх клієнтів — Pandora, Watsons, Nova Post. Як працює сервіс та що у планах
Стартап Revisior допомагає бізнесу почути своїх клієнтів, завдяки збору та детальному аналізу відгуків. За п’ять років сервіс обробив понад 10 млн відгуків клієнтів таких відомих брендів, як «Інтертоп», Watsons, Pandora, Nova Post. Поспілкувалися з СЕО стартапу Сергієм Шапіренко про інвестиції, плани та інше.
Стартап Revisior допомагає бізнесу почути своїх клієнтів, завдяки збору та детальному аналізу відгуків. За п’ять років сервіс обробив понад 10 млн відгуків клієнтів таких відомих брендів, як «Інтертоп», Watsons, Pandora, Nova Post. Поспілкувалися з СЕО стартапу Сергієм Шапіренко про інвестиції, плани та інше.
Revisior запущений у 2018 році, засновники — Сергій Шапіренко (CEO) та Сергій Голобородько (CTO). Зараз команда складається з 16 співробітників.
Сергій Шапіренко (CEO) та Сергій Голобородько (CTO)
Як працює Revisior
Revisior — міжнародний комплексний сервіс зворотного зв’язку і NPS, який допомагає власникам бізнесу збирати відгуки з різних каналів комунікації в єдину омніканальну систему.
За допомогою внутрішньої Feedback Processing System швидко опрацьовує відгуки завдяки автоматизації, семантичному аналізу та SLA.
У результаті підприємець має детальну аналітику в цифрах, графіках, дашбордах та отримує щомісячні звіти з рекомендаціями, що необхідно покращити.
Більш ніж 100 брендів малого, середнього та великого бізнесу з Польщі, України, Німеччини, Казахстану є клієнтами сервісу Revisior, серед них: British American Tabacco, New Balance, Pandora, Meest, Nova Post, Varus, «Інтертоп», TAS Life, «Люксоптика», Watsons, «Пузата хата», «La Famiglia group», Укрзалізниця та інші.
Вартість розробки
Як розповів Сергієм Шапіренко: «Вартість розробки оцінити складно, бо вона постійно збільшується з розвитком продукту. Зараз це вже понад $300 000. Стартап перебуває на стадії Seed — шукаємо інвестиції для масштабування у східній та центральній Європі».
Компанії платять за результат, тобто за кількість отриманих відгуків. Вартість для України — від 1500 грн/міс та від 70 євро/міс. для Європи.
Про інвестиції
Компанія залучила інвестиції від 3 бізнес-ангелів та 1 італійського венчурного фонду VC Lendlease. Також отримали гранди: $50 000 від USF (Україна) та $60 000 від Poland Prize (Польща).
Про плани
У 2022 році компанія вийшла на ринок Польщі. Планують продовжувати експансію на ринки центральної та східної Європи, а у 2024 році — США.
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.
Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.
Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.
(текст від 21 жовтня 2021 року)
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Медичний психолог, який переїхав в Україну з Москви в 2014 році, Іван Осадчий, придумав систему, яка допомагає медсестрі і пацієнтові не втратити один одного в стаціонарі. Його стартап knopka вже працює в декількох лікарнях понад три роки не лише в Україні, а й у Польщі.
Повторюємо історію стартапу-переможця IT Arena Lviv 2022. Текст від 28 вересня 2022 року.