Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
8 вересня 2023, 18:05
2023-09-08
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 відповіли на звинувачення в даунгрейді гри, які з'явилися після останнього трейлера і демо на gamescom
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 прокоментували перший «живий» показ гри на gamescom 2023 і відповіли на суперечки про «зниження якості», які з’явилися після останнього опублікованого трейлера.
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 прокоментували перший «живий» показ гри на gamescom 2023 і відповіли на суперечки про «зниження якості», які з’явилися після останнього опублікованого трейлера.
Як розповіли представники GSC Game World виданню IGN, вони все ще націлені на той рівень графіки, який показали в захопливому трейлері S.T.A.L.K.E.R. 2 у 2021 році.
В IGN відзначили складні умови, у яких опинилися українські девелопери внаслідок російського вторгнення в Україну. Це сповільнило розробку, призвело до переміщення персоналу та спричинила низку затримок.
Проте, на думку ігрових журналістів, демо на виставці була настільки сирим, що S.T.A.L.K.E.R. 2 наразі можна віднести до категорії «євроблях» (eurojank). Так в західній ігровій індустрії називають надмірно амбітні східноєвропейські ігри, які є дуже слабкими з технічного боку.
Після виходу останнього трейлера S.T.A.L.K.E.R. 2, який містив кадри з того самого демо з gamescom, ігрові ютубери та звичайні гравці почали говорити про даунгрейд — погіршення (в основному графіки) якості гри. Максим Янчий, провідний Xbox-програміст Stalker 2, та менеджер зі зв’язків з громадськістю GSC Game World Захар Бочаров, спробували пояснити, в чому справа.
«Ми вирішили застосувати не маркетинговий підхід, тобто показати щось дійсно відшліфоване і красиве в безпечний спосіб, а швидше підхід до гравця, щоб у це можна було грати, навіть якщо воно недосконале», — сказав Бочаров
За його словами, це пов’язано з певними ризиками, оскільки процес полірування гри триває протягом всієї розробки. Але в студії обрали цей шлях, щоб дати гравцям можливість зіграти в S.T.A.L.K.E.R. 2 на gamescom.
Бочаров сказав, що в GSC Game World бачили реакцію деяких людей на «зниження якості» гри після виходу останнього трейлера, але запевняють фанатів, що над грою ще багато чого треба зробити для покращення. За його словами, робота над грою ще триває, і вона може змінюватися. Але в деяких аспектах показане демо виглядає красивіше, ніж останній трейлер.
Розробники також розповіли про рушій Unreal Engine 5 від Epic, який GSC Game World використовує для створення S.T.A.L.K.E.R. 2. Бочаров виділив його систему освітлення, яка «формує величезну частину загального враження від самої картинки, тому що одна і та ж графіка при різному освітленні може виглядати вкрай по-різному».
Він говорить, що GSC Game World, все ще вивчає всі технології Unreal Engine 5, наприклад, технологію глобального освітлення Lumen Global Illumination.
«Вона потребує налаштування. Рушій постійно оновлюється. Тому є певні аспекти, які можуть виглядати трохи гірше, ніж раніше, з точки зору освітлення», — заявив Бочаров
Він вважає, що деякі моменти виглядають точно так само, як і в демоверсії геймплею. Попри все, метою розробників «з точки зору загального рівня графіки на релізі» лишається геймплейне відео, випущене у 2021 році.
«Це наша цільова візуалізація, і ми до неї наближаємося. Ми це бачимо, але на цьому шляху можуть бути певні труднощі», — говорить Бочаров
S.T.A.L.K.E.R. 2 має вийти на початку 2024 року на PC та Xbox Series X/S.