👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉
Олександр КузьменкоGameDev
25 серпня 2023, 10:09
2023-08-25
«Болти та кулі» — свіжий трейлер S.T.A.L.K.E.R. 2 демонструє нову дату релізу і кадри з демо. Які враження від гри з gamescom
Українські розробники зі студії GSC Game World презентували новий трейлер S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. У ньому вони підтвердили, що вихід гри переїздить на перший квартал 2024 року.
Відео, яке називається «Болти та кулі», демонструє нарізку кадрів з демо, в яке можуть зіграти відвідувачі ігрової виставки gamescom. Вона проходить з 23 до 27 серпня в німецькому Кельні, вперше в історії на ній доступний український павільйон.
Демо починається з халепи з собакою, в яку попадає балакучий сталкер-новачок Скіф, і закінчується на моменті, коли він шкребеться у двері, намагаючись сховатися від викиду Зони.
Знімати ігровий процес S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl на виставці було заборонено, проте деякі відвідувачі та журналісти поділилися враженнями від демо.
Український геймдизайнер Олег Онопрієнко, який провів за грою приблизно 15 хвилин, розповів у Х (Twitter), що S.T.A.L.K.E.R. став сучасною грою (з усіма плюсами й мінусами) і не втратив атмосферу. Він відзначив багато ручної роботи розробників, яка проявляється у різних незначних анімаціях, і похвалив стрільбу.
З мінусів Олег назвав слабкий штучний інтелект противників і високу складність демо, проте зазначив, що в студії ще є час, щоб виправити недоліки. «Якщо вагались, брати чи ні — однозначно беріть, це ААА-тайтл», — підсумував він свої враження.
Схожої думки про складність дотримується і журналіст PCGamesN Ед Сміт. За його словами, він розуміє жарти про складність в іграх й ігрових журналістів, але на свій захист говорить, що грає в ігри з 4-х років і зміг пройти Dark Souls.
Проте рівень складності S.T.A.L.K.E.R. 2 все ж зміг його налякати. Ед говорить, українська гра змусила його переосмислити підхід до шутерів від першої особи, де протагоністи зазвичай героїчно пруть напролом. Він мусив адаптуватися до значного складнішого, але водночас глибшого шутерного досвіду.
Журналіст порівнює S.T.A.L.K.E.R. 2 з Fallout 4, але зазначає, що тут достатньо зробити всього «один неправильний рух» і головний герой перетвориться на «ще одне тіло, загублене в Зоні».
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.