Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
HOT від «Стас IT-глаз» — відео про міграцію айтішників

росія хоче створити власний ігровий рушій. Побоюються, що американці незабаром відключать їхні ігри від свого софта

Російські депутати закликають створити свій ігровий рушій на кшталт Unreal Engine та Unity.

Залишити коментар
росія хоче створити власний ігровий рушій. Побоюються, що американці незабаром відключать їхні ігри від свого софта

Російські депутати закликають створити свій ігровий рушій на кшталт Unreal Engine та Unity.

Таку ідею висунув заступник голови комітету Держдуми з інформаційної політики, інформаційних технологій та зв’язку Антон Горєлкін у своєму Telegram-каналі. За словами депутата, створення рушія має стати пріоритетним завданням у частині державної підтримки вітчизняного ігрового ринку.

Ігровий рушій — це базове програмне забезпечення будь-якої комп’ютерної гри. Він відповідає за її технічну сторону. Депутат Горєлкін, як виявилось, занепокоєний, що гра Atomic Heart базується на ігровому рушії Unreal Engine американської компанії Epic Games, що приєдналася до санкцій проти росії.

Atomic Heart — комп’ютерна гра, яку розробляє російська студія Mundfish у жанрі пригодницького шутера він першої особи. Події гри відбуваються в альтернативній версії СРСР, де відбулося повстання роботів.

Доступ до американського рушія для російських розробників поки що зберігається, але будь-якої миті може бути припинений. Та ж історія з іншим стандартом ігрової індустрії — рушієм Unity, який також належить американцям, — бідкається Горєлкін.

При цьому він зазначає, що конкурентоздатних аналогів у росії немає, тому потрібно терміново створювати власний рушій. На його думку, це має бути open-source рішення, яке російський геймдев зможе безкоштовно використати для своїх проєктів.

Як працюють нейронки, що створюють зображення та що вони вміють.

Читайте і гадайте, чи не вб’ють нейромережі мистецтво.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
5 книжок українською мовою, що дають перше уявлення про геймдев
5 книжок українською мовою, що дають перше уявлення про геймдев
5 книжок українською мовою, що дають перше уявлення про геймдев
У 2022 році всім уже зрозуміло — ігрова індустрія нікуди йти не збирається, натомість лише зміцнює позиції. За даними аналітиків, сумарна вартість гейм-ринку складе близько 260 млрд доларів до 2025-го, а вже зараз хоч у щось грають понад 2.5 млрд людей по всьому світу. При цьому людині, яка раніше відеоіграми не цікавилася, може бути складно вдатися до всіх нюансів сфери. Адже своїх термінів та особливостей у ній вистачає. Тому ділимося добіркою з п’яти книг українською мовою, які допоможуть отримати перше уявлення про геймдев.
Максимальне прокачування героя в новій грі Diablo Immortal обійдеться в $110000
Максимальне прокачування героя в новій грі Diablo Immortal обійдеться в $110000
Максимальне прокачування героя в новій грі Diablo Immortal обійдеться в $110000
Голлівудські художники, NFT з Мінцифри та підтримка від «Мандалорця». Як український геймдев із діаспори допомагає Україні
Голлівудські художники, NFT з Мінцифри та підтримка від «Мандалорця». Як український геймдев із діаспори допомагає Україні
Голлівудські художники, NFT з Мінцифри та підтримка від «Мандалорця». Як український геймдев із діаспори допомагає Україні
Навіть на іншому кінці землі українці завжди допомагатимуть українцям, залучаючи всі можливі зв’язки та ресурси. Ось і українські фахівці з геймдева, які працюють у великих американських компаніях, знайшли спосіб допомагати рідній країні здалеку. Ми поспілкувалися з одним з учасників ініціативи Games for Ukraine Дмитром Тарабановим, Senior Level Designer у канадській компанії Digital Extremes. Дмитро живе в Канаді понад 7 років, а сам із Миколаївської області. Довго жив у Харкові та працював у студії GameLoft. Наразі разом з іншими айтішниками з діаспори він збирає кошти для допомоги України. Ось ця історія.
«Я б хотів частину часу присвячувати й тому, щоб шукати російських воєнних злочинців» 5 фактів про AB Games під час війни
«Я б хотів частину часу присвячувати й тому, щоб шукати російських воєнних злочинців» 5 фактів про AB Games під час війни
«Я б хотів частину часу присвячувати й тому, щоб шукати російських воєнних злочинців» 5 фактів про AB Games під час війни
В своєму інтерв’ю для DOU Антон Большаков, керівник компанії AB Games разом із колегами гейм-продюсеркою компанії Ольгою Онищенко та продакт-менеджером AB Games Нікітою Форостяком розповіли про стратегії компанії, зміни в команді, релокацію та плани на майбутнє. Ми обрали 5 ключових фактів що ілюструють зміни в компанії після початку війни.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.