👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Співробітники Sense Bank побудували адресну систему допомоги бійцям ЗСУ та ТрО. Як вона працює

Ранок 24 лютого 2022 року почав відлік повномасштабної війни, яка, планувалось, закінчиться через 3 дні, потім ще через 3 — і так уже 365 днів. Учасниками та героями цієї історії є люди. У тому числі — люди із Sense Bank. 

Залишити коментар
Співробітники Sense Bank побудували адресну систему допомоги бійцям ЗСУ та ТрО. Як вона працює

Ранок 24 лютого 2022 року почав відлік повномасштабної війни, яка, планувалось, закінчиться через 3 дні, потім ще через 3 — і так уже 365 днів. Учасниками та героями цієї історії є люди. У тому числі — люди із Sense Bank. 

Ось історія про співробітників банку, які створили систему адресної допомоги для бійців і постачають на фронт важливе екіпірування й обладнання, яке рятує життя.

З чого почали

Для банку допомога розпочалася із запитів співробітників, що записалися в ТрО.

Бійці підрозділів територіальної оборони опинилися в дуже різних ситуаціях: комусь випало охороняти вулиці тилових міст, позиції інших виявилися лінією фронту й епіцентром важких боїв із російськими загарбниками. 

Тому їм була потрібна абсолютно будь-яка допомога — від їжі та ліків до військового спорядження та змінного одягу. 

У перші ж дні запрацював стихійний тил: заводи та фабрики, ательє, банки, магазини, ферми, кав’ярні, школи й університети, коворкінги — і просто люди, які нерідко не знали, чим допомогти захисникам, але ультимативно прагнули допомагати тут і зараз.

«Одним морозним лютневим днем якісь підприємці привезли бійцям полуницю, інший підрозділ став власником холодильника — чоловік привіз його просто зі свого магазину», — наводить приклад співробітник Sense Bank.

Треба було якось узяти у свої руки ці хаотичні процеси та побудувати систему.

Як не дивно, але організуватися на початку війни допоміг ковід. Точніше система онлайн-процесів, яка вже була відбудована та працювала на той час. Ну і, звісно, велике бажання — «бути причетним до чогось доброго та хорошого».

Так у банку склалася команда, що ефективно перетворювала хаос на систему — адресну допомогу ТрО та ЗСУ. Для цього були виділені перші кошти.

Як будувалася система

«Допомагати потрібно було й мобілізованим колегам, і працівникам, які йшли добровольцями на фронт — наразі 159 співробітників банку боронять незалежність нашої держави, і, звичайно, колегам, які долучились до волонтерської роботи, і ТрО, і ЗСУ. Щоб систематизувати запити, ми фактично сформували робочу групу, яка вже рік ефективно координує всю допомогу з боку банку», — зазначила Алла Комісаренко, голова правління Sense Bank.

Азовці висловлюють подяку. Літо 2022, офіс БЦ Торонто, на фото Алла Комісаренко

За словами директора з управління нерухомістю та логістикою Сергія Колобова, у перші дні війни поштові служби ще працювали з перебоями. Тому Sense Bank довелося організовували не лише власну систему закупівель, але й власне адресне надсилання всього необхідного бійцям. 

«Ми відмовилися від донатів і вирішили повністю контролювати процес, від списку речей у запиті до їхньої закупівлі та передачі», — розповідає Сергій Колобов, директор з управління нерухомістю та логістики Sense Bank.

Обрана модель економії, планування та виділення коштів дали змогу бути універсальними та працює донині. Так банк зміг однаково якісно допомагати ТрО, кадровій армії, лікарням і госпіталям, спеціальним підрозділам і навіть партизанам: дрон для херсонського підпілля — особлива гордість Sense Bank.

Що потребують військові

«На даному етапі обладнання бійця з військової розвідки або штурмового підрозділу, який іде на індивідуальне завдання, може сягати й $50 000 — це і тепловізор, засіб нічного бачення, усесезонне високотехнологічне екіпірування, спеціальний бронежилет і плити, взуття, яке інколи коштує близько $500», — зазначають у Раді резервістів Сухопутних військ ЗСУ, яка тісно співпрацює з командою Sense Bank у питаннях допомоги військовим.

Біля Бахмуту. Зима 2023

Крім того, екіпірування потребує вся група, а це мінімум 5 людей.

За його оцінками, звичайний «Мавік» у середньому живе в умовах фронту до одного тижня, авто — від 3 місяців до 6 в щасливих екземплярів за умови щомісячного ремонту. «Розхідниками» є й планшети з комп’ютерами та ноутбуками. Тому ці ресурси треба постійно оновлювати. А це означає: знову пошуки, закупівлі й адресна допомога. Система працює нон-стоп.

Алгоритм роботи системи

Система, за якою команда Sense Bank опрацьовує запити захисників на допомогу, виглядає так:

  • Підрозділ ЗСУ надсилає офіційного листа: їм дуже потрібен дрон. Там можуть бути деталі, а може бути просто «Дрон».
  • Іноді у військової частини є «свій» постачальник, але це рідкість — частіше команда Sense Bank з’ясовує всі потрібні деталі в контактної особи.
  • Команда шукає техніку, вивчає характеристики (у випадку з дронами — комплектацію та тип прошивки, у рацій це робочі частоти й також прошивка, у бронежителів — клас тощо).
  • Обов’язково перевіряє надійність постачальника та моніторить співвідношення цін — не працюють із тими, хто намагається нажитися на таких постачаннях.
  • Потрібний дрон знайдено! Документи від обраного постачальника йдуть в оплату, після неї дрон їде до команди за накладною. А згодом організовують його надсилання до підрозділу та віддають за актом прийняття-передання.
  • Дрон їде на війну, а зібрана пачка документів — до податківців, від них — у бухгалтерію.

Там запит нарешті «закриється»… Найімовірніше. Варіантів купа: буває, що реальне «закриття», попри всі зусилля, відбувається через значний проміжок часу після оплати — військові довго передають документи, товари ще тільки виробляються… І що завгодно ще — це війна. Зате збережено контроль: до військових справді поїхало те, що потрібно, і що воно гарантовано доїхало. 

Авто для ППО. Січень 2023

Результат 

Обсяг адресної допомоги фронту від команди Sense Bank перевищив 137 млн гривень. І ця система — тільки частина того, що вдалося зробити співробітникам банку для того, щоб наблизити нашу перемогу. 

Варто зазначити, у співробітників було й багато приватних ініціатив. Наприклад, один із них (Андрій Федоров) збирає на цінну техніку для фронту через особистий Instagram — автівки, дрони й інші потрібні речі. Справа йде успішно: просто зараз на фронт готується поїхати черговий пікап — із Франції.

Детальніше про досвід співробітників Sense Bank — за посиланням.

До речі, щодо команди розробників Sense SuperApp — у них був окремий план дій. І ось який:

«Сміялись із відчайдушних DDoS-атак росіян ще до війни. Одразу після її початку змінили пріоритети та прокачали винахідливість. Втримали ІТ-системи та не допустили жодного критичного збою, копіювали бази даних за кордон для захисту клієнтів, навчили бонуси Cash’U бути допомогою ЗСУ, а військові облігації — працювати всередині цифрового банку + десятки нових функцій у дусі часу».

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.